<bgdev />free

Вход Регистрация

Кое МРАЗИТЕ в любимия/предпочитан/най-ползван език/технология?
1

0 1 2 3 4 5
#5777 (ツ) Rabin
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1255 пъти.
Евлампи
Rabin

Шес

Начи не струваш :)

Еми както каже бай Свир, тъй ще е.

#5785 (ツ) Elim Garak
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1454 пъти.
bvbfan

Предпазва точно от нищо.


if (true)

Ограниченията ти внасят само проблеми - не решения.

int a = 5;
if (a = 10){
// blow me
}

На нормален език това няма да се компилира. На Ц(++) най-вероятно е грешка, а ако не - тогава пишещия има ужасен стил.

#5797 (ツ) relax4o
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1449 пъти.
Golden Gega
relax4o
Golden Gega

Пу, пу, да не ти е уроки, зрението и ръцете след мозъза са най-важното в занаята. Почвам да далекогледствам осезаемо, но за коденето сериозно държа фронта и не нося очила. Макар че съм се замислял, за клиенти и за джунки едни цайси дават солидна тежест.

Слагай едни декоративни за пред клиентите. :-D

Гледам да не слагам дори слънчеви, според мен всяко зацайсване прецаква зрението, и докато се справяш с каквото ти е инсталирал Админа е глупаво да се ползват цайси, лещи и всякакви подобни. Това е лично мнение, разбира се, не натрапвам на никой.

Като спомена - имам едни слънчеви очила, от които после ме болят очите (съответно и глава). Подсъзнателно започнах да забравям да ги взимам с мен, където и да отида. Така не се налага да ги нося. :D

#5800 (ツ) Ceaser
Последно редактирано на 24.08.2020 от Ceaser, видяно: 1449 пъти.
Elim Garak
bvbfan

Предпазва точно от нищо.


if (true)

Ограниченията ти внасят само проблеми - не решения.

int a = 5;
if (a = 10){
// blow me
}

На нормален език това няма да се компилира. На Ц(++) най-вероятно е грешка, а ако не - тогава пишещия има ужасен стил.

Точно затова Ц/Ц++ е за професионалисти.Останалата утайка ползват java, c# и тем подобни.Както писах в друга тема може да си пълен идиот и пак да пишеш на java.

#5805 (ツ) Евлампи
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1437 пъти.
Ceaser

Точно затова Ц/Ц++ е за професионалисти.Останалата утайка ползват java, c# и тем подобни.Както писах в друга тема може да си пълен идиот и пак да пишеш на java.

Какво пречи на пълни идиоти да пишат на Це с плюсове?

Цето с плюсове е много забавно щото има една много (неосъзнато) посредствена прослойка цеплюсплясаджии дето си въобразяват че по некъв магически начин разширението на файловете в които серат глупав код им удължава кура с десетина санта. Нема такова нещо.

Сам по себе си НИКОЙ език не е 'за професионалисти' и щом пишем на него - хоп, богове!

#5807 (ツ) Elim Garak
Последно редактирано на 24.08.2020 от Elim Garak, видяно: 1427 пъти.
Ceaser
Elim Garak
bvbfan

Предпазва точно от нищо.


if (true)

Ограниченията ти внасят само проблеми - не решения.

int a = 5;
if (a = 10){
// blow me
}

На нормален език това няма да се компилира. На Ц(++) най-вероятно е грешка, а ако не - тогава пишещия има ужасен стил.

Точно затова Ц/Ц++ е за професионалисти.Останалата утайка ползват java, c# и тем подобни.Както писах в друга тема може да си пълен идиот и пак да пишеш на java.

joke's on you

ако пишеш на по-високо ниво от асемблер си идиот. Ако пишеш на асемблер - полуидиот. Иситнските програматори директно набиват 0 и 1ци

#5809 (ツ) bvbfan
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1417 пъти.
Elim Garak
bvbfan

Предпазва точно от нищо.


if (true)

Ограниченията ти внасят само проблеми - не решения.

int a = 5;
if (a = 10){
// blow me
}

На нормален език това няма да се компилира. На Ц(++) най-вероятно е грешка, а ако не - тогава пишещия има ужасен стил.

Зависи, ако warning-ите са грешки - няма.

#5812 (ツ) Elim Garak
Последно редактирано на 24.08.2020 от Elim Garak, видяно: 1411 пъти.

хъката мъката, ако така, ако онака

по подразбиране грешки ли са ? не са грешки; може ли да се махне от езика това ретроградно поведение ? не може; значи няма какво да го дъвчем повече - направено е грешно и не може да се поправи

#5815 (ツ) code2
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1398 пъти.
Elim Garak

хъката мъката, ако така, ако онака

по подразбиране грешки ли са ? не са грешки; може ли да се махне от езика това ретроградно поведение ? не може; значи няма какво да го дъвчем повече - направено е грешно и не може да се поправи

Ами дай да сменим малко примера:


int a=5,b=10;
if(a=b)
{// blow me
}

При този вариант за теб също нормално да дава грешка, bНО/b реално може точно това да се иска, а именно ако присвоената стойност не е нула да се направи еди какво си.

На практика напълно грешно е като напишеш "a-b" да си мислиш, че резултатът е сумата, т. е. да бъркаш знак "-" със знак "+". При това няма на никой език да получиш дори предупреждение, че не си прав. Тук случаят е абсолютно същият, т. е. бъркаш "=" с "==" (вероятно по инерция защото си учил BASIC на времето), което показва че не мислиш когато пишеш. И ако тук при някои езици компилаторът може да те спре, то при други места (като бъркане на "-" с "+" в примера по-горе) оставаш напълно незащитен от собствената си глупост.

#5816 (ツ) Stilgar
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1394 пъти.
code2
Elim Garak

хъката мъката, ако така, ако онака

по подразбиране грешки ли са ? не са грешки; може ли да се махне от езика това ретроградно поведение ? не може; значи няма какво да го дъвчем повече - направено е грешно и не може да се поправи

Ами дай да сменим малко примера:


int a=5,b=10;
if(a=b)
{// blow me
}

При този вариант за теб също нормално да дава грешка, bНО/b реално може точно това да се иска, а именно ако присвоената стойност не е нула да се направи еди какво си.

На практика напълно грешно е като напишеш "a-b" да си мислиш, че резултатът е сумата, т. е. да бъркаш знак "-" със знак "+". При това няма на никой език да получиш дори предупреждение, че не си прав. Тук случаят е абсолютно същият, т. е. бъркаш "=" с "==" (вероятно по инерция защото си учил BASIC на времето), което показва че не мислиш когато пишеш. И ако тук при някои езици компилаторът може да те спре, то при други места (като бъркане на "-" с "+" в примера по-горе) оставаш напълно незащитен от собствената си глупост.

Ми това е тъп дизайн на езика. То е ВЪЗМОЖНО да искаш да напишеш това, но на практика в 99% от случаите програмистът е допуснал грешка. Езикът трябва да му съобщи това, а ако случайно не е допуснал грешка ще напише a = b; if (a != 0) или ако толкова много настояваш if ((a = b) != 0)

#5817 (ツ) bvbfan
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1389 пъти.

По подразбиране е включен и не е недомислица, защото


if (auto ptr = get_pointer())
    ptr->do();

но и това е валидно

Т* ptr, ptr1;
if ((ptr = ptr1))

#5818 (ツ) code2
Последно редактирано на 24.08.2020 от code2, видяно: 1385 пъти.
Stilgar
code2
Elim Garak

хъката мъката, ако така, ако онака

по подразбиране грешки ли са ? не са грешки; може ли да се махне от езика това ретроградно поведение ? не може; значи няма какво да го дъвчем повече - направено е грешно и не може да се поправи

Ами дай да сменим малко примера:


int a=5,b=10;
if(a=b)
{// blow me
}

При този вариант за теб също нормално да дава грешка, bНО/b реално може точно това да се иска, а именно ако присвоената стойност не е нула да се направи еди какво си.

На практика напълно грешно е като напишеш "a-b" да си мислиш, че резултатът е сумата, т. е. да бъркаш знак "-" със знак "+". При това няма на никой език да получиш дори предупреждение, че не си прав. Тук случаят е абсолютно същият, т. е. бъркаш "=" с "==" (вероятно по инерция защото си учил BASIC на времето), което показва че не мислиш когато пишеш. И ако тук при някои езици компилаторът може да те спре, то при други места (като бъркане на "-" с "+" в примера по-горе) оставаш напълно незащитен от собствената си глупост.

Ми това е тъп дизайн на езика. То е ВЪЗМОЖНО да искаш да напишеш това, но на практика в 99% от случаите програмистът е допуснал грешка. Езикът трябва да му съобщи това, а ако случайно не е допуснал грешка ще напише a = b; if (a != 0) или ако толкова много настояваш if ((a = b) != 0)

Правилно го написа - тъп дизайн, а не опасен такъв. Ако е допуснал грешка - проблемът е негов, а не на езика. Това исках да кажа. А това с добавянето на "!=0" в края на проверяваните изрази ми е редовна практика, при това не толкова лоша (защото може да се наложат друг вид проверки). То аз и скобите ги ползвам понякога дори на места, където не трябват, за да изглеждат по-ясно нещата. От друга страна израз от вида "if(a&4)" си изглежда напълно редовно, т. е. тук тъпият дизайн не е толкова тъп. Не, че аз не му добавям по "(...)!=0", но на практика не е нужно дори за прегледност.

#5819 (ツ) Elim Garak
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1373 пъти.
code2
Stilgar
code2
Elim Garak

хъката мъката, ако така, ако онака

по подразбиране грешки ли са ? не са грешки; може ли да се махне от езика това ретроградно поведение ? не може; значи няма какво да го дъвчем повече - направено е грешно и не може да се поправи

Ами дай да сменим малко примера:


int a=5,b=10;
if(a=b)
{// blow me
}

При този вариант за теб също нормално да дава грешка, bНО/b реално може точно това да се иска, а именно ако присвоената стойност не е нула да се направи еди какво си.

На практика напълно грешно е като напишеш "a-b" да си мислиш, че резултатът е сумата, т. е. да бъркаш знак "-" със знак "+". При това няма на никой език да получиш дори предупреждение, че не си прав. Тук случаят е абсолютно същият, т. е. бъркаш "=" с "==" (вероятно по инерция защото си учил BASIC на времето), което показва че не мислиш когато пишеш. И ако тук при някои езици компилаторът може да те спре, то при други места (като бъркане на "-" с "+" в примера по-горе) оставаш напълно незащитен от собствената си глупост.

Ми това е тъп дизайн на езика. То е ВЪЗМОЖНО да искаш да напишеш това, но на практика в 99% от случаите програмистът е допуснал грешка. Езикът трябва да му съобщи това, а ако случайно не е допуснал грешка ще напише a = b; if (a != 0) или ако толкова много настояваш if ((a = b) != 0)

Правилно го написа - тъп дизайн, а не опасен такъв. Ако е допуснал грешка - проблемът е негов, а не на езика. Това исках да кажа. А това с добавянето на "!=0" в края на проверяваните изрази ми е редовна практика, при това не толкова лоша (защото може да се наложат друг вид проверки). То аз и скобите ги ползвам понякога дори на места, където не трябват, за да изглеждат по-ясно нещата. От друга страна израз от вида "if(a&4)" си изглежда напълно редовно, т. е. тук тъпият дизайн не е толкова тъп. Не, че аз не му добавям по "(...)!=0", но на практика не е нужно дори за прегледност.

тъпия дизайн е опасен дизайн; факта че няма съвременен език който да го позволява ясно показва качестватана едно такова мракобесно решение;

Ако е допуснал грешка - проблемът е негов, а не на езика.

не е вярно това - ако се допусне грешка, то грешката и проблема са на езика;

#5820 (ツ) saruman
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1363 пъти.

Това е лайно,останало от Ц и процедурното програмиране,при което всяка функция е по 500+ реда,как иначе да се спести място при положение,че единият ред ти е int a,b,c,*d,*e;

#5821 (ツ) code2
Последно редактирано на 24.08.2020 от code2, видяно: 1361 пъти.

Ами ако си говорим честно, то съвременен език от класа на езика C просто няма. Ползва се точно езика C, при това масово. Затова няма да намериш съвременен език без boolean тип, докато при езика C такъв по естествени причини няма - хардуерът не използва такъв вид данни. Конструкцията наистина изглежда тъпо, но си е напълно в логиката и стила на езика. Една безстилна смесица на функционалности от функционални и процедурни езици е много по-гнусно решение за някои хора...

#5822 (ツ) saruman
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1356 пъти.
code2

Ами ако си говорим честно, то съвременен език от класа на езика C просто няма. Ползва се точно езика C, при това масово. Затова няма да намериш съвременен език без boolean тип, докато при езика C такъв по естествени причини няма - хардуерът не използва такъв вид данни. Конструкцията наистина изглежда тъпо, но си е напълно в логиката и стила на езика. Една безстилна смесица на функционалности от функционални и процедурни езици е много по-гнусно решение за някои хора...

Съгласен съм,че и другата крайност също е кофти,да наследяваш хиляда интерфейси за да запълниш един бит от паметта с 0 или 1

#5823 (ツ) Stilgar
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1341 пъти.
code2

Ако е допуснал грешка - проблемът е негов, а не на езика. Това исках да кажа.

Така разсъждават слабите дизайнери на езици и хората със стокхолмски синдром които се опитват да изкарат, че някаква простотия в езика който ползват не била проблем.

#5825 (ツ) saruman
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1332 пъти.

Точно защото е перфектен езика и почват да възникват разни фундаментални въпроси за по-перфектност от рода на кокошката и яйцето - примерно как е по-правилно да се пишат указателите :-)


int* а,int * a,int *a
#5828 (ツ) Elim Garak
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1315 пъти.
saruman

Точно защото е перфектен езика и почват да възникват разни фундаментални въпроси за по-перфектност от рода на кокошката и яйцето - примерно как е по-правилно да се пишат указателите :-)


int* а,int * a,int *a

вече го говорихме в другия форум, че по-правилно е така:

int *a
#5829 (ツ) saruman
Създадено на 24.08.2020, видяно: 1309 пъти.
Elim Garak
saruman

Точно защото е перфектен езика и почват да възникват разни фундаментални въпроси за по-перфектност от рода на кокошката и яйцето - примерно как е по-правилно да се пишат указателите :-)


int* а,int * a,int *a

вече го говорихме в другия форум, че по-правилно е така:

int *a

Ми не,точно за това говорихме,че това също е останало от дъртото Ц

int a,b,c,*d,*e;

а по-правилно би било да декларираш типа като int* както си е по компилаторски

0 1 2 3 4 5

Кое МРАЗИТЕ в любимия/предпочитан/най-ползван език/технология?
1

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE