<bgdev />free

Вход Регистрация

Скръндзите не са само в резервата
0

0 1
#72563 (ツ) realinformatik
Последно редактирано на 03.11.2022 от realinformatik, видяно: 407 пъти.

Metaverse е глупост наистина, но Зук VR headset-a вади добра графика по принцип: Red Matter 2 VR Graphics Comparison - Quest 2 & PC VR

Ще си остане подходящ само за гейминг по 1-2 часа на ден, поне докато не минат години и не го направят супер лек и удобен.

#72564 (ツ) realinformatik
Последно редактирано на 03.11.2022 от realinformatik, видяно: 404 пъти.

Иначе Зук направо го подарява, беше пуснал Quest 2 за 300$ - и е standalone и изцяло wireless, най-евтиния вариант за гейминг платформа.

А пък при PC-VR освен хедсет, трябва да купиш и геймърско PC.

#72565 (ツ) Путкоскубач
Създадено на 03.11.2022, видяно: 370 пъти.
Дон Реба

да го сравним с игра от 90те

My picture

Това е супер луксозна графика за 90-те, S3 Savage 4 Pro/ Voodoo 4 разпънати на макс. И е доста по-красиво от на зукабот простотиите.

#72566 (ツ) Путкоскубач
Създадено на 03.11.2022, видяно: 368 пъти.
realinformatik

Metaverse е глупост наистина, но Зук VR headset-a вади добра графика по принцип: Red Matter 2 VR Graphics Comparison - Quest 2 & PC VR

Ще си остане подходящ само за гейминг по 1-2 часа на ден, поне докато не минат години и не го направят супер лек и удобен.

Бе кой ще ти седи с тея буркани на главата, освен прости и кьорави ще седят. Деа тоя прогрес почна много да ми лази по нервите.

#72567 (ツ) Дон Реба
Последно редактирано на 03.11.2022 от Дон Реба, видяно: 367 пъти.

чак суперлуксозна, просто има отражения

едит: буркан на главата сложиш 1997ма и играх с него кваке 1

#72568 (ツ) Путкоскубач
Създадено на 03.11.2022, видяно: 361 пъти.
Дон Реба

чак суперлуксозна, просто има отражения

Ами за безпаричието ми едно време и липсата на нормална видеокарта, каквито децата на моряците имаха, но пък не можеха да си я инсталират, в моята книга отражението е като AMG на мерцедес. То самият ефект на блърване на текстури помня беше ебати кефа, всичко е някак си гладко и не толкова ръмбесто.

#72569 (ツ) Путкоскубач
Създадено на 03.11.2022, видяно: 361 пъти.
Дон Реба

едит: буркан на главата сложиш 1997ма и играх с него кваке 1

Да предположа - Нямаш проблем с очите и не носиш постоянно очила?

#72570 (ツ) Дон Реба
Създадено на 03.11.2022, видяно: 356 пъти.
Путкоскубач

То самият ефект на блърване на текстури помня беше ебати кефа, всичко е някак си гладко и не толкова ръмбесто.

е да, ама блърване на текстури дори в мета има, виж отражението и хубава анимация - кур :) впрочем от онова време най-супер дупер анимацията на хора беше на нолф1, сега може да има и по-добри, ама аз не ги знам

#72571 (ツ) Дон Реба
Създадено на 03.11.2022, видяно: 355 пъти.
Путкоскубач

Да предположа - Нямаш проблем с очите и не носиш постоянно очила?

нямам да.

#72572 (ツ) Дон Реба
Създадено на 03.11.2022, видяно: 352 пъти.

добре де, някой може ли да ми обясни технически защо графиката на мета е под тая от 90те? не ми казвайте "заради веб" , не е, веба разбира се не може да се мери с нативе, ама все пак чак толкова зле не е

#72573 (ツ) Путкоскубач
Създадено на 03.11.2022, видяно: 347 пъти.
Дон Реба
Путкоскубач

То самият ефект на блърване на текстури помня беше ебати кефа, всичко е някак си гладко и не толкова ръмбесто.

е да, ама блърване на текстури дори в мета има, виж отражението и хубава анимация - кур :) впрочем от онова време най-супер дупер анимацията на хора беше на нолф1, сега може да има и по-добри, ама аз не ги знам

No One Lives Forever от 2000-та?

#72574 (ツ) Major Obvious
Създадено на 03.11.2022, видяно: 344 пъти.

Е той цуки доста подигравки отнесе заради метаселфито пред айфеловата кула и след обявяването на бруталната загуба се оправдаваше пред енвеститорите че знаел че било зле но тва щото още било в процес на разработка. Така че предполагам в бъдеще ни чака нещо супер-мега реалистично с веещи се на вятъра косми по краката, но все толкова тъпо.

#72575 (ツ) Дон Реба
Последно редактирано на 03.11.2022 от Дон Реба, видяно: 342 пъти.

е те докато го изкарат, модата на хомофиса ще си замине и кой ще го ползва? мазните менижърчета вече обмислят как да върнат разпиляното по гората стадо обратно в кошарата, и псуват че са се подвели като ученички по капитан на футболния отбор

#72576 (ツ) Delegate
Създадено на 03.11.2022, видяно: 340 пъти.

На тая игричка от 90те отражението се правеше на DX7 като рендиш полигони в Texture Surfaces флагнато, като DirectDraw surface ( DDSCAPS_3DDEVICE | DDSCAPS_TEXTURE) и се рендваше сцената с отразен view frustum спрямо нормалата на огледалото и ъгъла между позицията на камерата и позицията на огледалото. Демек в случая с количките камерата потъва под земята с толкова, колкото е над земята и рендва оттам колите върху текстура, която се add-ва с текстурата на пистата накрая.

#72577 (ツ) realinformatik
Създадено на 03.11.2022, видяно: 339 пъти.
Дон Реба

добре де, някой може ли да ми обясни технически защо графиката на мета е под тая от 90те? не ми казвайте "заради веб" , не е, веба разбира се не може да се мери с нативе, ама все пак чак толкова зле не е

Вероятно тая мета ще я искат да рънва на Quest 1 или Quest 2 хедсетите минимум. Quest 2 например е с чипсета на съвременен middle-high-end смартфон (като Galaxy S20), така че на теория трябва да е с графика на ниво модерни смартфон игри.

Само че на практика, за разлика от смартфона, при хедсета се налага 3-4 пъти повече ресурс за ренденето, защото хедсета има 90-120hz (вместо 30 или 60) и резолюцията на панела в хедсета е 1832 x 1920 per eye, т.е. двойно на това число.

#72578 (ツ) Дон Реба
Последно редактирано на 03.11.2022 от Дон Реба, видяно: 335 пъти.
Delegate

На тая игричка от 90те отражението се правеше на DX7 като рендиш полигони в Texture Surfaces флагнато, като DirectDraw surface ( DDSCAPS_3DDEVICE | DDSCAPS_TEXTURE) и се рендваше сцената с отразен view frustum спрямо нормалата на огледалото и ъгъла между позицията на камерата и позицията на огледалото. Демек в случая с количките камерата потъва под земята с толкова, колкото е над земята и рендва оттам колите върху текстура, която се add-ва с текстурата на пистата накрая.

по онова време мисля нямаше ДХ7, но не е нужно да рендиш в текстура ,можеш и директно в бакбуферта, първо рендиш отражението с "отразена" камера, после я слагащ дето трябва, бацаш пода с алфа и рендиш сцената отново . в текстура ти трябва ако отраженията са в някакъв неплосък предмет, например чайник. за една единствена плоскост става и без

#72579 (ツ) Delegate
Последно редактирано на 03.11.2022 от Delegate, видяно: 324 пъти.

Е, да. Но за по-универсално огледало с ограничени размери и свободна ориентация в пространството, дето зад мего може да има друга геометрия си трябва clipping plane на камерата да е огледалната повърхност иначе в камерата ще се виждат обекти и зад повъхността ма огледалото. Но за тия колички, дето под пода нема нищо и камерата не ходи там е идеално.

0 1

Скръндзите не са само в резервата
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE