<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


3D CAD система за програмисчита – OpenSCAD

  

0 1 2 3 4


  johnfound  Създадено на 05.11.2024, видяно: 128 пъти. #125762

Аз все още смятам, че подхода на OpenSCAD е по-добър от това, което показвате във филмчетата...



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 125 пъти. #125765
johnfound

Аз все още смятам, че подхода на OpenSCAD е по-добър от това, което показвате във филмчетата...

джонка, аз имам и двете, ето кода на това дето направих във филмчето:


SHAPE 0
type: free
points: 8  10.000000,0.000000  30.000002,0.000000  30.000002,10.000000  29.000002,10.000000  29.000000,3.000000  11.000001,3.000000  11.000000,1.000000  10.000000,1.000000 

OBJ3D 0
type: scene
size: 30.000000
shape: 0
node: 1 1 1.000000,0.000000,0.000000	0.000000,1.000000,0.000000	0.000000,0.000000,1.000000	0.000000,0.000000,0.000000	

OBJ3D 1
type: revolution
shape: 0
fastmesh



  Реконструктор  Създадено на 05.11.2024, видяно: 125 пъти. #125766
Дон Реба
Реконструктор

Малко тъпо е, че пази само последната операция

нямат голям избор, рязането е бавно и ако пазят целия стек (както нормално правят при другите модификатори), пипнеш ли нещо ще мисли 100 часа, губиш цялата интерактивност. изобщо в макса всичко трябва да правиш с булеви операции, няма екструдване и революция, които са базови инструменти на всеки кад. също нямаш клониране с аранжимент, трябва да го правиш със скрипт, което е мъка. тоя детайл е долу горе лесен, но я пробвай някаква зъбчатка или планка с няколко десетки дупки за вентилация

Има ги тия неща бе, човек. Единствено революцията, както казах, нещо не знам как да я направя както трябва, всичко друго си е ок.



  Rabin  Последно редактирано на 05.11.2024 от Rabin, видяно: 121 пъти. #125770
Дон Реба

SHAPE 0 type: free points: 8 10.000000,0.000000 30.000002,0.000000 30.000002,10.000000 29.000002,10.000000 29.000000,3.000000 11.000001,3.000000 11.000000,1.000000 10.000000,1.000000

OBJ3D 0 type: scene size: 30.000000 shape: 0 node: 1 1 1.000000,0.000000,0.000000 0.000000,1.000000,0.000000 0.000000,0.000000,1.000000 0.000000,0.000000,0.000000

Филмчето не го отварям, ама тия незначещи нули за къв грездей са ти? От малкото неща, дето ме научиха в унито, е да не пиша 3,345256 волта от уред с 1 % грешка точност.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 119 пъти. #125771
Реконструктор

Има ги тия неща бе, човек. Единствено революцията, както казах, нещо не знам как да я направя както трябва, всичко друго си е ок.

добре, как например правиш клониране с аранжимент, например зъбчатка как ще направиш?



  Baj_boeb  Създадено на 05.11.2024, видяно: 117 пъти. #125772
Дон Реба
Реконструктор

Има ги тия неща бе, човек. Единствено революцията, както казах, нещо не знам как да я направя както трябва, всичко друго си е ок.

добре, как например правиш клониране с аранжимент, например зъбчатка как ще направиш?

В маска за всичко си има плъгин.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 115 пъти. #125773
Rabin

Филмчето не го отварям, ама тия незначещи нули за къв грездей са ти? От малкото неща, дето ме научиха в унито, е да не пиша 3,345256 волта от уред с 1 % грешка точност.

¯\_(ツ)_/¯ не знам, printf така печата.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 112 пъти. #125774
Baj_boeb

В маска за всичко си има плъгин.

да, аз дори това работя и мога да си го напиша :-) но ми епо-добре да си напиша цяла стендалон програма



  Rabin  Създадено на 05.11.2024, видяно: 107 пъти. #125776
Дон Реба

¯\_(ツ)_/¯ не знам, printf така печата.

При толкова 3Д редактори с отворен код, не разбирам що се фалите с аматьорщини. Не, че е малък проекта, аз такова подобно си качих на портфолиото, щото сичко друго де съм писал е нечия друга собственост.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 104 пъти. #125777

рабинка, жив да си че ми обърна внимание на нулите, смених формата на %g и се изпариха. аз откога съм си обещял "винаги ще пиша %g" но пусти навици


SHAPE 0
type: free
points: 8  10,0  30,0  30,10  29,10  29,3  11,3  11,1  10,1 

OBJ3D 0
type: scene
size: 30
shape: 0
node: 1 1 1,0,0	0,1,0	0,0,1	0,0,0	

OBJ3D 1
type: revolution
shape: 0
fastmesh



  Реконструктор  Създадено на 05.11.2024, видяно: 99 пъти. #125779
Baj_boeb
Дон Реба
Реконструктор

Има ги тия неща бе, човек. Единствено революцията, както казах, нещо не знам как да я направя както трябва, всичко друго си е ок.

добре, как например правиш клониране с аранжимент, например зъбчатка как ще направиш?

В маска за всичко си има плъгин.

Това отделно :)



  Rabin  Създадено на 05.11.2024, видяно: 98 пъти. #125780
Дон Реба

рабинка, жив да си че ми обърна внимание на нулите, смених формата на %g и се изпариха. аз откога съм си обещял "винаги ще пиша %g" но пусти навици


SHAPE 0
type: free
points: 8  10,0  30,0  30,10  29,10  29,3  11,3  11,1  10,1 

OBJ3D 0
type: scene
size: 30
shape: 0
node: 1 1 1,0,0	0,1,0	0,0,1	0,0,0	

OBJ3D 1
type: revolution
shape: 0
fastmesh

29.000002 вече не ги виждам, май губиш точност.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 95 пъти. #125781

няма страшно, тая двойка след многото нули е артефат, просто двоичното представяне няма точен десетичен запис.



  Rabin  Създадено на 05.11.2024, видяно: 92 пъти. #125783
Дон Реба

няма страшно, тая двойка след многото нули е артефат, просто двоичното представяне няма точен десетичен запис.

В твоя случай може би е забранено да работиш с float, губиш точност при дребни детайли в голям детайл. У жаварника си имаме bigdecimal, дори ИИ ми смята числото Пи с него, с float не става.



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 88 пъти. #125784

голямата точност само прикрива осирането, и всичко е наред докато не пуснеш релийза, тоя хуй съм го ял. трябва да се работи с малка точност, почти няма задачи изискващи голяма. ако някъде "трябва точност", вероятно програмиста не е за тая работа и трябва да се прехвърли да пише веб. да, сега като се замсиля това обяснява защо във джаваскрипта всичко е дабъл, не се бях замислял в тая светлина



  Реконструктор  Създадено на 05.11.2024, видяно: 87 пъти. #125785
Дон Реба

няма страшно, тая двойка след многото нули е артефат, просто двоичното представяне няма точен десетичен запис.

Абе можеше да се постараеш, продължаваш да си немърлив



  Реконструктор  Създадено на 05.11.2024, видяно: 84 пъти. #125786

Как ставаше вграждането на видео



  Дон Реба  Създадено на 05.11.2024, видяно: 81 пъти. #125787

със $



  johnfound  Създадено на 05.11.2024, видяно: 64 пъти. #125790
Дон Реба

рабинка, жив да си че ми обърна внимание на нулите, смених формата на %g и се изпариха. аз откога съм си обещял "винаги ще пиша %g" но пусти навици

SHAPE 0
type: free
points: 8  10,0  30,0  30,10  29,10  29,3  11,3  11,1  10,1 

Ами съгласи се, че такъв код не е особено четлив. За разлика от този на OpenSCAD:

translate([0, 0, -1]) linear_extrude(2*h) circle(d=d3-2*h2);

Хептен да си нямаш на понятие за какво става въпрос, общият смисъл е понятен...



  Реконструктор  Последно редактирано на 05.11.2024 от Реконструктор, видяно: 62 пъти. #125791

Спестил съм излишните движения, оставил съм само есенцията. Която е - центрираш пивота и после Array


0 1 2 3 4


3D CAD система за програмисчита – OpenSCAD

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE