Е, ами си казах, че е за програмисти – само с код.
моя подход е малко различен - моя софтуер има само "нормален" вход, но резултата е "код". все пак като тръгна да си правя примерно решетка за канал, аз си я представям като размери и форма, не като код. ако някъде нещо ми се наложи, мога директно в нотепада да пипна генерирания код и да презаредя файла, но това рядко се случва.
другия проблем е сравнително огромния размер на файловете - всички триъгълници са с размер на грида, което за мен е 0.1мм, това са милиони триъгълници. софтуера на принтера мрънка че му давам мешове над един милион полигона, ама мрънка или не, оправя се. трети недостатък - мешера не е моментален, няколко секунди мисли и не става за интерактивно редактиране. това не е голяма драма, но все пак заради него и огромните файлове, направих алтернативен скопен прост меш базиран солвер който е бърз, но покрива едва около 30% от реалните практически задачи. но все файда, когато ползвам него, вади примерно 90к файл срещу 200М на същия детайл компилиран с гридовия мешер. тоя проект за разлика от другите се наложи да е 64 битов, защото мешера лапа гигабайти, примерно при 10 см детайл това са милярд воксела, а за всеки воксел отиват 4 байта рам, 32 битов код си умирга на мига. разбира се пак го писах на най-доброто иде в историята - вс6, но после го компилирах с вс 2008
аа, еми както казах универсалния солвер е прост но тежък. обаче оказва се по-често минавам без него, сега проверих детайлите които съм пекъл това лято, само 3 са експортнати с универсалния солвер, другите са с икономичния
абе джонка, ти наскоро промени картинките да излизат смалени, което хубаво ама сега няма начин да се видят големи изобщо (освен запис на диска).
ако линка пазеше разширението щеше да си става само
Не, нямаше да става. Разширението няма никакво значение. Хедърите Content-Type: и Content-Disposition: определят поведението на браузъра.
Впрочем, можеш да опиташ сега при клик трябва да зумва картинките – на два етапа. Първо маха ограничението по височина, стават максимум 100%, вторият път маха и ограничението по ширина – чупи лайаута, но показва картинката 1:1. На третия клик се връща в изходно положение.
най-добре го направи само две положения - началното (свито) и нормален размер без ограничения. ако картинката е над размера на джама, браузъра така или иначе автоматично ще си направи скролове
джонка, инсталнах го това обаче е само код, няма свободно чертане, което е голям минус. от моя опит за едно лято мога да заявя че 90% от всички детайли ги почвам със свободно чертане на някакъв профил. много рядко се случва детайл само от примитиви, и дори когато може, апк предпочитам свободно чертане. например ако правя капачка за нещо, мога да отрежа цилиндър от цилиндър, но аз предпочитам да нарисувам профила и да го врътна
най-добре го направи само две положения - началното (свито) и нормален размер без ограничения. ако картинката е над размера на джама, браузъра така или иначе автоматично ще си направи скролове
Някои картинки са толкова големи, че при пълно увеличение на тях нищо не може да се види. Тоест, обратния проблем.
Затова го направих така – всеки може да си избере тоя вид, който е най-добре виден на неговия екран и условия.
ДонРеба
Създадено на 03.11.24 11:14, видяно: 43 пъти. #125447
И аз така, поради което 3дс мах рулз 😁
3д макс е отврат за механични детайли
ДонРеба
Създадено на 03.11.24 11:48, видяно: 34 пъти. #125449
Затова го направих така – всеки може да си избере тоя вид, който е най-добре виден на неговия екран и условия.
абе другите да кажат, мене три клика ме смущават, по точно не това че са три, а че в повечето случаи втория не прави нищо видимо. никой няма да се сети да щракне още веднъж, ако не знае тоя тънък детайл
Rabin
Създадено на 03.11.24 11:55, видяно: 32 пъти. #125450
Кви 3 клика, вече не разбирам. Картинките ме мързи да ги точа на диска. Преди си беше добре.