<bgdev />free

Вход

И питона постъпи на служба при Злото
1

0 1 2 3 4 5 6 7 ....9 10 11 12 13 14
#19670 (ツ) гофи2
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1797 пъти.

Свастиката и сувастиката (правилно пречупен кръст) са индийски символи, свързани в дълбоката древност (над 15-20 хил. години) с хиндоизма. Тук Курвазие може доста да разказва.

Тези знаци съответно ги има и при нас, защото и „ние“ сме били от културните народи. Не само в плочки за баня. Навсякъде могат да бъдат открити от шевици до дърворезба, включително в мартениците.

А това, какво значение са предали фашистите на този знак си е съвсем трета тема. Но Хитлер не го е взел от нас, а от собствено-немския фолклор. Което не значи, че е немски. Има го буквално навсякъде. Не съм проверявал, но сигурно го има и в пирамидите.

#19671 (ツ) Дон Реба
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1792 пъти.
гофи2

Е тук удари на камък. Въпросния знак на рода Дуло е доста добре изследван. Български си е.

e аз не отричам че е български знак, но е и турски знак също така, и то най-свещения им. и тооова еее защотооооо....

My picture

#19672 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 23.11.2020 от Един от многото, видяно: 1790 пъти.
Дон Реба
гофи2

Е тук удари на камък. Въпросния знак на рода Дуло е доста добре изследван. Български си е.

e аз не отричам че е български знак, но е и турски знак също така, и то най-свещения им. и тооова еее защотооооо....

My picture

Оф, провалям се на четене с разбиране. Ще си оставя остатъка от коментара обаче. :-D

Някои твърдят, че е "тюркски" (което не е същото като "турски"), но то "тюрки" идва от "тю кю" силни хора от китайски, а ония години единствените силни съседи на китайците са били "българите".

А бе както и да въртим пържолата - това си е български знак, а българският народ е малко или много по-стар от "турския", първото споменаване на "турци" е от 12-14 век (вече не помня) и преди това селджуците са си били "прости араби". "Турци" просто е възприето от тях с цел да се окраде "тюркското наследство", както византийците днес са "гърци", и както имаме "американци" днес.

П.П. Т.е. по-скоро турците са "българи", отколкото обратното. Нема как внукът да е по-стар от дядото (освен в научните фантастики).

#19674 (ツ) гофи2
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1789 пъти.
Дон Реба
гофи2

Могат да се извадят тракийски надписи на по над 2500-3000 години на език, който доста добре ще схванеш без превод.

че извади де, какво чакаш. с онова бутонче горе, с картинката се прави

Ето най-любимото ми на моя приятел Боцмана:

https://www.sites.google.com/site/runiyistoriabozman/2000-g-blgarska-rec

Не разбрах, какво общо има картинката, която беше поставил? На всичкото отгоре беше някакъв монтаж. Нали не твърдиш, че у нас има змейове?

#19675 (ツ) Courvoisier
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1787 пъти.
Един от многото

Та, човека си качи клипчето - и както виждаш, клонира ли са го 10+ пъти, правят си подигравка с него . Споделиха го и във Facebook и 1-2 месеца го въртяха с надпис "Този предател е направил подигравка с България" и т.н.

Та съм виждал глупости и от хора с добри намерения.

И все пак - човекът е прав, само с пренебрегване на циганите или омраза нема да се справим с проблема.

Бягаш в друга насока. Ще дам по- точен пример. Представи си семитите евроси, не руските. Просто махни религията. Нещо такова. Да, те си вярват, че са богоизбран народ и от това следват особеностите на характера им. Нищо лошо, правят го добре. Така се гради държава на под 100 години с огромен техничек и военен ресурс на гъза на географията между различни други религиозно-фанатизирани държави. Всъщност, намирам техния национализъм за много подходящ. Разликата е, че в левитус пише, че трябва майка ти да е еврос, за да си еврос, а пък аз повече гледам на Y-хромозомата, отколкото на митохондриалното ДНК и изключвам религията.

#19676 (ツ) Courvoisier
Последно редактирано на 23.11.2020 от Courvoisier, видяно: 1784 пъти.
гофи2

Свастиката и сувастиката (правилно пречупен кръст) са индийски символи, свързани в дълбоката древност (над 15-20 хил. години) с хиндоизма. Тук Курвазие може доста да разказва.

Тези знаци съответно ги има и при нас, защото и „ние“ сме били от културните народи. Не само в плочки за баня. Навсякъде могат да бъдат открити от шевици до дърворезба, включително в мартениците.

А това, какво значение са предали фашистите на този знак си е съвсем трета тема. Но Хитлер не го е взел от нас, а от собствено-немския фолклор. Което не значи, че е немски. Има го буквално навсякъде. Не съм проверявал, но сигурно го има и в пирамидите.

Има го и в скандинавието. Свастиката е слънцето, което кара колесницата си по небосвода. В много индоевропейски култури общото е, че те почитат слънцето по един или друг начин.

ПС: Пиша документация, баси гадното :/

#19677 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 23.11.2020 от Един от многото, видяно: 1784 пъти.
Courvoisier

ПС: Пиша документация, баси гадното :/

Споко - поне създаваш нещо, дето някои още вярват, че е митология. :-D

Аз съм в некъв call, дето се опитват да дефинират KPI за екипите и проектите. Бих дал некви идеи, но се научих сам да не се бутам между шамарите.

Но предложиха за KPI - "брой линии код изписани от програмиста". 😥

Dijkstra

#19678 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 23.11.2020 от Един от многото, видяно: 1784 пъти.
Courvoisier
Един от многото

Та, човека си качи клипчето - и както виждаш, клонира ли са го 10+ пъти, правят си подигравка с него . Споделиха го и във Facebook и 1-2 месеца го въртяха с надпис "Този предател е направил подигравка с България" и т.н.

Та съм виждал глупости и от хора с добри намерения.

И все пак - човекът е прав, само с пренебрегване на циганите или омраза нема да се справим с проблема.

Бягаш в друга насока. Ще дам по- точен пример. Представи си семитите евроси, не руските. Просто махни религията. Нещо такова. Да, те си вярват, че са богоизбран народ и от това следват особеностите на характера им. Нищо лошо, правят го добре. Така се гради държава на под 100 години с огромен техничек и военен ресурс на гъза на географията между различни други религиозно-фанатизирани държави. Всъщност, намирам техния национализъм за много подходящ. Разликата е, че в левитус пише, че трябва майка ти да е еврос, за да си еврос, а пък аз повече гледам на Y-хромозомата, отколкото на митохондриалното ДНК и изключвам религията.

За това което написа съм сългасен, с изключението, че не евреите си създадоха държавата, а САЩ и др. им я създадоха, но не е от значение. Но това което написа - в каква връзка го пишеш, че нещо не схванах?

П.П. Но съм съгласен - евреите са доста ефективен народ, поради което имам известно уважение към тях

#19679 (ツ) Courvoisier
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1784 пъти.
Един от многото

П.П. Т.е. по-скоро турците са "българи", отколкото обратното. Нема как внукът да е по-стар от дядото (освен в научните фантастики).

Имайки предвид обстановката преди малкостотин години, вероятно на доста европейски турци дедовците им са българи, гърци, румънци или шиптъри.

А византийците, като изключим малко по- знайни родове в началото и тяхната гръкофилия, май наистина са си гърци + още малко анадолски примеси от тогава. Но какъв е Лъв I Тракиец и Максимин I Тракиец, както и още няколко. Лъв ми е особено интересен, защото може да е от шопско, но се казва, че е от рода на Бесите. Бесите, по- специалните сатри, също са ми интересни. Жалко, че нямаме генетични тестове с тях. Бесите са населявали точно Караджов камък, Белинташ и другите няколко възвишения. Сатрите са населявали останалата част. Вярно, Пловдив е смес, а Асеновград е бил изклан и след това заселен с гърци, но каква е историята на останалите села там.

#19680 (ツ) Courvoisier
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1783 пъти.
Един от многото

Но предложиха за KPI - "брой линии код изписани от програмиста". 😥

Николай и Даниел не скочиха ли като попарени rofl

#19681 (ツ) Courvoisier
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1782 пъти.
Един от многото

За това което написа съм сългасен, с изключението, че не евреите си създадоха държавата, а САЩ и др. им я създадоха, но не е от значение. Но това което написа - в каква връзка го пишеш, че нещо не схванах?

Евроси там допринесоха за тази държава. Връзката е национализма и родолюбието.

#19685 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 23.11.2020 от Един от многото, видяно: 1778 пъти.
Courvoisier
Един от многото

За това което написа съм сългасен, с изключението, че не евреите си създадоха държавата, а САЩ и др. им я създадоха, но не е от значение. Но това което написа - в каква връзка го пишеш, че нещо не схванах?

Евроси там допринесоха за тази държава. Връзката е национализма и родолюбието.

Аа такъв тип родолюбие да изградим в България, съм съгласен. Би било много хубаво. :-) Ама пак трябват хора с качества да го изградят. А в България са малко. И понеже съм виждал и как стойностни хора се "провалят", не съм убеден, че даже е възможно да се изгради такъв тип "родолюбие" тук.

#19687 (ツ) Дон Реба
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1774 пъти.
#19689 (ツ) Courvoisier
Създадено на 23.11.2020, видяно: 1771 пъти.

Ще копаме ли на Бастет гроба, или да не вярваме на Ванга?

#19747 (ツ) гофи2
Създадено на 24.11.2020, видяно: 1731 пъти.
Един от многото

...

не евреите си създадоха държавата, а САЩ и др. им я създадоха, но не е от значение

...

Рузвелт, Чърчил и Сталин я създадоха. Но, какво от това? Нашата я създаде Николай Втори. Много малко вероятно е в днешно време сам да създадеш държава. Трябва някой друг да го направи. Например последната създадена в Европа, а именно Косово, я създаде САЩ. Ако не го бяха направили, щеше да има пълномащабна война, от която най-малко щеше да има една по-голяма Албания, Македония можеше да няма, но нямаше да има Косово.

#19751 (ツ) гофи2
Създадено на 24.11.2020, видяно: 1727 пъти.
Дон Реба

ако всички бяхме програмисти,за стотина години и българския щеше да се англифицира достатъчно за да мине в друга група

Ами не е необходимо дори това. Вече се случва и без да сте всички програмисти. Повечето хора не си давате сметка, но в момента езика ни се променя до неузнаваемост. И не е само ползването на чуждици. Самия език се променя. Един малък пример. Ако кажеш на българин от преди само десет години израза: „страхува ме“, то той ще разбере точно обратното на това, което имаш предвид.

Вие (не само програмистите, а всички млади) вече се опитвате да си превеждате в обратен ред и това е резултата.

Друг пример: Ковид кризата. Това е толкова неправилен израз, че не знам, от къде да започна. А този словоред е толкова масов, че го чуваш десетократно всеки ден по хиляди различни поводи.

Смея да предположа, че има някой много доволен, че това се случва, но само мога да тая надежда, че това дето си мисли, няма да стане.

#19755 (ツ) Courvoisier
Създадено на 24.11.2020, видяно: 1724 пъти.

Между другото на български е правилно коронОвирус.

#19758 (ツ) Дон Реба
Създадено на 24.11.2020, видяно: 1715 пъти.

не съм чувал никой да казва"страхува ме", това "плаши ме" ли ще е? но да, езика се променя постоянно, и в това няма лошо. "правилно"се стремят да говорят скучнягите. помня навлизането на доста идиоми и думи без които днес не минава и ден, например "яко" , или "гадже" - преди изобщо нямаше такава дума, защото самото явление се появи чак края на 70те, а думата е заемка от циганския. някои думи изчезнаха, като малки се обръщахме един към друг с "бачка", и ползвахме много често възклицанието "ай сиде". ченгета е сравнително нова дума, мисля че навлезе 80те, не знам точно от къде. по-рано вместо ченге се ползваше "фанте". друга забавна подмяна - тираджия, старата дума беше "тексимаджия", а камионите бяха "тексими", въпреки че предприятието тексим го нямаше много по-отдавна.

#19759 (ツ) Courvoisier
Създадено на 24.11.2020, видяно: 1712 пъти.

Има го в коментарите в днес и дневник. Даже и шизофреници има.

#19762 (ツ) гофи2
Последно редактирано на 24.11.2020 от гофи2, видяно: 1706 пъти.
Дон Реба

не съм чувал никой да казва"страхува ме", това "плаши ме" ли ще е?

Значи не си достатъчно млад :P

Означава: „страхуват се/плашат се от мен“. Тук глагола може да е и друг, а местоимението „ме“ може да е пред или зад него. Това е буквален превод от английски и се ползва масово.

Както сам установи, човек, който не е запознат с това изразяване, си мисли точно обратното на вложеното значение.

0 1 2 3 4 5 6 7 ....9 10 11 12 13 14

И питона постъпи на служба при Злото
1

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE