Като почнеш да стреляш с автомата първият куршум отива където трябва после хвърчат на всички страни и колкото повече държиш толкова по-неточно става и за капак като спреш да стреляш има някакво време докато можеш пак да изстреляш първи точен куршум. На стария CS поради каквато и да е неземна причина тоя ефект се подобряваше до 100 ама не и след 100, може би бяха хардкоднали лимит
На това би трябвало да му се вика откат/recoil. A докато не спреш стрелба и не се прицелиш отново не би трябвало нищо да попада в минималната делта на първото ти попадение, ама все пак това е игра. Явно има някаква странна зависимост от кадрите. Но пак не знам как тея катър страйк профита успяват да заплатят мониторите и видеокартите си от турнири
Имаше в YouTube някви тестове хванали прота и аматьори (ама горе-долу добри) и ги тестваха на CS:Go при различни монитори с различни херци. Над 120 не можаха да замерят разлика обаче когато аматьорът играеше със 120 а прото с 60 аматьорът го победи (с малко) пък при равни херци прото го газеше. Подозирам, че това с 300 е ала бала, само си фантазират, че е по-добре. Аз и между 120 и 100 нищо не усещам.
И все пак едно не разбирам, натискаш мишката, изпраща се рекуест до сървъра на играта (предполагам на някакви батчове в рамките на милесекунди), че си изстрелял масив от куршуми с еди какви си координати. Сървъра разпраща до абонатите, и съответно тоя дето яде пердах получава месидж, че са го изплющяли. После репортва до сървъра какъв му е хелта. Докато пак не му пратят месидж, че яде пердах.
Сега да си призная нямам идея дали се ползват месидж шини при онлайн кютеци, може да съм обременен от тривиални архитектури, които кодим ежедневно. Но пак това, което се рендерира при абонатите не би трябвало да има такова голямо значение.
Най-вероятно стрелбата изменя координатите на мишената от физиката й и може би има изчисления при абоната (които може би зависят от ФПС), и сървъра ги изчаква за да ги предаде на другите абонати и тогава те да продължът да изпращат нови евенти. Абе сега се чудя какво ще стане ако три играча стрелят от една и съща позиция по четвърти и им наредим на тея тримата мониторите един до друг - едно и също ли ще виждат :) Бахти, геймърското кодене за мрежа си е сложнотия.