Специално зъбчатките си искат сметки, за това ползвам плъгин. Но идеята е ясна.
|
Създадено на 05.11.2024, видяно: 196 пъти. #125794
с Fusion360 тази форма се прави за 2 минути. Един скеч с 4 окръжности и после 3 extrude (F360 автоматично обединява обекти които се допират по дефолт).
ДонРеба
Създадено на 05.11.2024, видяно: 193 пъти. #125795
а да, а аз пък не можах да вникна точно в тоя. струва ми се че "обикаляш" по повърхността с това, но числата не ми се връзват, така че сигурно греша. както и да е, както казах при мене кода е изхода, а не входа. доколкото си спомням за цяло лято само веднъж съм пипал в тоя код, но много пъти съм дописвал софтуера, така че да ми е по-удобен или да може да прави нещо което в момента не може, което всъщност ми е основния мотив.
Хм, странно. На мене този синтаксис ми се струва адски четлив.
В случая: Чертае кръг с някакъв диаметър, после до екструдира на някаква височина (в случая се получава цилиндър) и резултата (цилиндъра) го мести някъде в пространството.
ДонРеба
Създадено на 05.11.2024, видяно: 169 пъти. #125812
На мене този синтаксис ми се струва адски четлив.
той е четлив, но смисъла зад него ми се губи. защо резулгтата е такъв а не просто купчина отместени цилинтри?
той е четлив, но смисъла зад него ми се губи. защо резулгтата е такъв а не просто купчина отместени цилинтри?
Много ясно, че за да разбереш целият смисъл, трябва да знаеш и коя функция какви аргументи има. Но откъде дойдоха купчина отместени цилиндри? Какво в тоя код те кара да мислиш, че някакви цилиндри ще се размножат и станат "купчина"?