<bgdev />free

Вход Регистрация

Линкове 1.0
-8

0 1 2 3 4 ...75 76 77 78 79 ...152 153 154 155 156 ...196 197 198 199 200 ...238 239 240 241 242

#125583 (ツ) Последният акаунт на Единия
Последно редактирано на 04.11.2024 от Последният акаунт на Единия, видяно: 223 пъти.
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия

Ебаси - изчетох към 1000 въпроса за интервю дет имам днеска. Още към 300 имам да изчета.

По ми е кеф да дадат задача, а не да си говорим некви небивалици дето никой нема да види и спазва.

И докат ги чета си гледам/слушам "Beast Wars" и transformer-ите. Яко децко беше.

Имам и любим transformer. rofl

My picture

По какви теми са Тея 1000 въпроса ? Уф, да пада атома, че ако остана безработен и беззаплатен, не мога да се оправя с Тея тъпотии.

.NET, SQL, Design Patterns, React.

Ся ще мина още 300 въпроса general за Senior .NET Development и Senior Frontend Development.

Ако има време (а май ще има) ще мина и 100 въпроса за .NET Solution Architect, макар че май на тея пичуе просто им требва .NET-аджия с React, ама знаеш ли ги кви негри са...

Къде ги гледаш въпросите ? И това за какви пари е ?

Ми за 9 бона чисто за едни португалци. Та с ТУ ще ми станат тамън 10+ къмто 11.

Не си бех сметнал правилно кви пари да им искам, ама дай да видиме ко ще стане.

Ако ме земат може да им побачкам 2-3 месеца и да си отпочина пак. :-)

П.П. Готиното е че зацепих, че мога да си кандидатствам директно за компании дет продават кадри за 25-49$ на час, па и за такива дет продават на 50-99$, както и за големи компании кат KPMG и Schneider Electric. И кур за посредниците.

Миналата седмица неколко българчета ме търсиха да ми предлагат работа, ама на българи не отговарям. >:-(

#125584 (ツ) Rabin
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 221 пъти.
Baj_boeb

Къде ги гледаш въпросите ? И това за какви пари е ?

Заплати не се обявяват, обратно наддаване е.

Задачи от Амазон, часова ставка 1/5 от на чистачката. 4 чАса скумене на ден. Прости гани счетита, чак до СТО включително.

В БгРаботодател като зачетеш, в 90% от фирмите е така. И според наблюденията ми.

#125586 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 216 пъти.
Последният акаунт на Единия

Ми за 9 бона чисто за едни португалци. Та с ТУ ще ми станат тамън 10+ къмто 11.

Не си бех сметнал правилно кви пари да им искам, ама дай да видиме ко ще стане.

Ако ме земат може да им побачкам 2-3 месеца и да си отпочина пак. :-)

П.П. Готиното е че зацепих, че мога да си кандидатствам директно за компании дет продават кадри за 25-49$ на час, па и за такива дет продават на 50-99$, както и за големи компании кат KPMG и Schneider Electric. И кур за посредниците.

Миналата седмица неколко българчета ме търсиха да ми предлагат работа, ама на българи не отговарям. >:-(

Е как така хем директно, хем продават кадри. Колко по-индиректно има ?

Ще станеш като рабинката, ама така е без жена и стабилност в живота.

#125587 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 211 пъти.
Rabin
Baj_boeb

Къде ги гледаш въпросите ? И това за какви пари е ?

Заплати не се обявяват, обратно наддаване е.

Задачи от Амазон, часова ставка 1/5 от на чистачката. 4 чАса скумене на ден. Прости гани счетита, чак до СТО включително.

В БгРаботодател като зачетеш, в 90% от фирмите е така. И според наблюденията ми.

Е, това е някаква чистачка връзкарка.

#125588 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 04.11.2024 от Rabin, видяно: 211 пъти.
Baj_boeb

Ще станеш като рабинката, ама така е без жена и стабилност в живота.

Жена е обратно на стабилност. Черна дупка на пари и време. Мизериите по фирмите са мислени от жени, чел съм първоизточниците на СКУМ-а.

Гюро разправяше, че ганата в Телерик смъкнала ставката от чичо Сам, он бил готов да ги даде. Щото такива заплати в КМБ нямало.

#125589 (ツ) Последният акаунт на Единия
Последно редактирано на 04.11.2024 от Последният акаунт на Единия, видяно: 209 пъти.
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия

Ми за 9 бона чисто за едни португалци. Та с ТУ ще ми станат тамън 10+ къмто 11.

Не си бех сметнал правилно кви пари да им искам, ама дай да видиме ко ще стане.

Ако ме земат може да им побачкам 2-3 месеца и да си отпочина пак. :-)

П.П. Готиното е че зацепих, че мога да си кандидатствам директно за компании дет продават кадри за 25-49$ на час, па и за такива дет продават на 50-99$, както и за големи компании кат KPMG и Schneider Electric. И кур за посредниците.

Миналата седмица неколко българчета ме търсиха да ми предлагат работа, ама на българи не отговарям. >:-(

Е как така хем директно, хем продават кадри. Колко по-индиректно има ?

Ще станеш като рабинката, ама така е без жена и стабилност в живота.

Е прескачам българите - толкоз "директно". Щото и те са на опашката.

Иначе лесно можеш да станеш subcontractor на subcontractor-a на subcontractor-a, или... IT ковра на IT коврата на IT коврата.

Га бачках за Scale бех контрактор за KPMG ITS дет са контрактор за KPMG GMBH дет са контактор за KPMG. Последният да затвори вратата.

П.П. Разни фирмички директно си пишат на заглавната страница "Плащаш за 4 ропчета - получаваш 5"... IT плътски страсти.

#125590 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 198 пъти.

Усеща ли се криза сега като търсиш ?

#125592 (ツ) synergie
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 196 пъти.
Baj_boeb

Усеща ли се криза сега като търсиш ?

Кризи мризи, аз съм учуден, че на Евгени му се налага толкова време да търси. На хартия е почти перфектния кандидат, с малко подминал идеалната възраст, впечатляващо CV. Най-вероятно се кокблоква сам с налудничаво поведение на интервютата.

#125593 (ツ) Baj_boeb
Последно редактирано на 04.11.2024 от Baj_boeb, видяно: 195 пъти.
synergie
Baj_boeb

Усеща ли се криза сега като търсиш ?

Кризи мризи, аз съм учуден, че на Евгени му се налага толкова време да търси. На хартия е почти перфектния кандидат, с малко подминал идеалната възраст, впечатляващо CV. Най-вероятно се кокблоква сам с налудничаво поведение на интервютата.

А някой на 40 години, как е това като възраст ?

#125594 (ツ) synergie
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 190 пъти.
Baj_boeb

А някой на 40 години, как е това като възраст ?

А налудничавото поведение къде го забрави?

#125595 (ツ) Последният акаунт на Единия
Последно редактирано на 04.11.2024 от Последният акаунт на Единия, видяно: 189 пъти.
synergie
Baj_boeb

Усеща ли се криза сега като търсиш ?

Кризи мризи, аз съм учуден, че на Евгени му се налага толкова време да търси. На хартия е почти перфектния кандидат, с малко подминал идеалната възраст, впечатляващо CV. Най-вероятно се кокблоква сам с налудничаво поведение на интервютата.

Вероятно си прав. rofl

Не бе - нещо не се кефят на българчета май, па и ми е постно CV-то. Искат да видят TeamCity, Kibana, GraphQL, MLOps, GitHub Actions и др. такива готини думички, а аз редко съм ги барал. Ама щом искат - ще ги добавя.

Гето фирмите ме търсят, ама no more ghetto.

П.П. Има го и елемента, че не търся яко - да съм пуснал CV на 20-30 места (и то за позиции дет не ставам кат UX Designer - върнаха ми отговор, че не търсят такъв кат мен rofl ). Но ме викнаха по интервюта на 4-5 места. Ама още ме мързи нещо. :-(

#125596 (ツ) Rabin
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 186 пъти.

Евгени писа само за 1 интервю дося.

Аз кандидатствам на 10-ина позиции, 9 ме канят на интервю, като ми дадат по един проект всяка за домашно, и става проблема.

Месец и половина ми утрепват от личното време, безплатно.

#125597 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 184 пъти.
Rabin

Евгени писа само за 1 интервю дося.

Аз кандидатствам на 10-ина позиции, 9 ме канят на интервю, като ми дадат по един проект всяка за домашно, и става проблема.

Месец и половина ми утрепват от личното време, безплатно.

Е ти комуникираш ли с гето HR-ки или директно с HR-ки от чужденеция!?

#125598 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 182 пъти.
synergie
Baj_boeb

А някой на 40 години, как е това като възраст ?

А налудничавото поведение къде го забрави?

Аз за себе си говоря, какво налудничаво поведение ? :-D

#125600 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 04.11.2024 от Rabin, видяно: 181 пъти.
Последният акаунт на Единия
Rabin

Евгени писа само за 1 интервю дося.

Аз кандидатствам на 10-ина позиции, 9 ме канят на интервю, като ми дадат по един проект всяка за домашно, и става проблема.

Месец и половина ми утрепват от личното време, безплатно.

Е ти комуникираш ли с гето HR-ки или директно с HR-ки от чужденеция!?

Ненавиждам вече летенето, за няколко месеца не ми се мъкне през 9 планини. Напълно скромен съм в изискванията за пари, и пак попадам в напълно нетърпима обстановка.

Както е тръгнало - с напредъка на науката ще ви искат да можете да скумувате в левитация, 7 от 8 чАса. Съвсем реално ще завъдите кози, само след няма и 10 години.

В последните 2 екипа си имаха професионално наети СКУМъри мастъри, работата му е само да следи поточната линия, и 70% от времето да е бумащина.

Може да не помнят повечето от вас, славните времена коги не ни висяха на главата толко брутално, и да не се описва в коментари 100% от кода, и тества 90%. Да ти се отще да пренапишеш нещо.

Занаятът ни стана няква робска галера.

#125602 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 177 пъти.

За всичко съм съгласен, но не и за тестването. Ако не си го тествал и не си сложил някой и друг автоматичен тест, все едно нищо не си направил.

#125603 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 173 пъти.
Baj_boeb

За всичко съм съгласен, но не и за тестването. Ако не си го тествал и не си сложил някой и друг автоматичен тест, все едно нищо не си направил.

А ако си си закоментирал unit test-овете за да не се чупят и да не бавят sprint-a (както правят в SBTech) брои ли се за свършена работа!? :-)

#125604 (ツ) Rabin
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 171 пъти.
Baj_boeb

За всичко съм съгласен, но не и за тестването. Ако не си го тествал и не си сложил някой и друг автоматичен тест, все едно нищо не си направил.

Абе обработката на грешките ми искаха да тествам, принтенето на съобщението към юзера.

Простотия до шия, реално усложнява работата почти 2 пъти, и ми се отщява да напиша нещо наново. Кърпя до откат и да си ебат макята.

Важно е да с турят етикет 100% тествано, нищо, че тестват говно. Погледни гейбука, символ за успешен проект. Сложна дискусия не може да се проследи, и ако не си дочетеш новината в рамките на 2 мин, автоматично рефрешва с други простотии. Проектите по дето бях имаха двойно и тройно полета в таблиците, останали от друг проект, и не се ползваха. Ама инак 100% тествано. Като новобранец ми дадоха да ги документирам, и се видях в чудо на 2-рия ден още. Засрано още преди 2 поколения, дори error logging не им беше наред.

#125608 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 04.11.2024 , видяно: 166 пъти.
Rabin
Baj_boeb

За всичко съм съгласен, но не и за тестването. Ако не си го тествал и не си сложил някой и друг автоматичен тест, все едно нищо не си направил.

Абе обработката на грешките ми искаха да тествам, принтенето на съобщението към юзера.

Простотия до шия, реално усложнява работата почти 2 пъти, и ми се отщява да напиша нещо наново. Кърпя до откат и да си ебат макята.

Важно е да с турят етикет 100% тествано, нищо, че тестват говно. Погледни гейбука, символ за успешен проект. Сложна дискусия не може да се проследи, и ако не си дочетеш новината в рамките на 2 мин, автоматично рефрешва с други простотии. Проектите по дето бях имаха двойно и тройно полета в таблиците, останали от друг проект, и не се ползваха. Ама инак 100% тествано. Като новобранец ми дадоха да ги документирам, и се видях в чудо на 2-рия ден още. Засрано още преди 2 поколения, дори error logging не им беше наред.

Ама се лажеме по интервютата кви сме "експерти" после... rofl

#125610 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 04.11.2024 от Rabin, видяно: 164 пъти.

Ето защо ИИ няма да ни замени.

1. планинг на задачите, задължително присъствие. 
2. Кодолайначество
3. 90% тестване
4. Код ревю задължително. Коментари в кода не са позволени, нито TODO. 

5. Качване на тестова среда и тест от валидатор. 
6. Мържване в ГИТ. 
7. Описване на фичъра в шернат юксел. 
8. Описване на фичъра в тяхно си Wiki. 
9. Ретроспекция след всеки спринт. 
10. Вътрешно скумуване, колегите обичали да си приказваме. 

Има и още, зависи от фирмата. Реално слушам проблемите на всеки по отделно, средно по 3 пъти на ден. 

Ама се лажеме по интервютата кви сме "експерти" после... rofl

Не от хубаво хванах гората. И аз искам на море, нормално семейство без куче, и тъпеене по моловете. Ама се плаща прекалена цена за това. Зимата е унищожително, стават в 6 да може да се отърват от детето, после скумове, после pull-ват стека обратно. Все по тъмно, направо ми пламват очите от стоповете по задръстванията, и маранята. И за награда слонът пили за новия вайфон про. Ако не е с 200 гигабайта не можело, баба ѝ баня нямала, честители си я след одене в градо.

0 1 2 3 4 ...75 76 77 78 79 ...152 153 154 155 156 ...196 197 198 199 200 ...238 239 240 241 242

Линкове 1.0
-8

AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE