<bgdev />free

Вход Регистрация

Инсталирах си "chatGPT" на локалния компютър.
0

0 1 2 3 4 5 6 7
#89171 (ツ) Дон Реба
Създадено на 16.04.2023, видяно: 342 пъти.
ТояДетВиНабиКанчето

Оставих си минимална илюзия, че все пак има Господ. Ей така да има. За да не съм поредния паразит на тая земя.

то нищо не пречи да има и нещата да са по-зле отколкото да няма rofl всички религии стъпват върху антропоморфен господ, тъпите атеисти с клоунски вид се пенявят да доказват че господ няма, но всъщност много по-уязвима е оная част "по свой образ и подобие". няма нужда да убеждаваш някого че господ няма, убеди го че господ не споделя човешкия морал и да видиш.

#89172 (ツ) Дон Реба
Създадено на 16.04.2023, видяно: 341 пъти.
johnfound

Това, не е по-различно. И християните и сатанистите по същество вярват в богове, дяволи и други въображаеми приятели. А рационалната позиция е, че въображаемите същества са... въображаеми.

математиката е напълно въображаема, но аз я ползвам почти всеки ден и без нея повечето ми работа щеше да е невъзможна. това че нещо е въображаемо не го прави безполезно, а това че някой знае "истината" не му носи автоматично предимство

#89175 (ツ) johnfound
Създадено на 16.04.2023, видяно: 329 пъти.
ТояДетВиНабиКанчето

Абе джоната, да те питам - цял живот ли си живял без вяра? Какво е усещането?

Да, никога не съм вярвал в бог. Очевидно не са ме индоктринирали в детството.

Сега като се замисля, даже в дядо Мраз никога не съм вярвал. Но за това не съм 100% сигурен. Все пак първият ми фрагментарен спомен е от 2 годишна възраст.

При това съм прочел тонове литература за богове – и библията и "Старогръцки легенди и митове" и разни индийски, африкански и всякакви приказки с богове. А също псевдонаучни теории за Христос.

В един момент ясно осъзнаваш, че бог/боговете са просто литературни герои. В този смисъл, да, те съществуват всичките – и Зевс, и Христос, и там Тангра с Ярило и Тор. Просто виртуални същества във виртуални вселени. По същият начин съществуват и Люк Скайуокър и Чебурашка.

Усещането е великолепно.

#89176 (ツ) johnfound
Създадено на 16.04.2023, видяно: 327 пъти.
Дон Реба
johnfound

Това, не е по-различно. И християните и сатанистите по същество вярват в богове, дяволи и други въображаеми приятели. А рационалната позиция е, че въображаемите същества са... въображаеми.

математиката е напълно въображаема, но аз я ползвам почти всеки ден и без нея повечето ми работа щеше да е невъзможна. това че нещо е въображаемо не го прави безполезно, а това че някой знае "истината" не му носи автоматично предимство

Чакай сега. Първо, да, математиката е въображаема, но е доказателствено вярна. Ако някой си измисли теорема, ще трябва да доказва, че е вярна. Не е въпрос на вяра.

Второ, влиянието на виртуалните вселени върху реалната е очевиден факт. Просто човешкият мозък е така устроен. Това е част, а по-точно бъг на абстрактното мислене и фантазията.

Да, бог не съществува, но много хора действат така, все едно съществува. И много ясно, че аз отчитам това като съществуващ факт. Няма как да отричаш факти.

#89177 (ツ) Дон Реба
Последно редактирано на 16.04.2023 от Дон Реба, видяно: 324 пъти.
johnfound

Да, бог не съществува, но много хора действат така, все едно съществува.

не е въпроса в това, то е очевидно, а че побеждават. еволюцията, за разлика от другите богове които изтребват невярващите в тях, безмислостно изтребва баш тези които вярват в нея rofl rofl

#89179 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 16.04.2023 от Един от многото, видяно: 322 пъти.
Дон Реба
ТояДетВиНабиКанчето

Оставих си минимална илюзия, че все пак има Господ. Ей така да има. За да не съм поредния паразит на тая земя.

то нищо не пречи да има и нещата да са по-зле отколкото да няма rofl всички религии стъпват върху антропоморфен господ, тъпите атеисти с клоунски вид се пенявят да доказват че господ няма, но всъщност много по-уязвима е оная част "по свой образ и подобие". няма нужда да убеждаваш някого че господ няма, убеди го че господ не споделя човешкия морал и да видиш.

Аз пък вервам, че има Бог и е изключително аморален шегаджия. Според мене Бог е некъв вид мутра, и тея със златните кръстчета са му изпълнителите.

My picture

Щото квото и да си говориме - християнството не се е разпространило с "любов и благи думи", а "доста насилствено". 😎 Хамериките, южна Африка, Австралия, бившите римски републики не са станали христяни "по избор".

Самият Исус е казал:

"Да не мислите, че дойдох да донеса мир на земята; не дойдох да донеса мир, а меч."

Ислямистите се мислят за некви злобари, ама като теглиш чертата и Тотала излиза, че "милите християни" са изтрепали повечко народ от мюслитата.

Ислямските тепания са некви такива дето четеме за Судан и др., а християнските са Световни Войни. Изобщо мюслитата изглеждат като "nerd-ове дето се правят на батки", докато християните са "батки дет се правят на зубъри" (и доста сполучливо - е го французите имат оръжие да избият половин Африка, ама гледаме на тях като на "педали"). 😏

Изобщо Исус е кралят на лаладжиите! 😌 My picture

Attached files:
FileSizeUploadedDownloadsMD5 hash
1024x576.jpg66195 bytes16.04.2023106d48482aad8e41b04b6e9cbd1317d2a56
#89186 (ツ) ТояДетВиНабиКанчето
Създадено на 16.04.2023, видяно: 305 пъти.
johnfound
ТояДетВиНабиКанчето

Абе джоната, да те питам - цял живот ли си живял без вяра? Какво е усещането?

Да, никога не съм вярвал в бог. Очевидно не са ме индоктринирали в детството.

Сега като се замисля, даже в дядо Мраз никога не съм вярвал. Но за това не съм 100% сигурен. Все пак първият ми фрагментарен спомен е от 2 годишна възраст.

При това съм прочел тонове литература за богове – и библията и "Старогръцки легенди и митове" и разни индийски, африкански и всякакви приказки с богове. А също псевдонаучни теории за Христос.

В един момент ясно осъзнаваш, че бог/боговете са просто литературни герои. В този смисъл, да, те съществуват всичките – и Зевс, и Христос, и там Тангра с Ярило и Тор. Просто виртуални същества във виртуални вселени. По същият начин съществуват и Люк Скайуокър и Чебурашка.

Усещането е великолепно.

Еми евалата, аз не съм бил индоктриниран, но е интересен факт, че като почваш да мреш и почваш да вярваш в нещо. Нещо като група атеисти, които летят с падащ самолет.

Са дед Мороз видях сефте 88-ма и беше колега на тейко ми, не можаха да ме излъжат и никога не съм вярвал. Ама пак да кажа - като мреш яко не се молиш на дед Мороз, Зевс или пинко пантерата. Почваш баш на джийзъс, или на аллах или на буда да се молиш. Кришнарите почват на Дърти Хари да се молят.

Иначе глей ко става, вярата в справедливостта и справедливостта като цяло са локуми. Евалата на Путин тук :

https://m.dir.bg/dnes/svyat/zelenski-obeshta-svetlinata-na-spravedlivostta-putin-otide-na-tsarkva

#89187 (ツ) ТояДетВиНабиКанчето
Създадено на 16.04.2023, видяно: 305 пъти.
Дон Реба
ТояДетВиНабиКанчето

Оставих си минимална илюзия, че все пак има Господ. Ей така да има. За да не съм поредния паразит на тая земя.

то нищо не пречи да има и нещата да са по-зле отколкото да няма rofl всички религии стъпват върху антропоморфен господ, тъпите атеисти с клоунски вид се пенявят да доказват че господ няма, но всъщност много по-уязвима е оная част "по свой образ и подобие". няма нужда да убеждаваш някого че господ няма, убеди го че господ не споделя човешкия морал и да видиш.

И аз не ги разбирам атеистите, все едно аз да тръгвам да доказвам, че няма извънземни.

Сега Слеър с албума си от 2001-ва точно това се опитаха да направят - че човешкия морал е различен от този на админа. Но това автоматик отива като пропаганда за антипода на админа.

#89191 (ツ) ТояДетВиНабиКанчето
Създадено на 16.04.2023, видяно: 292 пъти.

Аааааааа Българско рационално общество избухнаха баш днес! Налазвайте тролове :

https://www.facebook.com/388681164904592/posts/pfbid02F4H7Q5osbN2GdwPKcQeDoK4ajFZTvJ7kB5V42VGBuo2bdWBcjQVDb5gcmuFBaYmwl/

#89192 (ツ) realinformatik
Последно редактирано на 16.04.2023 от realinformatik, видяно: 288 пъти.
johnfound

При това съм прочел тонове литература за богове – и библията

Но имаш ли лиценз да я интерпретираш? Защото в raw format библията е доста двусмислена и абстрактна.

А и да си повторя мисловния експеримент, че се загуби в миналата страница:

johnfound

Аз твърдя, че бог не съществува. И няма никаква нужда да привеждам аргументи, защото несъществуването на нещо се подразбира от само себе си.

Доказателствата предявява този, който твърди, че нещо съществува.

Мога да измисля мисловен експеримент, в който твърдението ти да не е напълно солидно.

Ако бог не съществува си прав, никой няма да може да ти даде доказателства, защото няма да има.

Но ако вземем случая, в който бог съществува, какво се получава - той съществува, ти не знаеш това, следователно си в неизгодна позиция. Ако срещнеш човек като Мойсей, който работи като агент на бога и знае за съществуването му, ти може да почнеш да искаш от Мойсей доказателства, но Мойсей ще е в привилегировано положение защото той знае това, а ти не го знаеш. Т.е. ще можеш ли да изискваш от него? Все едно джуниър да изисква от синиъра "докажи ми, че този принцип трябва да го приложим в тази ситуация". Най-малкото може да няма как на момента да ти извади доказателство, но в крайна сметка той ще е този в привилегирована позиция.

ТояДетВиНабиКанчето

Аааааааа Българско рационално общество избухнаха баш днес! Налазвайте тролове :

https://www.facebook.com/388681164904592/posts/pfbid02F4H7Q5osbN2GdwPKcQeDoK4ajFZTvJ7kB5V42VGBuo2bdWBcjQVDb5gcmuFBaYmwl/

Абе тия са по-фанатични и от испанската инквизиция, според мене имат някакъв дефект в главата. Един там се беше хвалил колко стотици книги е чел, пък иначе нямаше много разсъдителна способност.

#89193 (ツ) johnfound
Създадено на 16.04.2023, видяно: 280 пъти.
ТояДетВиНабиКанчето

но е интересен факт, че като почваш да мреш и почваш да вярваш в нещо. Нещо като група атеисти, които летят с падащ самолет.

Това е интересно заблуждение, което се повтаря постоянно в различни разновидности. Но просто не е вярно. Светът е пълен с умрели атеисти, които никога не са ставали религиозни.

#89195 (ツ) realinformatik
Създадено на 16.04.2023, видяно: 277 пъти.
johnfound
ТояДетВиНабиКанчето

но е интересен факт, че като почваш да мреш и почваш да вярваш в нещо. Нещо като група атеисти, които летят с падащ самолет.

Това е интересно заблуждение, което се повтаря постоянно в различни разновидности. Но просто не е вярно. Светът е пълен с умрели атеисти, които никога не са ставали религиозни.

Жан-Пол Сартр, дето е иконата на атеизма и философ, се "пречупва" в последните месеци от живота си и си сменя мнението. Близките му го обвиняват в старческо слабоумие.

#89200 (ツ) Golden Gega
Последно редактирано на 16.04.2023 от johnfound, видяно: 269 пъти.
johnfound
Golden Gega

Ами за мен не е, поради простата причина че работата ми от доста години е свързана с избор на софтуер за най-различни системи, но ето да приемем твоята теза - и как си представяш значи изпълненето на тоя магически ритуал? Ето да кажем аз съм архитект, дали са ми един проект на клиент за бизнес софтуер, в кой момент изпълнявам изпълнявам практиката/ритуала и в какво се състои изпълнението му?

Откъде аз мога да знам. Аз си нямам на идея как конкретно ти избираш софтуер. Ако някога присъствам на такъв процес и при това ми обясняваш подробно какво правиш и защо, вероятно ще мога да различа къде точно е магическата практика.

А засега, по-скоро ти трябва да си анализираш процеса стъпка по стъпка и да се опиташ да откриеш тези практики.

Но за целта, трябва поне хипотетично да приемаш, че там ги има.

Еми Джонка, избора на софтуер принципно не се различава в отделните фирми. Да кажем избираш софтуер за някакъв проект, първо ти идват изисквания на клиента, да кажем че тук ги няма за да е някак си по-пълен избора. В следващия момент гледаш какво ще трябва - операционни системи, бази, платформа/език и т.н. Тук започват да се намесват няколко фактора - първо, бюджет, второ - на какво пишат хората във фирмата, на какви бази са свикнали да джуркат, какво може да се използва от всичко дето сте писали досега. После се гледа потенциалния екип, т.е. може да се окаже че сменяш езика/базата от един на друг щото тия дето си ги мислел са заети. Гледаш уменията им, има ли нужда от домейн знания, после гледаш опит, нужда от интеграции, смятате дали ще ви стигне времето по проекта, колко човека да е екипа, можеш ли да сложиш джунки за да трупат опит, дали ще трябва време за разучаване на нещо, колко ще отнеме. Накрая минаваш мислено по изграждането на проекта, смяташ, виждаш ще се събереш ли в ограниченията, говорите си с шефовете дали нещата са приемливи или може/трябва да се реже нещо.

Това с 99.99% е валидно за всяка фирма изработваща бизнес софтуер по поръчка. Та гледам ги значи всички тия фази и се чудя къде аджеба има вяра, магия или нещо подобно освен студена логика и бакалски сметки. Ти какво ще кажеш?

#89211 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 16.04.2023 от Един от многото, видяно: 254 пъти.
realinformatik
ТояДетВиНабиКанчето

Аааааааа Българско рационално общество избухнаха баш днес! Налазвайте тролове :

https://www.facebook.com/388681164904592/posts/pfbid02F4H7Q5osbN2GdwPKcQeDoK4ajFZTvJ7kB5V42VGBuo2bdWBcjQVDb5gcmuFBaYmwl/

Абе тия са по-фанатични и от испанската инквизиция, според мене имат някакъв дефект в главата. Един там се беше хвалил колко стотици книги е чел, пък иначе нямаше много разсъдителна способност.

На тея им набих малко реконтра - не че съм религиозен, ама тея се кефят, че trigger-ват некви балъци. Дай да ги видим ся! 😏

My picture

Картинките дет съм качил са тея:

My picture

My picture

Attached files:
FileSizeUploadedDownloadsMD5 hash
hehe.PNG94574 bytes16.04.202393f86435d46b2624476cdbe50f4088cdb1
883c8fac84a992e7bd0e03d454602eb2.jpeg23127 bytes16.04.202393fb3cf51a51aa8f25b8d24b7ebc8908e4
angel.PNG207215 bytes16.04.20239495c645a96c331376e621594bb32ced87
#89217 (ツ) palavrov
Създадено на 16.04.2023, видяно: 244 пъти.
johnfound
palavrov

Той и моя интерес се върти около печалба, все пак имаме семейства да храним, стандарт на живот да гоним - това е разбираемо и приемливо.

Малко встрани от темата... Винаги съм подозирал, че професионалните програмисти обичат да използват и превъзнасят комерсиалните продукти като вид ритуална магия – "Ако ние купуваме софтуер, то и нашият софтуер ще го купуват." rofl

Нещо такова е. Нямам против да плащам за неща с които ще вадя пари. Предпочитам софтуера да е опън сорс за да може да погледна нещо като не работи и да го оправя.

#89218 (ツ) palavrov
Създадено на 16.04.2023, видяно: 241 пъти.
Дон Реба
palavrov

Това по скоро се дължи на принципа на Питър - някой идиот е стигнал нивото си на некомпетентност и му глей сеира. При ембедед устройства нещо щом работи не се пипа а всеки ъпдейт е потенциална опасност. Тесла сапо зле де - ако не си ъпдейтнеш известно време теслата си изгася екрана и трябва да ходиш в сервиз само, че без екран не можеш дори жабката да отвориш … убунтувци имат още хляб да ядат докато стигнат такова корпоративно безумие 😁

не мисля че някой е стигнал ниво на некомпетентност, най-вероятно от бизнес гледна точка са напълно прави. вярно ако (хипотетично) се появи конкурент който не форсира автоматични ъпдейти много хора биха го предпочели, но това ще са хора които не са гийкове и не купуват в захлас нови и нови джаджи. не те са любимите клиенти в технологичния бранш. като разработчик аз знам колко е по-удобно да поддържаш тесен спектър версии или ако може само последната версия. форсираните ъпдейти са сбъдната мечта на разработчиците. ама били педераско? ами клиентите и без това са педераси (т.е. не са селяни) всичко е точно.

Ползата за каноникал е ясна. Това не значи, че пасва на моите нужди - затова си мрънкам, и не само аз де, но кервана си върви, не съм чул да пробият в ИоТ за момента, при все, че се пънат - и основната причина е точно, че вървят с рогите напред. Да са живи и здрави. Има достатъчно алтернативи.

#89219 (ツ) palavrov
Създадено на 16.04.2023, видяно: 235 пъти.
Евлампи
Golden Gega

Добре де Джонка, да кажем че има всичко свободно и безплатно, искаш да кажеш че една огромна част от бизнес клиентите по света са тъпи и прости и плащат за неща дето могат да имат безплатно, така ли? rofl rofl rofl

Бизнеса не плаща за софтуера, плаща за да може да ПРЕХВЪРЛЯ отговорност ако се осерат нещата, малко като онова дето на проститутката се плаща за да си тръгне :)

Точно щях да напиша същото и аз. Купуването на софтуер си е бягане от отговорност, намаляне на разходите и управление на риска.

#89220 (ツ) palavrov
Създадено на 16.04.2023, видяно: 228 пъти.
Евлампи

Какво е 'бог'?

Бог е страх. Също като от камшик. Въображаем. Ставаш божий раб.

Бог е и надежда и упование от което много хора имат нужда и го намират в религията. Спестява им гърченето на мозъчните гънки. Ако бог е рекъл, ще стане.

Парите са бог. Комунизма и той. Защото имат стойност само като вярваш, че имат стойност. Разбира се някой с достатъчно големи шамари винаги може да избие и набие друга концепция.

#89221 (ツ) realinformatik
Създадено на 16.04.2023, видяно: 219 пъти.
palavrov
Евлампи

Какво е 'бог'?

Бог е страх. Също като от камшик. Въображаем. Ставаш божий раб.

Бог е и надежда и упование от което много хора имат нужда и го намират в религията. Спестява им гърченето на мозъчните гънки. Ако бог е рекъл, ще стане.

Парите са бог. Комунизма и той. Защото имат стойност само като вярваш, че имат стойност. Разбира се някой с достатъчно големи шамари винаги може да избие и набие друга концепция.

Мислиш твърде земно. Това са метафизични и абстрактни въпроси, които не се базират на чувства и емоции.

#89222 (ツ) ТояДетВиНабиКанчето
Създадено на 16.04.2023, видяно: 198 пъти.
ТояДетВиНабиКанчето

Аааааааа Българско рационално общество избухнаха баш днес! Налазвайте тролове :

https://www.facebook.com/388681164904592/posts/pfbid02F4H7Q5osbN2GdwPKcQeDoK4ajFZTvJ7kB5V42VGBuo2bdWBcjQVDb5gcmuFBaYmwl/

Цял ден храня шибаното НПО на БРО, гъзното докторче Митев и умнокрасивата му пасмина, поне 70-80 коментара яко столово хранене с олигофрени със знаменца и накрая всичките ми коментари политат към кофата барабар със забрана за писане. Добре, че интернета, че такива лайнари заслужават да ги ритат с кубинки в главата.

0 1 2 3 4 5 6 7

Инсталирах си "chatGPT" на локалния компютър.
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE