<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Ко ши жулим

  

0 1 2 3 4 5 6 ...8 9 10 11 12 13 14 15


  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 376 пъти. #71873

Тема за игри се превърна в политбюро, хубава работа, ама чичашка.



  realinformatik  Последно редактирано на 24.10.2022 от realinformatik, видяно: 370 пъти. #71875

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.



  Дон Реба  Създадено на 24.10.2022, видяно: 364 пъти. #71878

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.



  Delegate  Последно редактирано на 24.10.2022 от Delegate, видяно: 361 пъти. #71879

Кой Волфейнщайн ? Предполагам 2009 или Return to Castle Wolfenstein, а не Wolfenstein 3d



  Реконструктор  Създадено на 24.10.2022, видяно: 357 пъти. #71880
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.

кво имаш предвид под "концепция" и как се вписва портал



  Един от многото  Създадено на 24.10.2022, видяно: 351 пъти. #71883

Препоръчвам ти Duty Calls - кратка игричка, ама много добра. Реалистична история, много драма и екшън. И неочакван край. 😏 Не правят такива игри вече. Да бяха добавили само и изстребители дет се блъскат в жилищни сгради и немаше да има друга като нея.



  realinformatik  Създадено на 24.10.2022, видяно: 351 пъти. #71884
Реконструктор
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.

кво имаш предвид под "концепция" и как се вписва портал

По-точно казано, че с VR-a изпитах за пръв път чувството от 90те (когато беше 3D flat screen революцията). Т.е. последните 20 години колкото и добри заглавия да имаше, в крайна сметка беше "още от същото". С VR-а за пръв път се почувствах като дете, на което са му купили първия компютър. Може би следващото такова чувство ще е след още 20 години, ако пуснат някакви холографски гейм стай.

Иначе игри като Portal са забележителни, защото разчупват еднообразието с нови механики.



  Stilgar  Създадено на 24.10.2022, видяно: 337 пъти. #71891
Евлампи
Stilgar
Евлампи

Събудете ме като се появи нещо по-интересно от виртуа файтър 2 или унреал търнамент 99 :)

Имаш много да наваксваш :)

Кажи ЕДНА игра която да ме накара да я поставя поне до тея двете :)

Минимализмът в тея два шедьовъра е изстрадан и точно затова са толкова добри, ако искам да гледам истинска трева ще одя на Витоша, няма да гледам фолиажа на унреал енжин 18, триъгълниците на дек 16 са друг свят обаче :)

Unreal Tournament няма никакъв минимализъм, все пак оръжията имат алтернативна стрелба. Или ти имаш предвид минимализъм в графиката?

Ето ти едно по-минималистично и в двата смисъла - https://www.youtube.com/watch?v=GSGFvPkCmng (има и по-минималистични ама ми идват прекалени). Quake–овете също са по-минималистични от UT. За съжаление не следя 3D fighter игрите та не мога да кажа точно на virtua fighter кое е наследник, но в 2D fighters има брутално изобилие. Има и иновация примерно сега са супер модерни един тип fighter игри където целта е да бутнеш човечето на другия от арената (Smash Bros е най-популярната поредица от жанра, но има други според много хора по-добри)

Прави впечатление че си си избрал 2 конкретни игри от младостта ти и отричаш тея след тях и вероятно тея преди тях. Примерно защо не VF1 или дори Street Fighter II а VF2? Що UT99 а не Doom? По каква логика тея минимализми в тея игри са точните минимализми, а преди и след тях не стават?

Разбира се има и други жанрове примерно Portal дето според мен е играта на десетилетието 2000-2009 няма как реално да я сравним с тея две игри (минималистична е не се притеснявай)



  Stilgar  Създадено на 24.10.2022, видяно: 334 пъти. #71892
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция

За мен двата нови DooM 2016 и DooM Eternal са иновация спрямо текущите shooters от ранга на това което беше Half-Life спрямо тогавашните. Успели са да преместят атмосферата на старите DooM игри дето е тотално мазало и трепане на маса демони в модерен game loop като са решили проблема със save/load на всеки завой и са направили механики които те дърпат в мелето вместо да те карат да се пазиш и да си къташ здравето и мунициите и всичко това с много мазно, бързо и плавно движение.

Колкото до HL1 предвид, че това е игра разчитаща на атмосфера, левъл дизайн и история няма нищо лошо да се пускат още и още такива игри с друга история и setting, в крайна сметка няма как да преиграваш HL1 50 пъти, ще ти омръзне щото знаеш какво ще стане, но можеш да играеш 50 нови игри като HL и индустрията ни ги дава.



  Stilgar  Създадено на 24.10.2022, видяно: 333 пъти. #71893
Дон Реба

те от 5 години влизат в тайван всеки момент, но според мен изчакват щатите да нагазят твърде много в украинското блато, още по-добре пряк сблъсък с русия, което не се знае кога ще стане ако изобщо стане

Гледах едно видео, не било от 5 ми от 50



  Stilgar  Създадено на 24.10.2022, видяно: 330 пъти. #71894
Дон Реба

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.

По онова време никой не си беше позволил да сложи толкова история и да положи толкова усилия да направи реалистична среда и поведение на всички замесени. Примерно оръжията се намираха там където в реалния свят е логично да има оръжия, оръжейни стаи, лаборатории за разработка на оръжия и така нататък, аптечките също. Преди това игрите ги слагаха ей така на пода в коридора. Имаше доволен брой персонажи които ти говорят нещо и те водят някъде с впечатляващо за онова време AI. В интерес на истината тогава имаше 3 игри които излязоха едновременно известни като "светата троица", които опитваха това (Sin, Blood 2 и Half-Life), но Half-Life беше стигнал най-далеч в тея концепции и работеше най-добре (Blood 2 беше безобразно тежка, а Sin супер бъгав като излезе после го закърпиха след 1 година пачове)



  realinformatik  Създадено на 24.10.2022, видяно: 320 пъти. #71895

Един също по-рядък FPS е SUPERHOT, има го за flat screen и за VR, там времето тече само когато играча се движи, в стил bullet time.



  Delegate  Създадено на 24.10.2022, видяно: 313 пъти. #71896

Пробвай Pripyat Chernobyl Outskirts / Ukraine

Нали трее сме в крак с времето. Очаквам да излязат много пуцалки с орките и протагониста да е от елфите и да хортува на английски.



  Един от многото  Създадено на 24.10.2022, видяно: 305 пъти. #71898
Дон Реба

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.

Как кво бе, брат? Мани историята, мани level дизайна, мани пуцалките и оръжията. Half-Life май беше първата игра дето можеш да трепаш "хамериканци". 😏

My picture

Щото май по другите игри го играеше ченге, войник, space marine или др. и хамериканците са "добрите". А в Half-Life си некъв nerd дето трепе "добрите" и почваш да се чудиш, ся ти къв си "боклик ли си", "добър ли си". 😄

А и беше яко, че идва с 3 expansion-а дет си некъв друг (войник, охрана и 2 пички докторки).

Remake-a на Opposing Force чакам от 5-10 години. Дано го направят.



  Дон Реба  Създадено на 24.10.2022, видяно: 299 пъти. #71903
Един от многото

Half-Life май беше първата игра дето можеш да трепаш "хамериканци". 😏

какви американци бе, цялата игра трепеш извънземни от паралелна вселена



  Дон Реба  Създадено на 24.10.2022, видяно: 298 пъти. #71904
Stilgar

По онова време никой не си беше позволил да сложи толкова история и да положи толкова усилия да направи реалистична среда и поведение на всички замесени. Примерно оръжията се намираха там където в реалния свят е логично да има оръжия, оръжейни стаи, лаборатории за разработка на оръжия и така нататък, аптечките също. Преди това игрите ги слагаха ей така на пода в коридора.

това е защото я броиш за шутър, факта че съм я играл в сингълплеър не е много съвместим с това. никога не съм играл унреал или кваке ей така самичък, а халфа си го изиграх.



  Един от многото  Последно редактирано на 24.10.2022 от Един от многото, видяно: 296 пъти. #71905
Дон Реба
Един от многото

Half-Life май беше първата игра дето можеш да трепаш "хамериканци". 😏

какви американци бе, цялата игра трепеш извънземни от паралелна вселена

Да - тея приличат на "извънземни от паралелна вселена". 😏

Но играта е била години напред с материала - какъв реализъм само! 😨



  Дон Реба  Създадено на 24.10.2022, видяно: 294 пъти. #71906

не ги помня, нещо епизодично е било.



  Путкоскубач  Последно редактирано на 24.10.2022 от Путкоскубач, видяно: 292 пъти. #71907
Дон Реба

то па на халфа какво му беше новото? мен ми допадна че даже я и играх, но все пак просто шутър. по спомени пионер беше волфенщайна, не съм го играл, но като го видях си глътнах езика.

Допреди халфа само Quake I беше истински триизмерен FPS през 96-та. До 98-ма почти всичко останало се въртеше около Duke Nukem енждина със спрайтове - Duke Nukem, Blood, Shadow Warrior, Redneck Rampage. Там волфове и дуумове потънаха като изелезе Дюка. Валвето и Сиера биха куейка с много по-добри детайли на обектите, по-добри текстури, колко неща можеха да се чупят или да се местят и като цяло енджина изкърти на Кармак първото творение.

Отделно EAX за звука - стана стандард. Да не говорим, че е първата игра, която премести ръчичките от стрелките към WSAD клавишите. Може би и първият по-реалистичен AI, където противниците ти не са бахча със зеленчуци.



  Путкоскубач  Създадено на 24.10.2022, видяно: 289 пъти. #71908
realinformatik

Десктоп игрите доминират като история, графика, качество и т.н., обаче още от времето на Half-Life 1 досега нищо уникално ново не се е появило като концепция (освен игри като Portal?)

При VR-a immersion-а и реалистичните контроли с движения на ръцете са следващата стъпка над 90те години, когато шутърите на id software направиха flat screen 3D революцията.

Единствено чакаме по-леки и удобни хедсетове, че със сегашните е изморително повече от час да цъкаш, без значение дали тичаш в стаята или си седнал.

Забравяш GTA 3, тя даде основите на всички open world игри.


0 1 2 3 4 5 6 ...8 9 10 11 12 13 14 15


Ко ши жулим

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE