<bgdev />free

Вход Регистрация

Rust
0

0 1 2
#3218 (ツ) bvbfan
Последно редактирано на 06.08.2020 от bvbfan, видяно: 1970 пъти.

Говоря за тулл-инг преди 2019-та година, 20г. нямат такъв, то от там им са проблемите.

Raising Windows, OS X and C++ binaries needs to be added.

#3219 (ツ) saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1966 пъти.
bvbfan

Проблемът на М$ е винаги бил туул-инга, липса на всякакъв нормален профайлър, статик анализайзър и прочие. Грешките с паметта са тези, които се ловят най-лесно, както писа Джон.

Естествено,че не е вярно това,най-лесно се ловят грешки при компилиране,след това гърмят разни системни рънтайм асърти и ексепшъни(ако има такива),и чак тогава идва омазване на памет и нулеви поинтъри,при които профайлърите и анализаторите я бачкат,я не

#3221 (ツ) bvbfan
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1950 пъти.
saruman
bvbfan

Проблемът на М$ е винаги бил туул-инга, липса на всякакъв нормален профайлър, статик анализайзър и прочие. Грешките с паметта са тези, които се ловят най-лесно, както писа Джон.

Естествено,че не е вярно това,най-лесно се ловят грешки при компилиране,след това гърмят разни системни рънтайм асърти и ексепшъни(ако има такива),и чак тогава идва омазване на памет и нулеви поинтъри,при които профайлърите и анализаторите я бачкат,я не

Пускал ли си през живота си статик аналайзер или работиш са М$?

#3222 (ツ) Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1947 пъти.
bvbfan

Raising Windows, OS X and C++ binaries needs to be added.

Rome wasn't built in a day

#3223 (ツ) saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1943 пъти.
bvbfan
saruman
bvbfan

Проблемът на М$ е винаги бил туул-инга, липса на всякакъв нормален профайлър, статик анализайзър и прочие. Грешките с паметта са тези, които се ловят най-лесно, както писа Джон.

Естествено,че не е вярно това,най-лесно се ловят грешки при компилиране,след това гърмят разни системни рънтайм асърти и ексепшъни(ако има такива),и чак тогава идва омазване на памет и нулеви поинтъри,при които профайлърите и анализаторите я бачкат,я не

Пускал ли си през живота си статик аналайзер или работиш са М$?

На мен даже идето ми е нагласено с някви такива Clang аналайзери,Valgrind съм ползвал,cppcheck също,ама не виждам какво променя това

#3225 (ツ) bvbfan
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1939 пъти.

Valgrind не е статик, променя че ти казва проблемите без да стартираш, т.е. мемори коръпшъни няма.

#3227 (ツ) saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1937 пъти.
bvbfan

Valgrind не е статик, променя че ти казва проблемите без да стартираш, т.е. мемори коръпшъни няма.

Еми cppcheck-а не хваща нулеви поинтъри примерно,но както и да е,това са подробности,идеята е че щом имаш нужда от допълнителни тулове за хващане на грешки,които компилатора пропуска,явно тези грешки не са най-лесните,ами точно обратното,най-трудни за ловене

#3231 (ツ) saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1935 пъти.
Евлампи
saruman

A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM

This tool statically (AOT) translates (or raises) binaries to LLVM IR

Гледай мача :)

Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф :-)

#3233 (ツ) Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1918 пъти.
Евлампи
Elim Garak

Накрая всички ще пишете на ръждата, даже и фронтенда

Аз си имам едно много симпатично в уебпак тулчейна Walt js

Walt is an alternative syntax for WebAssembly text format. It's an experiment for using JavaScript syntax to write to as 'close to the metal' as possible. It's JavaScript with rules. .walt files compile directly to WebAssembly binary format.

Highlights:

Write "close to the metal" JavaScript! No C/C++ or Rust required, just typed JavaScript. NO LLVM/binary toolkits required, zero dependencies 100% written in JS. Fast compilation, integrates into webpack!

Цар Джаваскрипт оценява по достойнство Уста Ръст.

Обаче Царят е ЕДИН :)

Llvm is magic. Само заради него си заслужава да пишеш вебасембли на ръст.

#3234 (ツ) Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1916 пъти.
saruman

ама идеалистите

Майкрософт :)

#3235 (ツ) Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1914 пъти.
saruman
Евлампи
saruman

A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM

This tool statically (AOT) translates (or raises) binaries to LLVM IR

Гледай мача :)

Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф :-)

Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.

#3238 (ツ) saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1903 пъти.
Elim Garak
saruman
Евлампи
saruman

A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM

This tool statically (AOT) translates (or raises) binaries to LLVM IR

Гледай мача :)

Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф :-)

Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.

Рибата ще ти го обясни малко по-подробно от мен,ама накратко след като живота е гаден,идеални езици като Ръст нямат място в него 😁

#3251 (ツ) Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1893 пъти.
saruman
Elim Garak
saruman
Евлампи
saruman

A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM

This tool statically (AOT) translates (or raises) binaries to LLVM IR

Гледай мача :)

Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф :-)

Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.

Рибата ще ти го обясни малко по-подробно от мен,ама накратко след като живота е гаден,идеални езици като Ръст нямат място в него 😁

borrow checker-a е далеч от идеален :)

#3269 (ツ) Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1885 пъти.
Elim Garak

borrow checker-a е далеч от идеален :)

Ако бех некъв гаден щех да питам кое му е най-проблемния недостатък понастоящем

#3271 (ツ) Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 1874 пъти.

Ами има много програми, които са коректни, но borrowchecker-a ги смята за грешни, защото не може да докаже обратното. С NLL (non-lexical lifetimes) много от тези проблеми изчезнаха, но не всички.

#28934 (ツ) Delegate
Създадено на 14.02.2021, видяно: 1443 пъти.
Rabin

Автомобилните пишат на С и малко Java. Самолетите ги пишат на Ада.

Колко тематично подръпване на дявола за опашката. Обикновено грешките там завършват в огнени кълбета. Не им ли е хрумвало да сменят името на тоя език.

#28936 (ツ) Rabin
Създадено на 14.02.2021, видяно: 1435 пъти.
Delegate
Rabin

Автомобилните пишат на С и малко Java. Самолетите ги пишат на Ада.

Колко тематично подръпване на дявола за опашката. Обикновено грешките там завършват в огнени кълбета. Не им ли е хрумвало да сменят името на тоя език.

Бе напоследък самолети взеха да падат основно зарад софтуерни недоглеждания. За мое удовлетворение не е писано на С и жава. Оутсорснали фърмуера да го кодят у Индия. Дето пишат one two tree.

#28938 (ツ) Golden Gega
Създадено на 14.02.2021, видяно: 1427 пъти.
Delegate
Rabin

Автомобилните пишат на С и малко Java. Самолетите ги пишат на Ада.

Колко тематично подръпване на дявола за опашката. Обикновено грешките там завършват в огнени кълбета. Не им ли е хрумвало да сменят името на тоя език.

Не е подръпване, направо си е скубанье, не случайно има традиция да не се качват жени на борда на по-предприемчивите кораби.

0 1 2

Rust
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE