<bgdev />free

Вход Регистрация

Колко ядра може да има процесорът, ако го проектираха по-добре.
1

0 1 2 3 4 5 6 7 8 ....11 12 13 14 15
#122758 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 20.10.2024, видяно: 108 пъти.
Стуйо
Stilgar
Стуйо
Stilgar
Последният акаунт на Единия
Stilgar
Стуйо
Stilgar
Стуйо
Stilgar

Какъв е дейтастора който налага тея ExpressionFilterDefinition?

Виж типа на колекшън.

Ох... ми съжалявам :(

Не му ли направиха вече LINQ provider дето поне може да работи с where

И аз те съжалявам, EF парадигмите водят до жестоки изкривявания за да ми задаваш такива въпроси :)

Не знам... такова нещо бих писал само ако дайтастор драйвъра ме принуждава. Ни с EF, ни с Dapper ни с нито по друг доброволен начин не бих си го причинил.

И сепак евала - кода му е що годе читав (мое да се оптимизира, но е приемлив), но да MangoDB е малко shit. :-(

Не знам. Мен тея хендлъри ме дразнят. Сигурно някъде там има и mediatr бррррр

Либертарианец сплескан, колко пъти трябва да ти казвам, че MediatR е лайно и само идиоти като джуджераста биха го ползвали със CQRS? Вземай от хапчетата за деменция на рабиняка.

Как ти изглежда тва дет го вика тоя хендлър

Повече код не пускам тук, има прекалено силни дотнетаджии-питонаджии на ваучери за храна, които ме карат да изглеждам глупав, вземайки абсурдни суми въпреки некадърността ми.

за какви суми говорим ? почвам да завиждам на дот нетаджиите. при мен последните 3 години, вземам по 130к лв

#122759 (ツ) Stilgar
Създадено на 20.10.2024, видяно: 105 пъти.

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

#122760 (ツ) Стуйо
Последно редактирано на 20.10.2024 от Стуйо, видяно: 105 пъти.
synergie
Stilgar

Как ти изглежда тва дет го вика тоя хендлър

Вместо да му изпишем веждите му избодохме очите. To забавното е, че на никой не му пука кой как маже, ама Стуйо нали да се похвали какъв добър код пишел, как да не го зачепкаш :)

Ей, путко насрана, след колко време ще приключи този код, а?

Принципно реших да те оставя на мира, понеже си нискочелен питонаджия, но ти просто си го просиш. Колко време, казвай, бич!


        Task t1 = Task.Delay(1000);
        Task t2 = Task.Delay(1000);
        Task t3 = Task.Delay(1000);

        await t1; 
        await t2; 
        await t3;
#122763 (ツ) Стуйо
Създадено на 20.10.2024, видяно: 96 пъти.
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

Синжире, ето - опитен програмист ти го каза, Стивито е прав, нещо друго?

А и си чакам отговора на задачата по-горе! Ваучери за храна, бич!

#122764 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 20.10.2024, видяно: 95 пъти.
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

#122765 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 20.10.2024, видяно: 90 пъти.
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

аз си мислех, че всяко пуска отделна нишка, а то била друга идеята - да не блокира UI.

#122766 (ツ) synergie
Създадено на 20.10.2024, видяно: 89 пъти.
Стуйо
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

Синжире, ето - опитен програмист ти го каза, Стивито е прав, нещо друго?

А и си чакам отговора на задачата по-горе! Ваучери за храна, бич!

Опитния програмист дето му се подиграваше за някакъв МеdiatR ли бе Джонка.? Горния код ще се изпълни за малко над 1 секунда. За разлика от твоя код в който не знаеш точното време за изпълнение на Тасковете, и там кодът ти ще е по-бавен когато awaitваш последователно. Капиш?

#122770 (ツ) Стуйо
Последно редактирано на 20.10.2024 от Стуйо, видяно: 83 пъти.

Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.

#122772 (ツ) Stilgar
Създадено на 20.10.2024, видяно: 72 пъти.
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

То и ти беше прав за това което спореха (await–а) и каза същото като стивито, че нема нужда от WhenAll/WaitAll. Там имаше за пейджъра няква драма, цялата работа е че ако искаш да покажеш, че има примерно 50 страници коментари в темата е добре да кажеш на базата да преброи коментарите, а не да ги теглиш всичките за да ги преброиш.

#122773 (ツ) waldorf
Създадено на 20.10.2024, видяно: 71 пъти.
Stilgar
waldorf
Стуйо

На return стейтмънта двата await-a се изпълняват паралелно, но не очаквам мазач на питон да разбира нещо от кода ми.

Не знам в .нет как е но в жабаскрипт ще се изчака първия await да върне резултат преди да се стартира втория. За паралелно изпълняване трябва да ги викнеш без await и да чакаш докато не се изпълнят всички promises. Шибано е ама върши работа.

Това не е вярно. Просто ако е вярно значи цялата схема не работи, а тя работи.

Споко, всичко е точно, виж няколко коментара по нагоре. Стивито първо пуска асинхронните заявки да се търкалят и после ги изчаква.

#122774 (ツ) Baj_boeb
Създадено на 20.10.2024, видяно: 70 пъти.
Stilgar
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

То и ти беше прав за това което спореха (await–а) и каза същото като стивито, че нема нужда от WhenAll/WaitAll. Там имаше за пейджъра няква драма, цялата работа е че ако искаш да покажеш, че има примерно 50 страници коментари в темата е добре да кажеш на базата да преброи коментарите, а не да ги теглиш всичките за да ги преброиш.

ахаааа, мерси за обяснението

#122776 (ツ) Stilgar
Създадено на 20.10.2024, видяно: 65 пъти.
Baj_boeb
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

аз си мислех, че всяко пуска отделна нишка, а то била друга идеята - да не блокира UI.

В тоя случай не е отделна нишка. Общо взето казваш на OS-а "обади ми се когато това приключи" като в случая това е да дойдат данни по сокет (от гледна точка на OS-а, иначе е заявка до базата). През това време ASP.NET ползва нишката за друго. Целта е да можеш да имаш примерно 20 000 потребителя с примерно 20 нишки и така да спестиш ресурс (памет за стековете и CPU време дето scheduler–а би джуркал блокирани нишки). Общо взето в web сценарий се прави за scalability.

#122779 (ツ) Stilgar
Създадено на 20.10.2024, видяно: 64 пъти.
waldorf
Stilgar
waldorf
Стуйо

На return стейтмънта двата await-a се изпълняват паралелно, но не очаквам мазач на питон да разбира нещо от кода ми.

Не знам в .нет как е но в жабаскрипт ще се изчака първия await да върне резултат преди да се стартира втория. За паралелно изпълняване трябва да ги викнеш без await и да чакаш докато не се изпълнят всички promises. Шибано е ама върши работа.

Това не е вярно. Просто ако е вярно значи цялата схема не работи, а тя работи.

Споко, всичко е точно, виж няколко коментара по нагоре. Стивито първо пуска асинхронните заявки да се търкалят и после ги изчаква.

Ем да де. И в JS би било същото.

#122782 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 20.10.2024, видяно: 56 пъти.

Неска фитнеспартньора ми каза за неговия TL - 50+ годишен чичак, дет не вдява от новото и строи монолит с микросървиси. Ама не тва е най-лошото.

Трябвало да направят неква таблица за некъв "QueryItem" и ме пита да се сетя как я бил кръстил.

Пробвах с "Table1", ама не познах - кръстил я "Table"... rofl

#122784 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 20.10.2024, видяно: 46 пъти.
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

А твоя techstack къв е бе Baj_boeb!? :-)

#122785 (ツ) Baj_boeb
Последно редактирано на 20.10.2024 от Baj_boeb, видяно: 42 пъти.
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

А твоя techstack къв е бе Baj_boeb!? :-)

c++, друго не издавам. ама съм мързелив и гледам да не уча новите неща. бачкам още няколко години и пенсия.

#122786 (ツ) synergie
Последно редактирано на 20.10.2024 от synergie, видяно: 38 пъти.
Стуйо

Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.

Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.

My picture My picture

Attached files:
FileSizeUploadedDownloadsMD5 hash
image.png78146 bytes20.10.2024202cb0e952273508c9f3ca78c5967a1d30
image.png72411 bytes20.10.20242078910dc0cf874c65b29a576f0bf85fb2
#122787 (ツ) Последният акаунт на Единия
Създадено на 20.10.2024, видяно: 38 пъти.
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

А твоя techstack къв е бе Baj_boeb!? :-)

c++, друго не издавам. ама съм мързелив и гледам да не уча новите неща. бачкам още няколко години и пенсия.

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Един авер е C++ (аджия), програмираше некви роботи и автоматизирани ферми в Дания, фана се с неква западнячка, очави се и там си живее. И на него му завиждам.

Макар, че каза че пътува сека сутрин до некъв град... европейски живот, ко да праиш.

#122788 (ツ) waldorf
Създадено на 20.10.2024, видяно: 35 пъти.
Stilgar
Baj_boeb
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

аз си мислех, че всяко пуска отделна нишка, а то била друга идеята - да не блокира UI.

В тоя случай не е отделна нишка. Общо взето казваш на OS-а "обади ми се когато това приключи" като в случая това е да дойдат данни по сокет (от гледна точка на OS-а, иначе е заявка до базата). През това време ASP.NET ползва нишката за друго. Целта е да можеш да имаш примерно 20 000 потребителя с примерно 20 нишки и така да спестиш ресурс (памет за стековете и CPU време дето scheduler–а би джуркал блокирани нишки). Общо взето в web сценарий се прави за scalability.

Абе в жабаскрипта асинхронното програмиране си е пишман многозадачност. Не знам дали знаеш как точно е реализирано с синтакс шугар върху generators, че даже и без тях. Всичкото това за да се емулира многозадачност със само една нишка. Оказа се удачно и май тогава навлезе и в другите езици. Или пък влезе от други езици … трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.

#122790 (ツ) Евлампи
Създадено на 20.10.2024, видяно: 33 пъти.
Baj_boeb

c++, друго не издавам.

Какво МРАЗИШ в це с плюсовете :)

0 1 2 3 4 5 6 7 8 ....11 12 13 14 15

Колко ядра може да има процесорът, ако го проектираха по-добре.
1

AsmBB v3.0 (check-in: 65d5ec9aed0c1302); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE