<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game gcc github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux m0 ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Ко ши жулим

  

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


  Един от многото  Последно редактирано на 24.10.2022 от Един от многото, видяно: 426 пъти. #71909

Ех, носталгия - ставаха добри deathmatch-ове на Half-Life. 😏 Тея двамцата biggy и rayvex май са некви световни шампиони (бех гледал rayvex да играе пак с некво pro де му взе 3 фрага, а rayvex го утрепа поне 100 пъти).

Като ги гледах тея се понаучих на некви трикове и преди години играх в некъв "балкански сървър" пак на тая карта и дълго време бех 2-ри след некъв турчин дет ме водеше с 10 фрага (некъв арбалетаджия), но последната минута се взех в ръце и го минах с неколко фрага (нацепих много фрагове с лазерната) и тоя взе, че rage quit-на... 😄

Що тъй направи ни моа да разбера - явно е видел, че не мое да ме настигне за 20 секунди и quit-на. Аз и да бех загубил, щех да си доиграя до край картата. 😒

My picture

П.П. А тоя quadrazid дет е качил клипчето с deathmatch-а, праи ибати speedrun-ите. Ей как се минава Half-Life за 20 минути. 😄 И аз мислех, че аз пиша бъгав софтуер... но реално тоя speedrun са го правили неколко speed runner-a и quadrazid им е Project Manager-a.

Attached files:
FileSizeUploadedDownloadsMD5 hash
изтеглен файл.jpg8649 bytes24.10.202214159c6f1ef970d89e375938339efb23896


  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 424 пъти. #71910
Stilgar
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция

За мен двата нови DooM 2016 и DooM Eternal са иновация спрямо текущите shooters от ранга на това което беше Half-Life спрямо тогавашните. Успели са да преместят атмосферата на старите DooM игри дето е тотално мазало и трепане на маса демони в модерен game loop като са решили проблема със save/load на всеки завой и са направили механики които те дърпат в мелето вместо да те карат да се пазиш и да си къташ здравето и мунициите и всичко това с много мазно, бързо и плавно движение.

Колкото до HL1 предвид, че това е игра разчитаща на атмосфера, левъл дизайн и история няма нищо лошо да се пускат още и още такива игри с друга история и setting, в крайна сметка няма как да преиграваш HL1 50 пъти, ще ти омръзне щото знаеш какво ще стане, но можеш да играеш 50 нови игри като HL и индустрията ни ги дава.

Ти сега ясно, че си дуум фен от много отдавна, ама чак пък иновации... Нищо ново не изкараха освен повече кървища и бруталии, а събирането на хелт от пода като хлебарка си е все едно бицаш аркади тип Earth Worth Jim през 95-та. Абсолютно нищо ново като концепция не са показали. Верно саундртака е много добър, графика , контроли, но историята е все така куха както и на първия дуум.



  Дон Реба  Създадено на 24.10.2022, видяно: 423 пъти. #71911

tr1 (1996) също е чисто 3д вкл и героите, и то доста по-впечатляващо изглеждаща от кваке 1



  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 422 пъти. #71912
Stilgar
Дон Реба

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.

По онова време никой не си беше позволил да сложи толкова история и да положи толкова усилия да направи реалистична среда и поведение на всички замесени. Примерно оръжията се намираха там където в реалния свят е логично да има оръжия, оръжейни стаи, лаборатории за разработка на оръжия и така нататък, аптечките също. Преди това игрите ги слагаха ей така на пода в коридора. Имаше доволен брой персонажи които ти говорят нещо и те водят някъде с впечатляващо за онова време AI. В интерес на истината тогава имаше 3 игри които излязоха едновременно известни като "светата троица", които опитваха това (Sin, Blood 2 и Half-Life), но Half-Life беше стигнал най-далеч в тея концепции и работеше най-добре (Blood 2 беше безобразно тежка, а Sin супер бъгав като излезе после го закърпиха след 1 година пачове)

Blood 2 беше безобразно бъгава като излезе 98-ма, голям проблем имаше с видео картите на S3, а това беше масовката из щайгите на редовия компютърджия. Може би избушваха видео рама и цялата игра оставаше без текстури на бели обекти. Иначе на демотата изглеждаше супер, но така и не я подкарахме след години като вземахме рива картите.

Покрай Sin, която не беше лоша имаше и Kingpin, която май вървеше на същия енджин. Но пък ако беше излязъл Duke Nukem Forever същата година или 99-та ей тогва и Халфа щеше да потъне! Имаше едно списание Компютрие и чат пат даваха дискове, на него имаше едно avi с демото на Дюк Форевър и беше трепач, отвсякъде биеше халфа като физика и механики. Но какво ли не се случи и вместо 98/99-та излезе едно детско повръщано чак през 2011-та.



  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 421 пъти. #71913
Дон Реба

tr1 (1996) също е чисто 3д вкл и героите, и то доста по-впечатляващо изглеждаща от кваке 1

Виж забравих за Ейдос, но не бих казал по-впечатляващо, помниш на Кака Лара пирамидените цици, нали ?

То и МК4 излезе 97-ма в пълно 3д обаче пак беше грозотия. Дори и там с тоя Glide API или както там му се викаше преди DX да избие всичко. В софтуерно рендерване всичко си беше ръбести обекти, а това да имаш Voodoo 1/2 си беше за богати пишлемета.



  Евлампи  Създадено на 24.10.2022, видяно: 421 пъти. #71914
Stilgar

Unreal Tournament няма никакъв минимализъм, все пак оръжията имат алтернативна стрелба. Или ти имаш предвид минимализъм в графиката?

Ето ти едно по-минималистично и в двата смисъла - https://www.youtube.com/watch?v=GSGFvPkCmng (има и по-минималистични ама ми идват прекалени). Quake–овете също са по-минималистични от UT. За съжаление не следя 3D fighter игрите та не мога да кажа точно на virtua fighter кое е наследник, но в 2D fighters има брутално изобилие. Има и иновация примерно сега са супер модерни един тип fighter игри където целта е да бутнеш човечето на другия от арената (Smash Bros е най-популярната поредица от жанра, но има други според много хора по-добри)

Прави впечатление че си си избрал 2 конкретни игри от младостта ти и отричаш тея след тях и вероятно тея преди тях. Примерно защо не VF1 или дори Street Fighter II а VF2? Що UT99 а не Doom? По каква логика тея минимализми в тея игри са точните минимализми, а преди и след тях не стават?

Разбира се има и други жанрове примерно Portal дето според мен е играта на десетилетието 2000-2009 няма как реално да я сравним с тея две игри (минималистична е не се притеснявай)

Под минимализъм имам предвид че са точно на минимума да не са прекалено дървени - преди това тоя тип игри са забележимо дървени, след това разбира се са много по-мазни но за тоя тип игри като си улисан в екшъна детайлите които се забелязват ако просто гледаш за да кефиш на графиката (и които безспорно са много по-добри с развитието на нещата) след определено ниво нямат значение като играеш и парадоксално цялата атмосфера става някак по-изкуствена с подобряването на реалистичността на графиката. Разбира се биаса понеже тия игри съм ги играл когато в някаква степен съм играл игри активно е голямата част от това ми възприятие :)



  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 417 пъти. #71915

Говорейки за кой е бил пионер в 3д-то, докато хората масово възхваляха Волфа 3д и Дуум 1, някак си всички пропускаха този енджин за времето си (94-та). Не е пълно 3д, обаче имаш 3д обекти на 640х480 или 800х600 под ДОС на много красиви спрайтове, които се появиха много по-късно в другите игри Little Big Adventure



  Delegate  Създадено на 24.10.2022, видяно: 407 пъти. #71918
Путкоскубач

Дори и там с тоя Glide API или както там му се викаше преди DX да избие всичко. В софтуерно рендерване всичко си беше ръбести обекти, а това да имаш Voodoo 1/2 си беше за богати пишлемета.

Имах Вуду 2 втора ръка, но ми крашваше на Q3 arena иначе мазно возеше. Халф лайфа съм го играл софтуерно в квадратче 128х128 или нещо такова.

My picture


  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 405 пъти. #71920

Сигурно си спомняш, че 96-та 97-ма да имаш каквото и да е вуду си беше абсолютен лукс, а 99-та вече всички квартални компютърни клубчета разпродаваха единици и двойки за да ъпгрейдват за тройки. И тамън ъпгрейднаха и бам дойде НиВидия РивЪ и всички 3dFx енвеститори се прецакаха. Щях да кажа бурни времена, но сега, след като всяка година пускат ново поколение цпу-та и почти всяка джипиу-та май са още по-бурни времена. Тамън излезе купиш си и пак си демоде.



  Stilgar  Създадено на 25.10.2022, видяно: 385 пъти. #71926
Дон Реба
Stilgar

По онова време никой не си беше позволил да сложи толкова история и да положи толкова усилия да направи реалистична среда и поведение на всички замесени. Примерно оръжията се намираха там където в реалния свят е логично да има оръжия, оръжейни стаи, лаборатории за разработка на оръжия и така нататък, аптечките също. Преди това игрите ги слагаха ей така на пода в коридора.

това е защото я броиш за шутър, факта че съм я играл в сингълплеър не е много съвместим с това. никога не съм играл унреал или кваке ей така самичък, а халфа си го изиграх.

Ето, виждаш ли! Измислили са single player–а на shooter-ите, ти преди това не си играл друга :)



  Stilgar  Създадено на 25.10.2022, видяно: 384 пъти. #71927
Путкоскубач
Дон Реба

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.

Допреди халфа само Quake I беше истински триизмерен FPS през 96-та.

И Quake 2 и Unreal и няколко по-малки. Не е от триизмерността успеха на Half-Life.



  Stilgar  Създадено на 25.10.2022, видяно: 383 пъти. #71928
Путкоскубач
Stilgar
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция

За мен двата нови DooM 2016 и DooM Eternal са иновация спрямо текущите shooters от ранга на това което беше Half-Life спрямо тогавашните. Успели са да преместят атмосферата на старите DooM игри дето е тотално мазало и трепане на маса демони в модерен game loop като са решили проблема със save/load на всеки завой и са направили механики които те дърпат в мелето вместо да те карат да се пазиш и да си къташ здравето и мунициите и всичко това с много мазно, бързо и плавно движение.

Колкото до HL1 предвид, че това е игра разчитаща на атмосфера, левъл дизайн и история няма нищо лошо да се пускат още и още такива игри с друга история и setting, в крайна сметка няма как да преиграваш HL1 50 пъти, ще ти омръзне щото знаеш какво ще стане, но можеш да играеш 50 нови игри като HL и индустрията ни ги дава.

Ти сега ясно, че си дуум фен от много отдавна, ама чак пък иновации... Нищо ново не изкараха освен повече кървища и бруталии, а събирането на хелт от пода като хлебарка си е все едно бицаш аркади тип Earth Worth Jim през 95-та. Абсолютно нищо ново като концепция не са показали. Верно саундртака е много добър, графика , контроли, но историята е все така куха както и на първия дуум.

Кажи кой друг shooter ти позволява така да се впиеш в лошите без да те притеснява че ще похарчиш ресурса и няма да го има за другата битка? Това дето health-а се лее от лошите и се събира автоматично е супер добро, също тва дето те кара да ги трепеш по различни начини за да си пълниш който ресурс липсва също е много барнато и не съм го виждал другаде.



  Stilgar  Създадено на 25.10.2022, видяно: 382 пъти. #71929
Евлампи
Stilgar

Unreal Tournament няма никакъв минимализъм, все пак оръжията имат алтернативна стрелба. Или ти имаш предвид минимализъм в графиката?

Ето ти едно по-минималистично и в двата смисъла - https://www.youtube.com/watch?v=GSGFvPkCmng (има и по-минималистични ама ми идват прекалени). Quake–овете също са по-минималистични от UT. За съжаление не следя 3D fighter игрите та не мога да кажа точно на virtua fighter кое е наследник, но в 2D fighters има брутално изобилие. Има и иновация примерно сега са супер модерни един тип fighter игри където целта е да бутнеш човечето на другия от арената (Smash Bros е най-популярната поредица от жанра, но има други според много хора по-добри)

Прави впечатление че си си избрал 2 конкретни игри от младостта ти и отричаш тея след тях и вероятно тея преди тях. Примерно защо не VF1 или дори Street Fighter II а VF2? Що UT99 а не Doom? По каква логика тея минимализми в тея игри са точните минимализми, а преди и след тях не стават?

Разбира се има и други жанрове примерно Portal дето според мен е играта на десетилетието 2000-2009 няма как реално да я сравним с тея две игри (минималистична е не се притеснявай)

Под минимализъм имам предвид че са точно на минимума да не са прекалено дървени - преди това тоя тип игри са забележимо дървени, след това разбира се са много по-мазни но за тоя тип игри като си улисан в екшъна детайлите които се забелязват ако просто гледаш за да кефиш на графиката (и които безспорно са много по-добри с развитието на нещата) след определено ниво нямат значение като играеш и парадоксално цялата атмосфера става някак по-изкуствена с подобряването на реалистичността на графиката. Разбира се биаса понеже тия игри съм ги играл когато в някаква степен съм играл игри активно е голямата част от това ми възприятие :)

Това дето приказваш са буумърщини. Точно тея дето ти си играл когато там приятелите ти са играли са точно колкото трябва, преди това са много дървени, а след това не са достатъчно минималистични (то дори не е ясно що минимализмът е + ама карай)... бахти съвпадението, че точно тогава се паднаха, а!



  Реконструктор  Създадено на 25.10.2022, видяно: 367 пъти. #71934
Путкоскубач
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.

Забравяш GTA 3, тя даде основите на всички open world игри.

Първите open world игри бяха разните симулатори. Примерно Су-27, която беше първия истински симулатор и за 1995-та беше нещо фантастично. Играл съм го в продължение на 10 год. сигурно. После дойде фирмата NovaLogic, с нейния уникален воксел енджин и пусна Делта форс. Доста забавна игра. После (малко преди ГТА 3) едни чехи пуснаха Operation Flashpoint също много кефеща игрица.



  Golden Gega  Създадено на 25.10.2022, видяно: 362 пъти. #71937
Реконструктор
Путкоскубач
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.

Забравяш GTA 3, тя даде основите на всички open world игри.

Първите open world игри бяха разните симулатори. Примерно Су-27, която беше първия истински симулатор и за 1995-та беше нещо фантастично. Играл съм го в продължение на 10 год. сигурно. После дойде фирмата NovaLogic, с нейния уникален воксел енджин и пусна Делта форс. Доста забавна игра. После (малко преди ГТА 3) едни чехи пуснаха Operation Flashpoint също много кефеща игрица.

За симулаторите, аз мисля че играх това https://www.youtube.com/watch?v=dj2-FSHfAAo доста преди 95-та, помня че със съседа опъвахме rs232 кабел и даже повече чатехме в играта отколкото наистина да играем

Иначе за Delta Force 1 - играта беше великолепна като усещане, била е правена с консултант от баретите, натам не се сещам нещо 3D да ме е хващало толкова да го играя. Както и да е, не се смятам за експерт точно в тия игри, иначе като графика веднъж се възхитих на едно мощно за това време тинк пад и Far Cry



  Дон Реба  Създадено на 25.10.2022, видяно: 362 пъти. #71938

аа, делта форса е технически уникална, по онова време нямаше никакъв начин да се направи толкова голям и детайлен терен с полигони, те бяха баровци с техния енджин



  Путкоскубач  Създадено на 25.10.2022, видяно: 356 пъти. #71942
Stilgar
Путкоскубач
Stilgar
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция

За мен двата нови DooM 2016 и DooM Eternal са иновация спрямо текущите shooters от ранга на това което беше Half-Life спрямо тогавашните. Успели са да преместят атмосферата на старите DooM игри дето е тотално мазало и трепане на маса демони в модерен game loop като са решили проблема със save/load на всеки завой и са направили механики които те дърпат в мелето вместо да те карат да се пазиш и да си къташ здравето и мунициите и всичко това с много мазно, бързо и плавно движение.

Колкото до HL1 предвид, че това е игра разчитаща на атмосфера, левъл дизайн и история няма нищо лошо да се пускат още и още такива игри с друга история и setting, в крайна сметка няма как да преиграваш HL1 50 пъти, ще ти омръзне щото знаеш какво ще стане, но можеш да играеш 50 нови игри като HL и индустрията ни ги дава.

Ти сега ясно, че си дуум фен от много отдавна, ама чак пък иновации... Нищо ново не изкараха освен повече кървища и бруталии, а събирането на хелт от пода като хлебарка си е все едно бицаш аркади тип Earth Worth Jim през 95-та. Абсолютно нищо ново като концепция не са показали. Верно саундртака е много добър, графика , контроли, но историята е все така куха както и на първия дуум.

Кажи кой друг shooter ти позволява така да се впиеш в лошите без да те притеснява че ще похарчиш ресурса и няма да го има за другата битка? Това дето health-а се лее от лошите и се събира автоматично е супер добро, също тва дето те кара да ги трепеш по различни начини за да си пълниш който ресурс липсва също е много барнато и не съм го виждал другаде.

Не се сещам, но не съм се и замислял, защото жуля на easy трудност. Е са примерно на това де играя нямам хелт бар, като ям пердах не знам кога ще умра, регенерирам като залегна до произволен обект.



  Путкоскубач  Създадено на 25.10.2022, видяно: 355 пъти. #71943

Ми не съм съгласен за симулаторите, не са дали тласък на това да ходиш и да ръчкаш тоя отворен свят. Не може в симулатор на самолет да слезеш от него и да пребиеш някой полицай с голямо дилдо и после да дигнеш и армията на крак.



  Delegate  Последно редактирано на 25.10.2022 от Delegate, видяно: 337 пъти. #71974

Guerrilla Warfare и на COD Modern (II) warfare вариантите с включен RTX

Ако си падаш по краварски изпълнения, Red Dead Redemption 2



  Путкоскубач  Създадено на 25.10.2022, видяно: 314 пъти. #71985

Ти виждаш ли нещо съществено у светлините с ртх-а? Red dead е невъзможна с това яздене и стрелба с пушка, все ме убиват. Може би с джойстик трябва да се играе.


0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


Ко ши жулим

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE