<bgdev />free

Вход Регистрация

Нов (стар) ооп модел
0

#69893 (ツ) BIGBUGEX
Създадено на 02.10.2022, видяно: 327 пъти.

Аз нали цъкам от време на време на асемблер, и сега експериментирам с малко по-различен ооп модел. Тъй като по-новите процесори поддържат обработката на 16 единични думи на такт, това е много удобно за обработка на съобщения между обекти-функции със суич на 16 битова стойност и прихващането на съответните кейсове. Вместо виртуална таблица има адрес на функция. Така всеки метод има уникален номер на съобщението. Възможна е мутация на обект към такъв със поддръжка на съвсем различни интерфейси, само като се смени адреса на блока за обработка на съобщения (друг суич).

Теоретична информатика, пичуи. Такава дето я няма.

#69895 (ツ) Един от многото
Създадено на 02.10.2022, видяно: 323 пъти.
BIGBUGEX

Аз нали цъкам от време на време на асемблер, и сега експериментирам с малко по-различен ооп модел. Тъй като по-новите процесори поддържат обработката на 16 единични думи на такт, това е много удобно за обработка на съобщения между обекти-функции със суич на 16 битова стойност и прихващането на съответните кейсове. Вместо виртуална таблица има адрес на функция. Така всеки метод има уникален номер на съобщението. Възможна е мутация на обект към такъв със поддръжка на съвсем различни интерфейси, само като се смени адреса на блока за обработка на съобщения (друг суич).

Теоретична информатика, пичуи. Такава дето я няма.

My picture

#69900 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 02.10.2022 от Rabin, видяно: 318 пъти.
BIGBUGEX

Аз нали цъкам от време на време на асемблер, и сега експериментирам с малко по-различен ооп модел. Тъй като по-новите процесори поддържат обработката на 16 единични думи на такт, това е много удобно за обработка на съобщения между обекти-функции със суич на 16 битова стойност и прихващането на съответните кейсове. Вместо виртуална таблица има адрес на функция. Така всеки метод има уникален номер на съобщението. Възможна е мутация на обект към такъв със поддръжка на съвсем различни интерфейси, само като се смени адреса на блока за обработка на съобщения (друг суич).

Теоретична информатика, пичуи. Такава дето я няма.

И за кво са тия напъни? 81 пол ли измислихте? Дори за контролери няма кой да са занимава на асемблер, освен ако не е мигалка за елха с 200 байта флаш.

Като отидеш на друг процесор и го духаш. Едни митове разправят, НАСА търсели 8086 антики по складовете, да си управляват совалките.

Хак да им е като не пишат на жаварник.

#69906 (ツ) Delegate
Последно редактирано на 02.10.2022 от Delegate, видяно: 309 пъти.

Писал съм(аматьорски) аванс процесор на асм за 8 битов контролер и издишаше за скорост и разрядност. Рабина понеже копира от С++ репозиториЙ и вече е спец да дава акъли.

#69907 (ツ) Rabin
Създадено на 02.10.2022, видяно: 304 пъти.
Delegate

Писал съм(аматьорски) аванс процесор на асм за 8 битов контролер и издишаше за скорост и разрядност. Рабина понеже копира от С++ репозиториЙ и вече е спец да дава акъли.

То дори Ардуино се оказа чисто С++. Вие си ръгайте обекти на АСМ, после като Жонито няма кой да му поддържа кодеца. Язе на жаварник намерих 3 опън форума, на php има десетина дето знам.

#69971 (ツ) Дон Реба
Създадено на 02.10.2022, видяно: 276 пъти.
BIGBUGEX

Аз нали цъкам от време на време на асемблер, и сега експериментирам с малко по-различен ооп модел. Тъй като по-новите процесори поддържат обработката на 16 единични думи на такт, това е много удобно за обработка на съобщения между обекти-функции със суич на 16 битова стойност и прихващането на съответните кейсове. Вместо виртуална таблица има адрес на функция. Така всеки метод има уникален номер на съобщението. Възможна е мутация на обект към такъв със поддръжка на съвсем различни интерфейси, само като се смени адреса на блока за обработка на съобщения (друг суич).

Теоретична информатика, пичуи. Такава дето я няма.

не ми звучи много убедително, ама както и да е.

Нов (стар) ооп модел
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE