<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game gcc github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux m0 ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Ко ши жулим

  

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


  Delegate  Последно редактирано на 25.10.2022 от Delegate, видяно: 485 пъти. #71988

Знаеш ли колко мъка беше едно време да се постигне натурално дифузно осветление на динамична сцена с динамични светлинни условия. Първо бяха lightmap-ите, които изглеждаха чудесно, ако и да харчеха видео-памет за големи сцени и ако са направени умно и пакетирани добре( да заемат голям texture space за големи триъгълници), станаха стандарт за дълго време. Lightmapp-а енкодва по дефиниция low frequency информация и може да се направи сравнително с ниска резолюция, преди да почнат да bleed-ват. За разлика от обикновенте текстури не можеха да се тайлват, понеже покриват дефакто цялата сцена. При големи сцени и при стриймване - греда.

После излязоха deferred рендерите и пер-пиксел шейдърите за светлини и сърфейс ефекти, които не се погаждаха добре със статичните lightmap-и. Quake 3 ползваше някакви опити за динамични(насложени, бленднати) lightmap-и за осветление на сцената от да кажем огъня на летящия снаряд от рокет лончер. Имаше и разни техники за directional lightmap дето да се погажда с bump mapping-a/parallax mapping. Имаше и разни подходи с light probes, които и до днес се ползват. Разхвърляш в грид обхващащ сцената виртуални сферички, които енкодват какво виждат около повърхността си (обикновено в сферикал хармоникс) и после по време на рендване ги семплираш с нормалата на пиксела, които се рендва в момента. Ъпдейтваш ги лесно - рендваш сцената в лоу рез на шестте стени на цубе мап.

Сега има хардуерни техники за RT global illumination + ambient occlusion, които са добро за геймдевовете.

https://www.youtube.com/watch?v=Ms7d-3Dprio



  Путкоскубач  Последно редактирано на 25.10.2022 от Путкоскубач, видяно: 469 пъти. #71992

Виж не съм навътре в осветлението на сцени, и като цяло в 3д-то, със сигурност РТХ-а е гигантска крачка. Забелязох го като излезе жълтура с коженото яке преди 2 години и каза ей са ви разказахме играта и пусна някакви лимки да се търкалят по всякакви повърхности в една стая. Тогава много ясно показваха разликата и как повърхностите отразяват светлината и т.н. Но като почнеш да играеш-играеш много рядко ще седнеш да заглеждаш тези детайли. За да ги забележиш трябва постоянно да гледаш съпоставяне на сцени. Не казвам, че не е напредък, но просто като си в играта няма да тръгнеш да гледаш как е светлината тук и там. Ей го Ламби още се кефи на полигони-каратисти, хой му обяснявай за осветление.



  Дон Реба  Създадено на 26.10.2022, видяно: 439 пъти. #71995

рейтрейсинга е ала бала, според мен дори истинските шейдъри които влязоха с дх9 са крачка в грешна посока, защото обезсмислят хардуерната акселерация. всички тия "подобрения", че сянката на бъмпа се мести с лампата и тн ги забелязват само специалисти, и то само когато специално гледат вместо да играят. на практика целия прогрес в хардуера се изяжда от огромното количество транзистори анагажирани с фийчъри които (почти) никой не усеща. ако всичкото това желязо беше впрегнато в класическа 3д акселерация - демек да конвертира въртекси и да оцветява пиксели като в дх8, може би щеше да е по-добре.



  Путкоскубач  Последно редактирано на 26.10.2022 от Путкоскубач, видяно: 419 пъти. #72004

Уга-буга въпрос - какво е сянка на бъмп?

Иначе Реба, виждам, че и ти си съгласен, че ако се увлечеш да жулиш играта няма много да ти пука за фона. Като да чукаш съвсем нормална жена и тип принцеса от мола - накрая си залисан да я плющиш, а не толкова да я гледаш колко е хубава.

Но пък може и да грешим и новите геймъри да гледат тея работа. Са аз бицам на ниска резолюция, дали е 2к или 4к за мен няма значение. Всичко над 800 х 600 ми е ЕйчДи. Кьорпетата искат там 120,240,360 херца и толкова ФПС, ми за мен всичко над 60 херца е разход на хардуер и ток. Но пък те като играели нямало инпут лаг... Просто сме от други поколения, които сме свикнали явно нещата да са по-ръбести и тромави.



  Дон Реба  Създадено на 26.10.2022, видяно: 412 пъти. #72006

искат 300 херца, а монитора им е на 60 (и то лцд), и се кълнат че усещат разликата. тоя филм сме го гледали цял живот, от как се помня - то лампови усилватели, то златни кабели, то колони от сандалолво дърво отлежало 5 години в дъбови ковчежета закопани под водопад.



  Путкоскубач  Създадено на 26.10.2022, видяно: 409 пъти. #72008

Не бе, те си имат там и джиСинк монитори на 360 херца, не са чак толкова кухи. Пусни си някое видео на Линус Гей Типс.



  Delegate  Последно редактирано на 26.10.2022 от Delegate, видяно: 378 пъти. #72016

Какво мислите за

My picture

https://www.youtube.com/watch?v=X1WuYeQiSfU



  Путкоскубач  Създадено на 26.10.2022, видяно: 363 пъти. #72017

Впечатляващо, но цената едва ли е 330 долара в бг. По-топла, хаби повече видео рам, което е странно и кара цпу-то да дърпа повече ток, което също е странен ефект.



  Golden Gega  Създадено на 26.10.2022, видяно: 361 пъти. #72018

Скоро ще взимаме десктоп геймърка, та ще видя какво ще предлагат момците в магазина



  Delegate  Последно редактирано на 26.10.2022 от Delegate, видяно: 360 пъти. #72019
Путкоскубач

Впечатляващо, но цената едва ли е 330 долара в бг. По-топла, хаби повече видео рам, което е странно и кара цпу-то да дърпа повече ток, което също е странен ефект.

Искат Модерен BIOS/UEFI с Resizable BAR, лагват при игри < DX12/Vulkan понеже превръщат дори DX9 игри он дъ флай към DX12 calls, което добавя овърхед. Иначе имат як конвейр за умножение на матрици паралелно и го ползват за AI upsample-ване на low res рендерирани сцени. Нещо от сорта на XeSS. Поддържат нелош RT рейтресинг.

Плезио предлагат най-лабавата версия https://plesio.bg/grafichni-karti-c-69977735/vga-intel-arc-a380-challenger-itx-oc-6-gb-p-361121.html

Днес бях там да купувам 2.5 SSD. Купих и кутийка SATA->USB3.0 за 2.5 диск на което консултанта се възпротиви - ама не виждате ли, че пише HDD на кутийкста, а вие взимата SSD. Откъде ги събират такива жизнерадостни олигофрени и ги карат да следят клинетите по петите и да им фъфлят некви глупости.



  Путкоскубач  Създадено на 26.10.2022, видяно: 344 пъти. #72020

Хм това с всичко да се конвъртне към ДХ12 е яко селяния, но то пък кое игруемо нещо е под 12 вече...

Сега видях какви са тея кутии, не знаех за тях. Еми за кьорпето наето при гръцкия евреин сата 3 сигурно е история вече и не е наясно, че има и ссдта на тоя интерфейс. Навремето бяха читави консултанти, но аз там ходя защото са ми най-близо (и Ресет, но сега се преместиха до НДК),а не защото са гении. Иначе масово продават перифиерии с ТурбоХуй марката им, които не са читави, но пък са йофтини. Даже дъна правиха преди 10 години. Абе по-оферта са Жар, Пласико, дори Ардес де изпедерастяха с цените в последните години.



  Евлампи  Създадено на 26.10.2022, видяно: 337 пъти. #72021
Stilgar

Това дето приказваш са буумърщини. Точно тея дето ти си играл когато там приятелите ти са играли са точно колкото трябва, преди това са много дървени, а след това не са достатъчно минималистични (то дори не е ясно що минимализмът е + ама карай)... бахти съвпадението, че точно тогава се паднаха, а!

Е все някога се уцелва такъв оптимум, ко да прая като на мене ми се е паднал кефа да го нацеля :)

Освен това сме играли и предни и следващи версии на същите игри така че биаса 'това го играх когато играех' не е 99% :)



  Stilgar  Създадено на 26.10.2022, видяно: 332 пъти. #72022
Дон Реба

рейтрейсинга е ала бала, според мен дори истинските шейдъри които влязоха с дх9 са крачка в грешна посока, защото обезсмислят хардуерната акселерация. всички тия "подобрения", че сянката на бъмпа се мести с лампата и тн ги забелязват само специалисти, и то само когато специално гледат вместо да играят. на практика целия прогрес в хардуера се изяжда от огромното количество транзистори анагажирани с фийчъри които (почти) никой не усеща. ако всичкото това желязо беше впрегнато в класическа 3д акселерация - демек да конвертира въртекси и да оцветява пиксели като в дх8, може би щеше да е по-добре.

Аз ако разбирам правилно тая работа с RTX-а прави по-лесна работата на devs щото няма нужда да нагласят светлини.



  Stilgar  Създадено на 26.10.2022, видяно: 332 пъти. #72023
Путкоскубач

Уга-буга въпрос - какво е сянка на бъмп?

Иначе Реба, виждам, че и ти си съгласен, че ако се увлечеш да жулиш играта няма много да ти пука за фона. Като да чукаш съвсем нормална жена и тип принцеса от мола - накрая си залисан да я плющиш, а не толкова да я гледаш колко е хубава.

Но пък може и да грешим и новите геймъри да гледат тея работа. Са аз бицам на ниска резолюция, дали е 2к или 4к за мен няма значение. Всичко над 800 х 600 ми е ЕйчДи. Кьорпетата искат там 120,240,360 херца и толкова ФПС, ми за мен всичко над 60 херца е разход на хардуер и ток. Но пък те като играели нямало инпут лаг... Просто сме от други поколения, които сме свикнали явно нещата да са по-ръбести и тромави.

По-ръбести да, по-тромави не. Аз мултиплейър нещата ги играя поне на 100, а single под 60 просто отказвам да играя. И това ми е от едно време даже си бях надраскал CRT монитора беше тръгнал да става тъмен и отказвах 3 години да си купя LCD защото бяха 60hz. После излязоха едни 3D им викаха щото се предполагаше да се ползват с някви очила които дори не съм виждал и като се появиха веднага си купих такъв щото държаха 120Hz



  Stilgar  Създадено на 26.10.2022, видяно: 332 пъти. #72024
Евлампи
Stilgar

Това дето приказваш са буумърщини. Точно тея дето ти си играл когато там приятелите ти са играли са точно колкото трябва, преди това са много дървени, а след това не са достатъчно минималистични (то дори не е ясно що минимализмът е + ама карай)... бахти съвпадението, че точно тогава се паднаха, а!

Е все някога се уцелва такъв оптимум, ко да прая като на мене ми се е паднал кефа да го нацеля :)

Освен това сме играли и предни и следващи версии на същите игри така че биаса 'това го играх когато играех' не е 99% :)

Не се притеснявай тогава никога няма да направят по-хубави игри (по твоите критерии). Все пак играй Portal хем е кратка, хем е яка, хем има добър хумор



  Евлампи  Създадено на 26.10.2022, видяно: 329 пъти. #72025
Stilgar

Не се притеснявай тогава никога няма да направят по-хубави игри (по твоите критерии). Все пак играй Portal хем е кратка, хем е яка, хем има добър хумор

Има поле, на вф2 групов бой или на на ут99 onslaught, но сапиенския майндсет е счупен, не би подобрил старо нещо пред 'алтернативата' - по-добре НОВ ЕНДЖИН :)



  Путкоскубач  Последно редактирано на 26.10.2022 от Путкоскубач, видяно: 323 пъти. #72026
Stilgar
Путкоскубач

Уга-буга въпрос - какво е сянка на бъмп?

Иначе Реба, виждам, че и ти си съгласен, че ако се увлечеш да жулиш играта няма много да ти пука за фона. Като да чукаш съвсем нормална жена и тип принцеса от мола - накрая си залисан да я плющиш, а не толкова да я гледаш колко е хубава.

Но пък може и да грешим и новите геймъри да гледат тея работа. Са аз бицам на ниска резолюция, дали е 2к или 4к за мен няма значение. Всичко над 800 х 600 ми е ЕйчДи. Кьорпетата искат там 120,240,360 херца и толкова ФПС, ми за мен всичко над 60 херца е разход на хардуер и ток. Но пък те като играели нямало инпут лаг... Просто сме от други поколения, които сме свикнали явно нещата да са по-ръбести и тромави.

По-ръбести да, по-тромави не. Аз мултиплейър нещата ги играя поне на 100, а single под 60 просто отказвам да играя. И това ми е от едно време даже си бях надраскал CRT монитора беше тръгнал да става тъмен и отказвах 3 години да си купя LCD защото бяха 60hz. После излязоха едни 3D им викаха щото се предполагаше да се ползват с някви очила които дори не съм виждал и като се появиха веднага си купих такъв щото държаха 120Hz

Добре, забрави ли като си бицал и на 25-30 кадъра в секунда едно време ? Убао, сега сме се разлигавили - има всичко в магазина, мощни видео карти и демократична българия - да сложим 60 като стандарт. 60 е яко число, защото масово мониторите са на тея херци, отделно VSync е хубаво нещо за да не ти прави размазвания тук и там. Каква точно ще ти е разликата дали ще цъкаш с мишката на 60 или 100 кадъра в секунда ?



  Stilgar  Създадено на 26.10.2022, видяно: 317 пъти. #72028
Путкоскубач
Stilgar
Путкоскубач

Уга-буга въпрос - какво е сянка на бъмп?

Иначе Реба, виждам, че и ти си съгласен, че ако се увлечеш да жулиш играта няма много да ти пука за фона. Като да чукаш съвсем нормална жена и тип принцеса от мола - накрая си залисан да я плющиш, а не толкова да я гледаш колко е хубава.

Но пък може и да грешим и новите геймъри да гледат тея работа. Са аз бицам на ниска резолюция, дали е 2к или 4к за мен няма значение. Всичко над 800 х 600 ми е ЕйчДи. Кьорпетата искат там 120,240,360 херца и толкова ФПС, ми за мен всичко над 60 херца е разход на хардуер и ток. Но пък те като играели нямало инпут лаг... Просто сме от други поколения, които сме свикнали явно нещата да са по-ръбести и тромави.

По-ръбести да, по-тромави не. Аз мултиплейър нещата ги играя поне на 100, а single под 60 просто отказвам да играя. И това ми е от едно време даже си бях надраскал CRT монитора беше тръгнал да става тъмен и отказвах 3 години да си купя LCD защото бяха 60hz. После излязоха едни 3D им викаха щото се предполагаше да се ползват с някви очила които дори не съм виждал и като се появиха веднага си купих такъв щото държаха 120Hz

Добре, забрави ли като си бицал и на 25-30 кадъра в секунда едно време ? Убао, сега сме се разлигавили - има всичко в магазина, мощни видео карти и демократична българия - да сложим 60 като стандарт. 60 е яко число, защото масово мониторите са на тея херци, отделно VSync е хубаво нещо за да не ти прави размазвания тук и там. Каква точно ще ти е разликата дали ще цъкаш с мишката на 60 или 100 кадъра в секунда ?

Ми, когато съм го правил е било много гадно и не искам повече да ми се налага. Но пък и едно време това което правихме беше вместо да играем Quake 2 с 25 кадъра да играем Doom 2 с не знам колко там кадъра е било.

Може би input лага е разликата еба ли го, със 100 уцелвам повече (над 100 не виждам емпирична разлика в резултатите). Иначе има някои игри където има някви особености примерно на Quake 3 заради едни закръгляния скачаш по-високо ако играеш на 125 кадъра, а пък на Counter-Strike spray-а на оръжието зависи от fps–а и на практика е задължително да играеш на 100 щото иначе ставаш по-неточен. В новите игри чак такива изпълнения няма, но пък фактът че тея неща ставаха точно на старите игри руши тезата, че сме свикнали сега, баш едно време свикнахме. Между другото дори модерните Quake–ове е по-лесно да правиш strafe jump ако имаш повечко кадри ама не съм проверявал що става така.



  Путкоскубач  Създадено на 26.10.2022, видяно: 315 пъти. #72029
Stilgar
Путкоскубач
Stilgar
Путкоскубач

Уга-буга въпрос - какво е сянка на бъмп?

Иначе Реба, виждам, че и ти си съгласен, че ако се увлечеш да жулиш играта няма много да ти пука за фона. Като да чукаш съвсем нормална жена и тип принцеса от мола - накрая си залисан да я плющиш, а не толкова да я гледаш колко е хубава.

Но пък може и да грешим и новите геймъри да гледат тея работа. Са аз бицам на ниска резолюция, дали е 2к или 4к за мен няма значение. Всичко над 800 х 600 ми е ЕйчДи. Кьорпетата искат там 120,240,360 херца и толкова ФПС, ми за мен всичко над 60 херца е разход на хардуер и ток. Но пък те като играели нямало инпут лаг... Просто сме от други поколения, които сме свикнали явно нещата да са по-ръбести и тромави.

По-ръбести да, по-тромави не. Аз мултиплейър нещата ги играя поне на 100, а single под 60 просто отказвам да играя. И това ми е от едно време даже си бях надраскал CRT монитора беше тръгнал да става тъмен и отказвах 3 години да си купя LCD защото бяха 60hz. После излязоха едни 3D им викаха щото се предполагаше да се ползват с някви очила които дори не съм виждал и като се появиха веднага си купих такъв щото държаха 120Hz

Добре, забрави ли като си бицал и на 25-30 кадъра в секунда едно време ? Убао, сега сме се разлигавили - има всичко в магазина, мощни видео карти и демократична българия - да сложим 60 като стандарт. 60 е яко число, защото масово мониторите са на тея херци, отделно VSync е хубаво нещо за да не ти прави размазвания тук и там. Каква точно ще ти е разликата дали ще цъкаш с мишката на 60 или 100 кадъра в секунда ?

Ми, когато съм го правил е било много гадно и не искам повече да ми се налага. Но пък и едно време това което правихме беше вместо да играем Quake 2 с 25 кадъра да играем Doom 2 с не знам колко там кадъра е било.

Може би input лага е разликата еба ли го, със 100 уцелвам повече (над 100 не виждам емпирична разлика в резултатите). Иначе има някои игри където има някви особености примерно на Quake 3 заради едни закръгляния скачаш по-високо ако играеш на 125 кадъра, а пък на Counter-Strike spray-а на оръжието зависи от fps–а и на практика е задължително да играеш на 100 щото иначе ставаш по-неточен. В новите игри чак такива изпълнения няма, но пък фактът че тея неща ставаха точно на старите игри руши тезата, че сме свикнали сега, баш едно време свикнахме. Между другото дори модерните Quake–ове е по-лесно да правиш strafe jump ако имаш повечко кадри ама не съм проверявал що става така.

Сериозно ме фърли в джаза - таке се оказва, че много FPS оправят недодялани изчисления в кода :) Това със скока не го знаех, но си е тотален бъг, а тоя катър страйк ако обсега на куршумите зависи от кадрите в секунда, то Valve или там който го поддържа са препълнили памперса. Едно време не помня с колко ФПС сме играли - такива гъзарии като брояч на фреймове не съществуваше, или трудно се изкарваше. А и хората не бяха такива сноби да измерват всичко във ФПС-и, просто се хвалиха, че при тях върви добре и бързо. С колко точно - нямаше значение. Та FPS-ите и RGB-то развалиха всичко.



  Дон Реба  Създадено на 27.10.2022, видяно: 280 пъти. #72049
Stilgar
Дон Реба

рейтрейсинга е ала бала, според мен дори истинските шейдъри които влязоха с дх9 са крачка в грешна посока, защото обезсмислят хардуерната акселерация. всички тия "подобрения", че сянката на бъмпа се мести с лампата и тн ги забелязват само специалисти, и то само когато специално гледат вместо да играят. на практика целия прогрес в хардуера се изяжда от огромното количество транзистори анагажирани с фийчъри които (почти) никой не усеща. ако всичкото това желязо беше впрегнато в класическа 3д акселерация - демек да конвертира въртекси и да оцветява пиксели като в дх8, може би щеше да е по-добре.

Аз ако разбирам правилно тая работа с RTX-а прави по-лесна работата на devs щото няма нужда да нагласят светлини.

генерално да, изобщо не само за гейм, ами и за всичко. дебелия веднъж гледа някво демо на унреал енгине и вика "добре ве, кой балък ви дава пари на вас, като тия праят същото но в реално време". правят, но тия дето го правят са много по-добри от тия дето ще направят същото с рейтрейсинг


0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


Ко ши жулим

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE