<bgdev />free

Вход Регистрация

Честита Трета Световна
7

0 1 2 3 4 ....34 35 36 37 38 ....70 71 72 73 74 ....311 312 313 314 315 ....549 550 551 552 553
#60283 (ツ) Укър
Създадено на 17.03.2022, видяно: 545 пъти.

Това доказва, че няма такова нещо като расово превъзходство. Хитлер го е разбрал по трудния път.

#60285 (ツ) synergie
Създадено на 17.03.2022, видяно: 538 пъти.
Дон Реба
synergie

ОК старкрафтаджии сме и от там си правим сметките, но как немощната американска армия успя да превземе Багдад за 20 дни, а Русия на която Украйна и е на границата за 22 дни са окупирали едва 10% територия?

ами в уркайна врага са руснаци

в багдат врага са араби

но не е само това - в киев имат ток,вода, храна. а в противовес първата работа на американците беше да избомбят водоброводите и електричеството. и не защото американците са "лоши", а руснаците "добри", аз не съм ти джонката, а защото 1. половината им брачеди и баджанаци са украинци, и 2 същите тия срещу които сега се бият, после ще им трябват като съюзници срещу истинския враг - америка

На 22рия ден от войната "ние пазим инфраструктурата и цивилното население" вече не върви. Виж цивилните жертви в Ирак за 2 месеца са 6-7к. В Украйна липсвана ток и отопление в окупираните градове.

#60292 (ツ) johnfound
Създадено на 17.03.2022, видяно: 528 пъти.
synergie

В Украйна липсвана ток и отопление в окупираните градове.

Престани да лъжеш! В Киев има ток, вода, топло, GSM и интернет. В Харков има ток, вода, топло, GSM и интернет. И ще има до последния възможен момент. Същото е във всички големи градове. Има купчина блогери които всеки ден постват клипчета от градовете.

А виж, вода няма в Донецк, защото нацистите разбомбиха помпените станции. В Украйна само нацистите стрелят по водопроводи, трансформатори и най-лошото (заради което ще умрат) по цивилни жители.

Първата работа, която ДНР правят в освободените села и градове е да докарат вода и храна, да ремонтират водопроводите, газопроводите, електричеството, вчера монтираха базова станция, която да стига до Мариупол.

#60294 (ツ) synergie
Последно редактирано на 17.03.2022 от synergie, видяно: 520 пъти.
johnfound
synergie

В Украйна липсвана ток и отопление в окупираните градове.

Престани да лъжеш! В Киев има ток, вода, топло, GSM и интернет. В Харков има ток, вода, топло, GSM и интернет. И ще има до последния възможен момент. Същото е във всички големи градове. Има купчина блогери които всеки ден постват клипчета от градовете.

Терминологична грешка, исках да кажа градовете които са под обсада.Киев и Харков нито са окупирани нито под обсада. Единственият голям обсаден град в момента Мариупол е без ток, вода и отопление. Естествено че ако вече е окупиран града, рашките трябва да са малоумни сами да си причиняват битие без ток и вода. Но не бих се учудил, все пак са рашки.

Въпросът е, че Рашките когат МОГАТ и там където успеят правят точно това. Няма такъв аргумент, че за разлика от краварите, те били милостиви. А вече е 22ри ден :)

#60296 (ツ) johnfound
Създадено на 17.03.2022, видяно: 512 пъти.
synergie

Единственият голям обсаден град в момента Мариупол е без ток, вода и отопление.

Ако е единственият, то недей да говориш в множествено число!

Впрочем, даже тук грешиш. Мариупол не е "обсаден". По-голямата част от Мариупол е вече превзета. И от там за ден и половина са изведени 33000 цивилни и евакуацията продължава.

В останалата част на града се водят сражения, които до няколко дни ще приключат. Хубавото е, че голяма част от нацистите са обградени в промишлената зона на "АзовСталь", където няма цивилни. Лошото е, че са се укрепили добре. Но така или иначе са обречени.

Но дори в тези условия в Мариупол се кара хуманитарна помощ и вече е пусната базова станция на мобилния оператор на ДНР.

Цивилните които излизат разказват в подробности какво са преживели в ролята си на жив щит на нацистите.

#60297 (ツ) synergie
Последно редактирано на 17.03.2022 от synergie, видяно: 510 пъти.
johnfound
synergie

Единственият голям обсаден град в момента Мариупол е без ток, вода и отопление.

Ако е единственият, то недей да говориш в множествено число!

Впрочем, даже тук грешиш. Мариупол не е "обсаден". По-голямата част от Мариупол е вече превзета. И от там за ден и половина са изведени 33000 цивилни и евакуацията продължава.

В останалата част на града се водят сражения, които до няколко дни ще приключат. Хубавото е, че голяма част от нацистите са обградени в промишлената зона на "АзовСталь", където няма цивилни. Лошото е, че са се укрепили добре. Но така или иначе са обречени.

Но дори в тези условия в Мариупол се кара хуманитарна помощ и вече е пусната базова станция на мобилния оператор на ДНР.

Цивилните които излизат разказват в подробности какво са преживели в ролята си на жив щит на нацистите.

Единственият голям бат Джони. Виж Чернивив същото положение. То ако имаше други големи обсадени градове, ние нямаше да говорим за импотентната руска армия в момента. Но иначе ме кефи прогреса ти, вика щом е само един може, ти ако беше жена пред теб всеки щеше да минава с номера да ти вкара само главичката

и така натака и така нататика The small city of Okhtyrka in Ukraine's Sumy region is reported to have suffered extensive damage from shelling by the Russian military. Drone footage released on Telegram by a Ukrainian military unit shows the effects of attacks on residential areas on March 14 that killed at least three people. Sumy regional authorities report that the thermal power plant and power substation in Okhtyrka were completely destroyed and there is no heating or water supply in the city. Electricity and the sewer system have also been stopped

#60298 (ツ) Stilgar
Създадено на 17.03.2022, видяно: 505 пъти.
johnfound
Stilgar

Я кажи в Киев има ли нацисти? Ако подпишат мир без да падне Киев успешна ли ще е денацификацията?

Според мене това, което сега ще напиша би трябвало да е очевидно за всеки, но или не е, или просто така си пишете:

В Киев нацисти има и много. Но ти въобще как си представяш "подписването на мир"? Днес подписват, а утре руснаците се изнасят от Украйна? Такова няма как да стане по принцип!

Подписването на "мир" може да стане само и единствено на базата на пълна и безусловна капитулация на Киев. Това включва и прекратяване на съпротивата и разоръжаване на армията. И събирането на безконтролно раздаденото оръжие от населението. И разминиране на териториите, които в момента са гъсто минирани от ВСУ.

Реалната денацификация (както и в Германия впрочем) ще започне именно след прекратяването на военните действия. И ще продължава години наред. Това включва разследване на престъпленията на нацистите, съдебни процеси, унищожаване на техните организации, залавяне на членовете на тези организации и т.н.

И всичко това ще става с активното участие на украинските държавни органи. Руснаците разбира се ще упражняват контрол и ще помагат процеса да върви в правилната посока – в смисъл виновните да бъдат наказани, а невинните пуснати.

След това идва въпросът за държавното устройство на Украйна, такова, че възраждането на нацизма да стане невъзможно и да се гарантира, че всички жители на Украйна ще имат своето представителство във властта и правата им няма да бъдат нарушавани, а те самите дискриминирани по етнически признак.

Идва и въпросът за гарантирането на безопасността на Украйна и предотвратяването на деструктивното външно влияние и превръщането на Украйна в дефакто колония на САЩ. При строго ограничаване на военните възможности на Украйна (демилитаризация) с въпросите на военната безопасност ще се занимава може би ОДКБ, но Русия, разбира се, лично ще контролира процеса.

Стои въпросът за икономическото възстановяване на страната, възстановяването на производството, селското стопанство, възстановяване на външната търговия.

Така че, не си представяй нещата толкова елементарно. Голямата работа предстои именно след края на военната операция.

Добре, значи ако руската армия се изтегли от района около Киев (не казвам Украйна може да стои в Донбас и Крим) значи Путин не е изпълнил целите по денацификация.

#60299 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 17.03.2022 от Един от многото, видяно: 500 пъти.
Дон Реба
Един от многото

То и Хитлер си е мислел, че Русия не е "бела", а "Untermensch" държава и малко е загубил войната.

хитлер не е съвсем в грешка, да, руснаците (и ние) са "унтерменши" спрямо немците. ама хитлер си го представя много идеалистично, той е вярвал че "юберменшите" превъзхождат "унтерменшите" във всяко едно отношение.искрено е вярвал че немските атлети са по-добри от негърските, щом немците правят перфектни часовници, трябва и да бягат по-бързо, защото са "перфектни". и е бил много ядосан на олимпиадата 1936та,където тая му представа е била леко оборена. ние също смятаме циганите за "унтерменши", но кой кълве на соросоидна и либераска пропаганда,циганите ли? не - само и изключително българи. "унтерменшите" отстъпват в едно, но превъзхождат в друго. "юберменшите" е много по-лесно да бъдат убедени "с аргументи" в някоя абсолютна нелепица. унтерменша не кълве на "логика" и е защитен от подобна опасност. унтерменша много по-лесно държи прицел защо правим нещо, докато "юберменша" много по-лесно се отплесва по "как е редно" да го правим и е готов да потъпче смисъла на делото в името на "как е редно да се прави" (аз затова не участвам в код ревюта)

Хах, един немец го цитирах в имейл с архитекта, меринджейката му и Scrum Master-a му в Cc, да ми направи code review, а той тъкмо се връщал от отпуска - и ми върна 33 коментара.

Оправих коментарите - ама аз не се сърдя на такива неща, даже използвах code review-то като оправдание, защо нищо не съм правил последните дни.

В IT сферата 40% от Dev-овете са "скатавки" (моя милост), други 40% са "нарциси" и мрънкат на макс (Рабина, Захата, Курвозие и др.) и 20% реално вършат работа и не мрънкат (правилото на Парето).

Ако бех Übermensch като Рабина, Захата и Курвозие бих се сърдил, че 2 седмици не ми поглеждат pull request-a и накрая го връщат с 33 коментара, но както и ти казваш - аз знам защо, и най-вече защо съм в IT сферата.

А аз като Untermensch знам истината - тук сме за да симулираме работа и да ни плащат пари. И докато Рабина, Захата и Курвозие са загрижени "какви са добрите практики", "как не трябва да се бичат ропчета" и "как клиентът да е доволен" - аз си спинкам.

#60302 (ツ) Укър
Създадено на 17.03.2022, видяно: 493 пъти.

Един, объркал си темите. Тази е за войната. Оная, дето си говориш сам със себе си, беще друга. Пий си редовно апчетата, молим ти са.

#60303 (ツ) Един от многото
Създадено на 17.03.2022, видяно: 491 пъти.
Укър

Един, объркал си темите. Тази е за войната. Оная, дето си говориш сам със себе си, беще друга. Пий си редовно апчетата, молим ти са.

Тука си говоря с Ребата. Днеска пробвах сам да си говоря, ама не ми отговарят. Ще пробвам утре пак. 😃

#60304 (ツ) Укър
Последно редактирано на 17.03.2022 от Укър, видяно: 489 пъти.
Един от многото

докато Рабина, Захата и Курвозие са загрижени "какви са добрите практики", "как не трябва да се бичат ропчета" и "как клиентът да е доволен"

Тримата мускетари. Ора не честта и достойнството. Ти не го разбираш това.

#60305 (ツ) Един от многото
Създадено на 17.03.2022, видяно: 479 пъти.
Укър
Един от многото

докато Рабина, Захата и Курвозие са загрижени "какви са добрите практики", "как не трябва да се бичат ропчета" и "как клиентът да е доволен"

Тримата мускетари. Ора не честта и достойнството. Ти не го разбираш това.

Аз симпатизирам повече на "Кардинал Дрише Льо" и аз съм от "тая фамилия", па и имаме един и същ "манталитет". Ората у сенката. 😅

#60306 (ツ) johnfound
Създадено на 17.03.2022, видяно: 476 пъти.
Stilgar

Добре, значи ако руската армия се изтегли от района около Киев (не казвам Украйна може да стои в Донбас и Крим) значи Путин не е изпълнил целите по денацификация.

Е, ама тя руската армия след няколко дни ще се изтегли и от Мариупол. Според тебе денацифициран ли ще е тогава?

Впрочем, има много украински градове от които руската армия се оттегли вече. Така, минава транзит от време на време. И да, там няма нацисти.

#60307 (ツ) Дон Реба
Създадено на 18.03.2022, видяно: 456 пъти.

почвам да си мисля че резидента е някакъв дезинформатор как иначе да обясним това. ясно е че руснаците го четат, а и самата стъпка тактически е много съмнителна - ще се натъпчатв завода, руснаците ще питат "събрахте ли се?" и ще ги изплющят спокойно с ракети, както в яворов.

#60309 (ツ) Дон Реба
Създадено на 18.03.2022, видяно: 449 пъти.

ударили са лвов, май летището, ще има качествен квичеж rofl rofl rofl

#60311 (ツ) johnfound
Създадено на 18.03.2022, видяно: 442 пъти.
Дон Реба

почвам да си мисля че резидента е някакъв дезинформатор как иначе да обясним това. ясно е че руснаците го четат, а и самата стъпка тактически е много съмнителна - ще се натъпчатв завода, руснаците ще питат "събрахте ли се?" и ще ги изплющят спокойно с ракети, както в яворов.

Е, тука има два фактора – единият е възможността за фортификация, а те са големи точно в завода. Второто е дали няма да замъкнат там и купчина цивилни. Ако е второто, ще бъде наистина тежко.

#60316 (ツ) Stilgar
Създадено на 18.03.2022, видяно: 429 пъти.
johnfound
Stilgar

Добре, значи ако руската армия се изтегли от района около Киев (не казвам Украйна може да стои в Донбас и Крим) значи Путин не е изпълнил целите по денацификация.

Е, ама тя руската армия след няколко дни ще се изтегли и от Мариупол. Според тебе денацифициран ли ще е тогава?

Впрочем, има много украински градове от които руската армия се оттегли вече. Така, минава транзит от време на време. И да, там няма нацисти.

Спри да се правиш, че не ти е ясно какво се има предвид. В Киев руската армия не е влизала

#60317 (ツ) johnfound
Създадено на 18.03.2022, видяно: 424 пъти.
Stilgar

Спри да се правиш, че не ти е ясно какво се има предвид. В Киев руската армия не е влизала

Естествено, че не е влизала. Не знам какво те учудва. Путин хиляда пъти каза, че в операцията ще се воюва само срещу военната инфраструктура, ВСУ и специално срещу нацистите в състава на ВСУ. И през цялото време това се спазва.

Или ти смяташ, че Русия няма достатъчно тежки оръжия с които да срине целия град до основи? Естествено, че има. Но ако ги употреби ще има гигантски жертви сред мирното население. Затова и не ги употребява.

Даже в Мариупол се влиза с пехота и леко оръжие. Където се обстрелват сградите това се прави локално, така че да не се засегнат мазетата, в които се крият цивилните. Погледни на филмчетата в youtube – жилищният фонд е тотално разрушен, но много малко сгради са сринати със земята. Масови обстрели с тежка артилерия и ракети няма. Работи се локално и бавно.

Честно, малко не ми е ясна тезата ти. Що не вземеш ясно да напишеш какво смяташ по въпроса?

#60318 (ツ) johnfound
Създадено на 18.03.2022, видяно: 417 пъти.

Ето малко видеота от Мариупол:

Цивилни в Мариупол, готвят си вечеря, цигарена хуманитарка.

Сгради в Мариупол, горяло, повредено, но тотални разрушения няма. Сравнете с Мосул след американците например.

Азов, база в детска градина, после да не питате защо се стреля по училища и детски градини. Там деца няма.

#60319 (ツ) bobyb
Създадено на 18.03.2022, видяно: 413 пъти.
johnfound
Stilgar

Спри да се правиш, че не ти е ясно какво се има предвид. В Киев руската армия не е влизала

Естествено, че не е влизала. Не знам какво те учудва. Путин хиляда пъти каза, че в операцията ще се воюва само срещу военната инфраструктура, ВСУ и специално срещу нацистите в състава на ВСУ. И през цялото време това се спазва.

Или ти смяташ, че Русия няма достатъчно тежки оръжия с които да срине целия град до основи? Естествено, че има. Но ако ги употреби ще има гигантски жертви сред мирното население. Затова и не ги употребява.

Даже в Мариупол се влиза с пехота и леко оръжие. Където се обстрелват сградите това се прави локално, така че да не се засегнат мазетата, в които се крият цивилните. Погледни на филмчетата в youtube – жилищният фонд е тотално разрушен, но много малко сгради са сринати със земята. Масови обстрели с тежка артилерия и ракети няма. Работи се локално и бавно.

Честно, малко не ми е ясна тезата ти. Що не вземеш ясно да напишеш какво смяташ по въпроса?

Ясно, вече имаш готово обяснение като изгонят руските нашественици. Те всъщност са се сдържали да отприщят истинската си мощ за да не направят Украйна на пепел

0 1 2 3 4 ....34 35 36 37 38 ....70 71 72 73 74 ....311 312 313 314 315 ....549 550 551 552 553

Честита Трета Световна
7

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE