Последният акаунт на ЕдинияИли съм бил в екипи с добри тестъри.
Със сигурност не. Няма такива тестери.
Добре - що ме караш ся да хейтя. Имах в един "продуктов" проект един пич, български QA, дет ми върна над 100 бъга, ама дълбоко го уважавам, щото беше мастър.
Върна ми бъг, че един бутон ако го цъкнеш 17 пъти, на 17-тия път процеса гърми (аз 10 пъти тествам, 15, ама тоя е ебати минджата). Държаха на некво супер високо качество - финансов софтуер. Ама това беше последния ми ИНСТИНСКИ ДОБЪР QA!
Последният акаунт на ЕдинияПочти никога не ми се е налагало да "дебъгвам" в Production, освен в 1-2 мега жалки проекта.
"почти никога" и "никога" са две противоположни стойности.
Ми добре - да кажем съм участвал в 30+ проекта. От тех 1-2 ми се е налагало (айде ако много непомня - тури ги 5). Пак не е често.
Последният акаунт на ЕдинияЕдно е да намериш бъг в Production и да го опишеш и да почнат да го възпроизвеждат на Dev, а друго е да дебъгваш на Prod.
Намирането на бъговете се нарича "дебъгване". Отстраняването им се нарича "програмиране". Възпроизвеждането в Dev далеч не винаги е възможно. Ако е възможно, може да смяташ, че ти е провървяло.
Хм, ся видех на 5 места - някои да включват bugfixing-a в debug-ването, или па да го изключваш. Ако приемем твоето определение - да "дебъгвал" съм. Т.е. тествал съм, както аз му викам. Но не съм променял някакви стойности, не съм пипал никакви данни и нищо на production (освен тестови данни дето не се виждат от клиента да кажем).
И пак - ТОВА Е МНОГО ЛОША ПРАКТИКА!
А това, че се прави както вика Рабинката - еми да го духат, бе. То и на война се "дебъгва в production", ама това го правят олигофрените (т.е. руснаците).