А бе то хубаво, ама според мене не требва да се "отписва Русия толкоз бързо". Че да не направи и Путин една среща с китайския диктатор и да обсъдят "възстановяването на Европа". 😏 Ся има некви дребни, незначителни разлики между Хитлерова Германия и Русия.
bobyb
Създадено на 04.07.2022, видяно: 693 пъти. #65229
Западните лидери се събрали да умуват план Маршал за възстановяването на Украйна. Ма изчакайте малко ве, той царя още не е спрял да събаря вие искате да строите наново.
Техеранската конференция е 2 години преди края на Хитлер и Нацистка Германия. Сега едва ли ще отнеме чак толкоз за джуджето и посраната му педерация.
А бе то хубаво, ама според мене не требва да се "отписва Русия толкоз бързо". Че да не направи и Путин една среща с китайския диктатор и да обсъдят "възстановяването на Европа". 😏 Ся има некви дребни, незначителни разлики между Хитлерова Германия и Русия.
Кажи го на тия де се били събрали да умуват план Маршал. И да не забравиш да им кажеш за китайския батко.
Rabin
Създадено на 04.07.2022, видяно: 690 пъти. #65232
2 курса изкарах и го заебах, няма такава извратенящина! Инстанции на обекти да предаваш през указател!
Че ти как мислиш се предават обектите в Джава и всеки друг език бре? Целите обекти пляс на стека ли?
Мъшко магари да ти поработи на гъза! Или не си виждал С++, или ми се правиш на умен!
2 курса изкарах и го заебах, няма такава извратенящина! Инстанции на обекти да предаваш през указател!
Че ти как мислиш се предават обектите в Джава и всеки друг език бре? Целите обекти пляс на стека ли?
Мъшко магари да ти поработи на гъза! Или не си виждал С++, или ми се правиш на умен!
Отдавна не съм работил на Ц++, но си е така. Обекти се предават като указатели към адрес в паметта. Разликата е че в дугите езици е константа и не можеш да променяш указателя с една проста операция, докато Ц++ ти дава такава възможност ама това не е чак толкова голяма разлика.
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 656 пъти. #65236
Умнокрасивото ти циврене стил бигот уонаби кефи. :)
Напоследък една верна нота немаш бе баце Боби, сичко е некъв гротескно дисонантен фалшивеж :)
Тва дето 'съм уонаби бигот огОрчен че "моите губят" и в КМБ и в Щатите' е Ступи от Дневник левъл халюцинация, твойто ниво е много по-високо, не се излагай чак така :)
Delegate
Създадено на 04.07.2022, видяно: 640 пъти. #65238
2 курса изкарах и го заебах, няма такава извратенящина! Инстанции на обекти да предаваш през указател!
Че ти как мислиш се предават обектите в Джава и всеки друг език бре? Целите обекти пляс на стека ли?
Мъшко магари да ти поработи на гъза! Или не си виждал С++, или ми се правиш на умен!
Отдавна не съм работил на Ц++, но си е така. Обекти се предават като указатели към адрес в паметта. Разликата е че в дугите езици е константа и не можеш да променяш указателя с една проста операция, докато Ц++ ти дава такава възможност ама това не е чак толкова голяма разлика.
Той си е изкарвал хляба с жаварник. Според мен знае как работят нещата. Не ли?!
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 633 пъти. #65240
Отдавна не съм работил на Ц++, но си е така. Обекти се предават като указатели към адрес в паметта
Брей, добре че се намери разбирач, я раздуй къде е неразбирането?
Це (съответно цеплюспляс) са PASS BY VALUE езици, илюзията за 'рефренции' е набамкана с ръждива тел и окъсан изолирбанд :)
Такааа, и какво е това валю дето се пасва, самия обект ли? Да речем имам обект лузър Ламби с два мегабайтов масив от лайна в една от променливите му.
Предавам го към функция лайномет(Ламби) какво се предава на функцията? Два мегабайта лайна или пойнтер към хийпа дето е заровен Лабми?
ДонРеба
Създадено на 04.07.2022, видяно: 618 пъти. #65245
какви обекти, какви 5 лева, аз 30 години пиша на С++ още не знам какво е обект. С++ има един единствен мощен инструмент, с който мачка - деструкторите. всичко друго е ала бала. ама темплейти, ама наследяване, ама виртуални функции - дреболии. деструкторите, по-точно RAII техниката е единственото дето не е заменимо. виртуални функции ала бала, всичко се прави без овърхед и на С , ама виж деструкторите не можеш.
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 614 пъти. #65247
Предавам го към функция лайномет(Ламби) какво се предава на функцията? Два мегабайта лайна или пойнтер към хийпа дето е заровен Лабми?
Нали това ти казвам бе баце Хари - НЕ чаткаш це (плюс пляс) на фундаментално ниво :)
Впрочем ако има една фатална грешка на Сенсей Страуструп в направията на цеплюспляса това са така наречените 'референции' или 'псевдоними', огромен мега нещастен misfeature.
Но за да разбираш това трябва да чаткаш це а както уточнихме ти фундаментално НЕ го чаткаш :)
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 605 пъти. #65248
деструкторите, по-точно RAII техниката е единственото дето не е заменимо. виртуални функции ала бала, всичко се прави без овърхед и на С , ама виж деструкторите не можеш.
Именно, Сенсей Страуструп ако само беше добавил тилдата към синтаксиса на це щеше да остане в историята като най-великия ленгуидж мастър евър. Живият пример как предобрянето може да е МНОГО по-лошо от недодобрянето :)
Предавам го към функция лайномет(Ламби) какво се предава на функцията? Два мегабайта лайна или пойнтер към хийпа дето е заровен Лабми?
Нали това ти казвам бе баце Хари - НЕ чаткаш це (плюс пляс) на фундаментално ниво :)
Впрочем ако има една фатална грешка на Сенсей Страуструп в направията на цеплюспляса това са така наречените 'референции' или 'псевдоними', огромен мега нещастен misfeature.
Но за да разбираш това трябва да чаткаш це а както уточнихме ти фундаментално НЕ го чаткаш :)
Ти земи отговори на въпроса.
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 596 пъти. #65250
При Ц++ има повече свобода как да се предават обекти. Но ако имаш както казах обекти от тип Ламби пълни с мегабайти лайна, не е добре да се предават по валю и да се правят копия които веднага се рушат.
Затва всичко което не е прост тип интиджър се предава като пойнтър или референция. Макар че Ламби като изключително прост тип би следвало да се предава по валю. По изключение.
В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.
Евлампи
Създадено на 04.07.2022, видяно: 575 пъти. #65255
При Ц++ има повече свобода как да се предават обекти
Тука съм като клиент на магазин пред 'консултант' който на въпрос лафройг опушено уиски ли е ми мотолеви че е добро :)
ДонРеба
Създадено на 05.07.2022, видяно: 553 пъти. #65266
В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.
аз не разбирам от жави мави, но това не е ли защото те изобщо и не могат да се създават в стека? все пак разлика между "параметър" и локална променлива технически няма.
В Джава, Ц шарп и всички останали изчадия с гарбидж колектър няма такива избори. Само най-простите елементарни типове могат да се предават като валю. Всичко останало е пойнтъри.
аз не разбирам от жави мави, но това не е ли защото те изобщо и не могат да се създават в стека? все пак разлика между "параметър" и локална променлива технически няма.
Ами да, аз затва давах примера с обект с два мегабайта масив в някоя променлива. Стековете са малки и бързи структури. Ако всички обекти се предаваха на стековете в целия размер, стековете щяха да са винаги препълнени.
Затва за всички обекти се предава само указател към същинския обект. И тав не е само за джава цшарп итн. И в ц++ всичко не примитиви би трябвало да се предава с референция или пойнтър.
А и в джава въобще нямаш избор как точно да предаваш обекти и променливи. Всички тези подробности са скрити.
ДонРеба
Създадено на 05.07.2022, видяно: 540 пъти. #65271
И в ц++ всичко не примитиви би трябвало да се предава с референция или пойнтър.
е, не е задължително, в С++ понякога и големи обекти се предават по стойност, просто защото "голямото" им никога не е в статичната част на обекта, а са динамични данни. в тия случаи имаш предефиниран оператор = (или копи конструктор, не съм сигурен кое от двете), които се викат скрито при предаването по стойност. аз обаче тоя механизъм не го ползвам, излишно хабене на памет.