<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game gcc github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux m0 ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал педераси пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Честита Трета Световна

  

0 1 2 3 4 ...90 91 92 93 94 ...182 183 184 185 186 ...435 436 437 438 439 ...686 687 688 689 690


  Stilgar  Създадено на 05.07.2022, видяно: 783 пъти. #65273
Дърти Хари

В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.

За C# това не е вярно, можеш да си сглобиш типове които се предават по value, можеш и да взимаш pointers към тях, дори някои дето по принцип ходят на хийпа можеш да ги накараш да се алокират на стека. Не е сравнимо със C++ където всеки тип можеш да го пляснеш където искаш и да го предаваш както искаш според случая, но определено може ако ти е важно



  BIGBUGEX  Създадено на 05.07.2022, видяно: 745 пъти. #65276

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта. Но в такъв случай, извикващата функция е длъжна да алокира ново копие в стека и така да предаде указателя. Сиреч не се различава от предаване би вал.



  Дърти Хари  Създадено на 05.07.2022, видяно: 733 пъти. #65277
Stilgar
Дърти Хари

В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.

За C# това не е вярно, можеш да си сглобиш типове които се предават по value, можеш и да взимаш pointers към тях, дори някои дето по принцип ходят на хийпа можеш да ги накараш да се алокират на стека. Не е сравнимо със C++ където всеки тип можеш да го пляснеш където искаш и да го предаваш както искаш според случая, но определено може ако ти е важно

Хм аз останах с впечатлението че всичко що е клас и обект е референтен тип, т.е. указател.

Reference types (C# Reference)

The following keywords are used to declare reference types:

class

interface

delegate

record

C# also provides the following built-in reference types:

dynamic

object

string



  Дон Реба  Създадено на 05.07.2022, видяно: 726 пъти. #65280
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта. Но в такъв случай, извикващата функция е длъжна да алокира ново копие в стека и така да предаде указателя. Сиреч не се различава от предаване би вал.

това което казваш ми се струва разумно само при конвенции в които предаването на параметрите е през регистри (мисля че 64 битовите компилатори са така), иначе е само едно излишно дереференсване



  BIGBUGEX  Създадено на 05.07.2022, видяно: 710 пъти. #65286
Дон Реба
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта. Но в такъв случай, извикващата функция е длъжна да алокира ново копие в стека и така да предаде указателя. Сиреч не се различава от предаване би вал.

това което казваш ми се струва разумно само при конвенции в които предаването на параметрите е през регистри (мисля че 64 битовите компилатори са така), иначе е само едно излишно дереференсване

Това беше валидно за 32 битов режим. Сега (в 64 битов режим) май всичко което е структура е с референция. Но не съм много сигурен.



  Rabin  Създадено на 05.07.2022, видяно: 704 пъти. #65291

Ае неко ползва ли 32 битов режим като наш Жони?

И таа подарената бангия, и предишната бяха 64 битови. Само Наков е 126 битов, с 2 ракии Бургас 63 в джобовете.



  Stilgar  Създадено на 05.07.2022, видяно: 690 пъти. #65295
Дърти Хари
Stilgar
Дърти Хари

В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.

За C# това не е вярно, можеш да си сглобиш типове които се предават по value, можеш и да взимаш pointers към тях, дори някои дето по принцип ходят на хийпа можеш да ги накараш да се алокират на стека. Не е сравнимо със C++ където всеки тип можеш да го пляснеш където искаш и да го предаваш както искаш според случая, но определено може ако ти е важно

Хм аз останах с впечатлението че всичко що е клас и обект е референтен тип, т.е. указател.

Reference types (C# Reference)

The following keywords are used to declare reference types:

class

interface

delegate

record

C# also provides the following built-in reference types:

dynamic

object

string

Да, но освен reference types има и value types (декларират се със struct) и си конструираш каквито си искаш типове които по подразбиране се предават по стойност. Най-често срещаният такъв тип е DateTime. В добавка параметрите могат да са ref което ги прави да се предават по референция (демек указател към стека). Това може да се ползва и с value и с reference types например ако имаш m(ref List<string> strings) { strings = null; } и го викнеш като m(ref neshto) после нещото ще е null, а при същото нещо без ref няма да е null (List си е reference type, и по принцип си работи като в Java). Отделно от това има един keyword stackalloc който позволява да алокираш неща на стека, но си има списък от неща за които работи примерно за масиви и спанове не може да го ползваш за всеки тип дето ти хрумне. Отделно на всичко това C# има C++ режим в който имаш буквални указатели със синтаксис от C++, но за това ти трябва unsafe блок и по принцип се гледа с лошо око на употребата на това щото може да направиш C++ бели докато тея неща които изброих преди са направени safe и се разбират с GC-то и имат някакви ограничения все пак за да може да е сигурно че няма да се лийква памет и прочие



  Дърти Хари  Последно редактирано на 05.07.2022 от Дърти Хари, видяно: 686 пъти. #65296
Stilgar

Да, но освен reference types има и value types (декларират се със struct) и си конструираш каквито си искаш типове които по подразбиране се предават по стойност. Най-често срещаният такъв тип е DateTime. В добавка параметрите могат да са ref което ги прави да се предават по референция (демек указател към стека). Това може да се ползва и с value и с reference types например ако имаш m(ref List<string> strings) { strings = null; } и го викнеш като m(ref neshto) после нещото ще е null, а при същото нещо без ref няма да е null (List си е reference type, и по принцип си работи като в Java). Отделно от това има един keyword stackalloc който позволява да алокираш неща на стека, но си има списък от неща за които работи примерно за масиви и спанове не може да го ползваш за всеки тип дето ти хрумне. Отделно на всичко това C# има C++ режим в който имаш буквални указатели със синтаксис от C++, но за това ти трябва unsafe блок и по принцип се гледа с лошо око на употребата на това щото може да направиш C++ бели докато тея неща които изброих преди са направени safe и се разбират с GC-то и имат някакви ограничения все пак за да може да е сигурно че няма да се лийква памет и прочие

Ок, прав си. Даже не знаех че ги има такива особенности, никога не са ми трябвали.



  Дон Реба  Създадено на 05.07.2022, видяно: 665 пъти. #65298
Rabin

Ае неко ползва ли 32 битов режим като наш Жони?

доста софтуер е 32 битов, 64 битов ти трябва само ако работиш с огромни данни.



  Дон Реба  Създадено на 05.07.2022, видяно: 664 пъти. #65299
BIGBUGEX
Дон Реба
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта. Но в такъв случай, извикващата функция е длъжна да алокира ново копие в стека и така да предаде указателя. Сиреч не се различава от предаване би вал.

това което казваш ми се струва разумно само при конвенции в които предаването на параметрите е през регистри (мисля че 64 битовите компилатори са така), иначе е само едно излишно дереференсване

Това беше валидно за 32 битов режим. Сега (в 64 битов режим) май всичко което е структура е с референция. Но не съм много сигурен.

аз 32 битовия cdecl навремето го знаех наизуст, защото ми трябваше, и нямам спомен да е така. само за резултата (ако е структура) беше както казваш. тия ниви обаче ги орях преди 15 години така че не си залагам главата



  Евлампи  Създадено на 05.07.2022, видяно: 643 пъти. #65306
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта. Но в такъв случай, извикващата функция е длъжна да алокира ново копие в стека и така да предаде указателя. Сиреч не се различава от предаване би вал.

Пойтерите в цъ са разкошен пример за полезна илюзия, за разлика от псевдонимите в цеплюспляс които са от възможно най-лошите примери за вредна илюзия :)



  Евлампи  Създадено на 05.07.2022, видяно: 641 пъти. #65307
Дърти Хари

Ок, прав си. Даже не знаех че ги има такива особенности, никога не са ми трябвали.

ОсобеНости. Иначе цъ шарп като изключим че заради маниакалната обсесия на 'лошите' микрософт за обратна съвместимост оставя впячатление за манджа с грозде, боза и люти чушки е много способен език, вероятно дори по-способен от цеплюспляс в ръцете на разбирач



  Евлампи  Създадено на 05.07.2022, видяно: 639 пъти. #65308
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта

Цъ е много красива и също толкова много отровна змия, не е въпрос на дали а на кога ще ухапе и най-опитен змияр :)

ВСЯКО нещо което не е изрично гарантирано е undefined/implementation defined/compiler version/settings настройка.

Тоест почти всичко :)



  Stilgar  Създадено на 05.07.2022, видяно: 632 пъти. #65313
Дърти Хари
Stilgar

Да, но освен reference types има и value types (декларират се със struct) и си конструираш каквито си искаш типове които по подразбиране се предават по стойност. Най-често срещаният такъв тип е DateTime. В добавка параметрите могат да са ref което ги прави да се предават по референция (демек указател към стека). Това може да се ползва и с value и с reference types например ако имаш m(ref List<string> strings) { strings = null; } и го викнеш като m(ref neshto) после нещото ще е null, а при същото нещо без ref няма да е null (List си е reference type, и по принцип си работи като в Java). Отделно от това има един keyword stackalloc който позволява да алокираш неща на стека, но си има списък от неща за които работи примерно за масиви и спанове не може да го ползваш за всеки тип дето ти хрумне. Отделно на всичко това C# има C++ режим в който имаш буквални указатели със синтаксис от C++, но за това ти трябва unsafe блок и по принцип се гледа с лошо око на употребата на това щото може да направиш C++ бели докато тея неща които изброих преди са направени safe и се разбират с GC-то и имат някакви ограничения все пак за да може да е сигурно че няма да се лийква памет и прочие

Ок, прав си. Даже не знаех че ги има такива особенности, никога не са ми трябвали.

По принцип тея неща не трябват на нас простосмъртните трябват на хората дето пишат игри на unity и на онея дето пишат примерно самото ASP.NET и си мерят там колко милиона заявки в секунда обработват за да върнат Hello World по HTTP



  BIGBUGEX  Създадено на 06.07.2022, видяно: 628 пъти. #65314
Евлампи
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта

Цъ е много красива и също толкова много отровна змия, не е въпрос на дали а на кога ще ухапе и най-опитен змияр :)

ВСЯКО нещо което не е изрично гарантирано е undefined/implementation defined/compiler version/settings настройка.

Тоест почти всичко :)

Опитния змияр знае, че implementation defined означава пътя на най-малкото съпротивление за съответната архитектура. Ако познаваш хардуера undefined си е съвсем defined.

Но да се върнем на военната операция. Едно птиченце (Данчо Шорта) ми каза, че войната свърши и Рассия победи. И форумните либерасти нещо заглъхнаха. Което е добре. Значи скоро ще ходя да троля Асен Генов из коментарите на Контракоментар (щото ме е баннал в чата).



  Дон Реба  Създадено на 06.07.2022, видяно: 620 пъти. #65316

тя войната още не е почнала, а ти - свърши. като свърши наистина, няма да има нужда да тролиш либерастите, те ще си режат сами вените



  bobyb  Последно редактирано на 06.07.2022 от bobyb, видяно: 611 пъти. #65320
BIGBUGEX
Евлампи
BIGBUGEX

И двете сте прави. В С++ се предава като указател всяка структура над 8 байта

Цъ е много красива и също толкова много отровна змия, не е въпрос на дали а на кога ще ухапе и най-опитен змияр :)

ВСЯКО нещо което не е изрично гарантирано е undefined/implementation defined/compiler version/settings настройка.

Тоест почти всичко :)

Опитния змияр знае, че implementation defined означава пътя на най-малкото съпротивление за съответната архитектура. Ако познаваш хардуера undefined си е съвсем defined.

Но да се върнем на военната операция. Едно птиченце (Данчо Шорта) ми каза, че войната свърши и Рассия победи. И форумните либерасти нещо заглъхнаха. Което е добре. Значи скоро ще ходя да троля Асен Генов из коментарите на Контракоментар (щото ме е баннал в чата).

Така ли стана? Освободиха ли вече Донбас или каквото е останало от него?

Абе цар путкин знае ли че войната е свършила? Никой ли не смее да му каже?



  Major Obvious  Създадено на 06.07.2022, видяно: 600 пъти. #65321
Дон Реба

тя войната още не е почнала, а ти - свърши. като свърши наистина, няма да има нужда да тролиш либерастите, те ще си режат сами вените

Истинският либераст ще твърди че рассия е загубила позорно войната дори и в момента под прозореца му да има парад на червената армия.



  Един от многото  Създадено на 06.07.2022, видяно: 594 пъти. #65325
Major Obvious
Дон Реба

тя войната още не е почнала, а ти - свърши. като свърши наистина, няма да има нужда да тролиш либерастите, те ще си режат сами вените

Истинският либераст ще твърди че рассия е загубила позорно войната дори и в момента под прозореца му да има парад на червената армия.

Важна е "моралната победа"! 😏

Едно време като ни четоха "Балканджи Йово" ни обясняваха как балканджията без ръце, крака и очи е "моралният победител", а турците дето са взели сестра му да я ебат са "моралните загубеняци".

Както е казал Валентин Вацев:

"Малки сме и не ги разбираме тея неща!"



  Дон Реба  Създадено на 06.07.2022, видяно: 586 пъти. #65326
Major Obvious
Дон Реба

тя войната още не е почнала, а ти - свърши. като свърши наистина, няма да има нужда да тролиш либерастите, те ще си режат сами вените

Истинският либераст ще твърди че рассия е загубила позорно войната дори и в момента под прозореца му да има парад на червената армия.

чак толкова истински няма, може би само краси гегов го умее това


0 1 2 3 4 ...90 91 92 93 94 ...182 183 184 185 186 ...435 436 437 438 439 ...686 687 688 689 690


Честита Трета Световна

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE