<bgdev />free

Вход Регистрация

Честита Трета Световна
7

0 1 2 3 4 5 6 7 ....9 10 11 12 13 ....279 280 281 282 283 ....546 547 548 549 550
#57822 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 08.02.2022 от B.B., видяно: 642 пъти.
Един от многото

покажи ми една държава, която е била "богата и просперираща", докато е "зависима"!

Показах ти 3 бе каунь (Ю.Корея, Тайван, Сингапур), ама ти си улав и трябва да ти го нарисувам.

#57823 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 08.02.2022 от Един от многото, видяно: 639 пъти.
B.B.
Един от многото

покажи ми една държава, която е била "богата и просперираща", докато е "зависима"!

Показах ти 3 бе каунь (Ю.Корея, Тайван, Сингапур), ама ти си улав и трябва да ти го нарисувам.

Да - те са богати и проспериращи, но ми обясни сега с "какво са зависими"!?

Страшно ми е интересно наистина? 😏

Щото ако си запознат с модела на свободната търговия, би знаел, че ако "икономически слаба държава" търгува "активно" с "иконимически силна държава" - тя неминуемо забогатява.

То и за това санкциите срещу Китай не работят - САЩ не търгува с Китай, но Китай търгува с ЕС, другите страни от БРИКС и др. и продължава да се развива и реално САЩ губи от санкциите, не Китай.

Един от многото

Опа, по моите книги чета, че "критичните думи водят до още по-ниски резултати", а "позитивните" до "по-високи", тъй че Заха, ще намаля критиките и ще тествам тази писаници. За това ще ти кажа:

"Заха ти си много умен и образован човек, с много задълбочени познания по политика, икономика, социология, психология, военно дело, история и още много, много неща!"

Дано подейства! 😃

Не подейства! 😪

#57824 (ツ) B.B.
Създадено на 08.02.2022, видяно: 635 пъти.

Олигофренотан, не ми рзваляй пейзажа с твоите нелогични, лишени от всякакъв здрав разум коментари.

#57825 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.02.2022, видяно: 633 пъти.
B.B.

Олигофренотан, не ми рзваляй пейзажа с твоите нелогични, лишени от всякакъв здрав разум коментари.

Къв пейзаж бе, откаченяк!? 😒 И баш ти ли ще ми говориш за "здрав разум", бе!? 😆

Кое от това, което не съм писал - не е така!? И преди да отговориш "всичко" - аргументирай се, ЗАЩО!?

#57826 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 09.02.2022 от B.B., видяно: 622 пъти.
Един от многото

И преди да отговориш "всичко" - аргументирай се, ЗАЩО!?

На макяти фостата. Те ти аргумент, олигофренотан.

#57827 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 09.02.2022 от Един от многото, видяно: 621 пъти.
B.B.
Един от многото

И преди да отговориш "всичко" - аргументирай се, ЗАЩО!?

На макяти фостата. Те ти аргумент, олигофренотан.

"На макя ти, там дето слънце не огрява!"

Проф. Иво Христов каза, че на идиотщината трябва да се отговаря с идиотщина. Не исках да те обидя - професорът така съветва. 😅

#57828 (ツ) Дон Реба
Създадено на 09.02.2022, видяно: 609 пъти.
Един от многото

Да - те са богати и проспериращи, но ми обясни сега с "какво са зависими"!?

тука захата има точка - човек трябва да избира между "богат и проспериращ" и "независим". джендърастите искат богатство и просперитет, биготите независимост, а глупаците искат и двете. дори да оставим глупаците искащи невъзможното настрана, всичко щеше да е чудесно, ако някак си можеха да се разделят и всеки да си гледа ценностите, но мащехата природа не дава. първо че често в едно семейство има от двата лагера, и второ че и да нямаше, при разделено съществуване винаги ще царува заблудата че всички искат нашето, но ония там просто не знаят как, и трябва да им помогнем, ако трябва и с бомби.

#57831 (ツ) gat3way
Създадено на 09.02.2022, видяно: 607 пъти.
bobyb
synergie
Евлампи

...ще е интересно да се гледа как джендъраската западна развала ще ги отрови и тях в крайна сметка де :)

Как лети времето, едно време пишеше несвързано и прогресивно, а сега си сменил тона с мрачни прогнози как идващите поколения не стават за нищо и всичко ще си ебе майката. Трагедията на средната възраст.

Забелязъл съм че тия консерваторщини са приоритет на старите ергени, другите нямаме тоя лукс. Това в нашите среди де, иначе борци със еврогейщините, сорос и американския империализъм наспорил Господ сред простия народ.

Стари ергени не знам ама си е чичак power консерващината.

#57832 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 09.02.2022 от Един от многото, видяно: 604 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Да - те са богати и проспериращи, но ми обясни сега с "какво са зависими"!?

тука захата има точка - човек трябва да избира между "богат и проспериращ" и "независим". джендърастите искат богатство и просперитет, биготите независимост, а глупаците искат и двете. дори да оставим глупаците искащи невъзможното настрана, всичко щеше да е чудесно, ако някак си можеха да се разделят и всеки да си гледа ценностите, но мащехата природа не дава. първо че често в едно семейство има от двата лагера, и второ че и да нямаше, при разделено съществуване винаги ще царува заблудата че всички искат нашето, но ония там просто не знаят как, и трябва да им помогнем, ако трябва и с бомби.

Хм, ама чакай - аз се съгласих със теб. Научно сам си доказах, че не можех хем "богат и проспериращ", хем "стабилно общество".

Но пак заради мадър нейчър, ако си зависим "няма да ти дават, а ще взимат от теб". Обикновенно метрополията печели повече от колонията, отколкото обратното.

Т.е. аз споря за това, че Сингапур, Тайван и др. не са "зависими" понеже дори управляващите в САЩ да "прещракат" и да ги насолят със санкции и т.н., те пак ще са си "богати и проспериращи", просто ще си отворят пазари към други "по-сговорчиви" страни (иначе факт, че са "зависими" от "еврогейските ценности", но не са "колонии на САЩ").

Докато на нас в БГ ни налагат да купуваме чужди стоки и продукции, да си унищожим армията и т.н. и силно казано сме "независими".

П.П. Примерно ние имаме цели 4 НАТО-вски бази (пълен списък с НАТО-вски бази по Света), а в Сингапур има само 1, в Тайван 0. Айде в Южна Корея има много (повечето са затворени), но там все пак се е водила Корейската война, тъй че има предпоставки защо САЩ да присъства в региона. Но така погледнато БГ е "по-зависима от САЩ" от Тайван и Сингапур, пък нещо "не просперираме". 😃

#57833 (ツ) Дон Реба
Създадено на 09.02.2022, видяно: 597 пъти.
Един от многото

Т.е. аз споря за това, че Сингапур, Тайван и др. не са "зависими" понеже дори управляващите в САЩ да "прещракат" и да ги насолят със санкции и т.н., те пак ще са си "богати и проспериращи", просто ще си отворят пазари към други "по-сговорчиви" страни

не и ако има консенсус и всички ги бойкотират. но дори да има начин, самото богатство и просперитет като цел не си струват,защото не се "усещат". човек има най-силна нужда от въздух, после от вода, накрая от храна. в какъв ред обаче ги цени? точно в обратен. богатите общества не "усещат" богатството, така както хората не усещат въздуха,защото сме "богати" на въздух. но цената която богатите общества плащат за обществения си ред се усеща, и точно това създава перманентното усещане за неудовлетвореност и "всеобща гадост". точно това създава и носталгията по соца, хората усещат че сега е "по-гадно" от тогава (усещат цената на благоденствието, безда усещат благоденствието), и понеже им е набито в тиквите че гадно==бедно, рационализират до смешни твърдения като "сега сме по-бедни от соца". всъщност днешната икономика е много по-силна и хората много по-богати, дори и в селското стопанство, колкото и феновете на соца да не го вярват. но е вярно че днес е по-гадно. просто гадното се усеща, а благоденствието - не.

#57834 (ツ) Един от многото
Създадено на 09.02.2022, видяно: 591 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Т.е. аз споря за това, че Сингапур, Тайван и др. не са "зависими" понеже дори управляващите в САЩ да "прещракат" и да ги насолят със санкции и т.н., те пак ще са си "богати и проспериращи", просто ще си отворят пазари към други "по-сговорчиви" страни

не и ако има консенсус и всички ги бойкотират. но дори да има начин, самото богатство и просперитет като цел не си струват,защото не се "усещат". човек има най-силна нужда от въздух, после от вода, накрая от храна. в какъв ред обаче ги цени? точно в обратен. богатите общества не "усещат" богатството, така както хората не усещат въздуха,защото сме "богати" на въздух. но цената която богатите общества плащат за обществения си ред се усеща, и точно това създава перманентното усещане за неудовлетвореност и "всеобща гадост". точно това създава и носталгията по соца, хората усещат че сега е "по-гадно" от тогава (усещат цената на благоденствието, безда усещат благоденствието), и понеже им е набито в тиквите че гадно==бедно, рационализират до смешни твърдения като "сега сме по-бедни от соца". всъщност днешната икономика е много по-силна и хората много по-богати, дори и в селското стопанство, колкото и феновете на соца да не го вярват. но е вярно че днес е по-гадно. просто гадното се усеща, а благоденствието - не.

👍 Е за това не споря. Ние си вдигнахме БВП-то, но намаляхме като народ.

Ама пак трябва да разгледам разни статистики за да се съглася напълно, понеже Тодор Живков, проф. Иво Христов и др. разправят, че през Социализма сме настигали (че в некои отношения и изпреварвали Чехия), а сега "анализатори", разправят, че ще ги стигнем 2050, ако спрат да се "развиват" (и "ние започнем").

Т.е. пак е спорно "дали и колко сме прогресирали" и най-вече както и ти казваш "дали си е заслужавало". 🙄

#57835 (ツ) bobyb
Създадено на 09.02.2022, видяно: 577 пъти.
Един от многото
Дон Реба
Един от многото

Т.е. аз споря за това, че Сингапур, Тайван и др. не са "зависими" понеже дори управляващите в САЩ да "прещракат" и да ги насолят със санкции и т.н., те пак ще са си "богати и проспериращи", просто ще си отворят пазари към други "по-сговорчиви" страни

не и ако има консенсус и всички ги бойкотират. но дори да има начин, самото богатство и просперитет като цел не си струват,защото не се "усещат". човек има най-силна нужда от въздух, после от вода, накрая от храна. в какъв ред обаче ги цени? точно в обратен. богатите общества не "усещат" богатството, така както хората не усещат въздуха,защото сме "богати" на въздух. но цената която богатите общества плащат за обществения си ред се усеща, и точно това създава перманентното усещане за неудовлетвореност и "всеобща гадост". точно това създава и носталгията по соца, хората усещат че сега е "по-гадно" от тогава (усещат цената на благоденствието, безда усещат благоденствието), и понеже им е набито в тиквите че гадно==бедно, рационализират до смешни твърдения като "сега сме по-бедни от соца". всъщност днешната икономика е много по-силна и хората много по-богати, дори и в селското стопанство, колкото и феновете на соца да не го вярват. но е вярно че днес е по-гадно. просто гадното се усеща, а благоденствието - не.

👍 Е за това не споря. Ние си вдигнахме БВП-то, но намаляхме като народ.

Ама пак трябва да разгледам разни статистики за да се съглася напълно, понеже Тодор Живков, проф. Иво Христов и др. разправят, че през Социализма сме настигали (че в некои отношения и изпреварвали Чехия), а сега "анализатори", разправят, че ще ги стигнем 2050, ако спрат да се "развиват" (и "ние започнем").

Т.е. пак е спорно "дали и колко сме прогресирали" и най-вече както и ти казваш "дали си е заслужавало". 🙄

Ти си роден след соца но попиваш като сюнгер лъжите му. Забележи че Дон Реба никъде не казва че тогава било "по-добре" а точно обратното и тезата му е че това е проблема. Не забелязвам да те кефи спартанския му мироглед, а лигавищните с безброй "бърнаути" направо си мязат на хленчене.

#57841 (ツ) johnfound
Създадено на 09.02.2022, видяно: 562 пъти.
Дон Реба

всъщност днешната икономика е много по-силна и хората много по-богати, дори и в селското стопанство, колкото и феновете на соца да не го вярват.

Аз съм фен на соца (със забележки) но съм съгласен, че сега е по-богато от соца. Но има някои особености.

Първо, голямата заблуда е на пазарниците, които смятат, че причината за това е пазарната икономика.

А това не е така – причината за това е прогреса на средствата за производство, а това е прогрес, който не зависи от обществената и икономическата формация. Тоест, ако изключим кратките флуктуации заради бедствия, войни и други форсмажори, всяка точка в миналото е по-бедна от всяка точка в бъдещето.

Второ, проблемът е, че сегашното по-голямо богатство е разпределено значително по-несправедливо. И именно затова хората се чувстват зле. Проблемът не е в богатството – баба знае и две и двеста – проблемът е в чувството за справедливост.

#57842 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 09.02.2022 от Rabin, видяно: 558 пъти.
johnfound

Аз съм фен на соца (със забележки) но съм съгласен, че сега е по-богато от соца.

Ако ся беше соц щеше да ядеш прасета дето са хранени с хора, чадата ви щяха да служат по три години, вечер нямаше да има ток, щот другарите го изнесли за валута, да си пълнят личните сметки. Да стават капиталисти.

Жони, кат си соц маразматичен старчок - фъргаш ли за Копейкин? той иска да ги връща тия работи, да не минаваме свободно границата, иска казарма, иска купони за храна. Аз помня истински купуни за хляб, зелени такива квадратчета, с печат и подпис на тях.

12 г. чакаш за соц таралясник, злите езици твърдят, че някои и с 3 цилиндъра идвали от магазина. Земаш чисто нова кола чакана половин живот, и другия ден вече цепиш двигател.

Ако си имал нещастието да си от селската каста - там си и оставаш. Измъкване само през осиновяване, или брак.

#57843 (ツ) Дон Реба
Създадено на 09.02.2022, видяно: 552 пъти.
johnfound

А това не е така – причината за това е прогреса на средствата за производство

комично е че същия аргумент го даваха седерастите (и аз в това число) в началото на демокрацията, когато някой дърт комуняга се пенявеше за бедния живот по царско.

#57844 (ツ) johnfound
Създадено на 09.02.2022, видяно: 548 пъти.
Дон Реба

комично е че същия аргумент го даваха седерастите (и аз в това число) в началото на демокрацията, когато някой дърт комуняга се пенявеше за бедния живот по царско.

Разлика всъщност има. Ако не беше социализма, в момента щяхме да сме на нивото на развитие на Гърция – селско стопанство, туризъм и лека промишленост.

Знам, че за някои Гърция е еталон на хубав живот, но аз все пак съм рожба на силно инженерно-техническа цивилизация и не бих искал да живея в такава страна. И определено полагам усилия това да не се случи.

#57846 (ツ) gat3way
Създадено на 09.02.2022, видяно: 546 пъти.
#57851 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 09.02.2022 от Един от многото, видяно: 533 пъти.
#57858 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 09.02.2022 от B.B., видяно: 517 пъти.
Един от многото

Примерно ние имаме цели 4 НАТО-вски бази

Кво ти пречат натовските бази, бе? Войничетата идват, остават некой долар тука - за ядене, коври и т.н. Се е кяр. И ти ли си от тия ентелегенте де ореваа света, че НАТО не им е построил ни един завод.

Армиите на Норвегия и Швеция са по-малки от резерватската, ама не им пречи да имат висок стандарт на живот. Верно, те не са у НАТО. Може па това да е причината, а не че са по-умни нации 😂

#57859 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 09.02.2022 от Един от многото, видяно: 510 пъти.
B.B.
Един от многото

Примерно ние имаме цели 4 НАТО-вски бази

Кво ти пречат натовските бази, бе? Войничетата идват, остават некой долар тука - за ядене, коври и т.н. Се е кяр. И ти ли си от тия ентелегенте де ореваа света, че НАТО не им е построил ни един завод.

Армиите на Норвегия и Швеция са по-малки от резерватската, ама не им пречи да имат висок стандарт на живот. Верно, те не са у НАТО. Може па това да е причината, а не че са по-умни нации 😂

Да и затова скандинавските страни се напълниха с мангасарлък. 😒

А бе Заха, ти някога през живота си пробвал ли си да погледнеш нещо "в перспектива" или го караш като "хазартно типче", т.е. "кото стани"!?

Т.е. "Съдбата ми каза да ходя да бачкам у Варна", "Съдбата ми каза да бърша лайна в Ирландия" и т.н. 😅

В дългосрочен план и Резервата и скандинавските страни ще духат черни пишки и това даже ще е "високия стандарт на живот".

0 1 2 3 4 5 6 7 ....9 10 11 12 13 ....279 280 281 282 283 ....546 547 548 549 550

Честита Трета Световна
7

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE