<bgdev />free

Вход Регистрация

Цитати от книги + умозаключения
5

0 1 2 3 4 5 6 7 8 ....10 11 12 13 14 ....38 39 40 41 42 ....63 64 65 66 67
#57440 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 04.02.2022 от Един от многото, видяно: 491 пъти.
gat3way
Един от многото

Не точно, но благодаря, че даде примера за горещия котлон.

Още като бях малък бях чел една книжка, която обясняваше разликата между "нисш инстинкт" и "висш инстинкт".

- Нисш инстинкт е когато пипнеш котлона и в следствие на болка си дръпнеш ръката. Т.е това когато се съобразиш със "животниския си инстинкт"

- Висш инстинкт е когато пипнеш конлона и въпреки болката си оставиш ръката на котлона. Т.е. това е когато не се съобразиш със "животниския си инстинкт" и приложиш качества като "човешка воля" и "самоцел".

Друг пример - учениците дето учителя Тео го обучава и са под постоянен burnout като мен, "нисшият им инстинкт" е да "теглят една майна на всичко, да ходят да се наебат некъде и да си купят баварец на старо", но те не се съобразяват с него, а със "висшия си инстинкт" - да работят докато пръцнат, докато станат топ в областта си и съответно стават топ меринджеи и експерти.

В Резервата както се досещаш преобладават хора с "нисш инстинкт". 🙂

Иначе си прав - всяко действие е асоциирано с емоцията. Но хората с "нисш инстинкт" се фокусират върху "моментната емоция", а хората с "висш инстинкт" върху емоцията "на края на мъките". Т.е. учениците на Тео са си мислели как ще се чувстват като станат "топ експерти", "топ меринджеи" и това ги е мотивирало, а жалките хора се поддават на стреса и burnout-a.

А за децата - бъркаш се. Аз съм от децата дето не съм "искал сега" (днешните дришльовци искат "сега" признавам). Даже много неща просто не съм ги искал, щото съм можел да правя разлика между "нужди" и "желания", и ако нямам "нужда" от нещо, просто не съм си губил време да го "желая". Повечето днешни деца не правят тази разлика (а и възрастни за жалост).

П.П. Примерно на бойното поле, първият "нисш инстинкт" на човек е "да си спаси животецът" (и да избега като животните), но доста армии са измислили "рационално решение" на проблема, като са трепали "дезартьорите" и "страхливците". А е имало много хора с "висш инстинкт" дето първи са влизали в боя и са игнорирали (подтискали) "нисшите си инстинкти" (хора като Александър Велики и др.)

Тея етикети "висш" и "низш" са доста условни според мене, "висш" е защо, защото си склонен да търпиш някаква степен на дискомфорт в името на "висшата" цел която евентуално ще се материализира някъде напред във времето? Ако е това то онея религиозните дебили дето се самобичуват за да се пречистят също проявяват "висш инстинкт" като при това тяхното е проява на още по-висше стратегическо планиране, те го правят в името на по-доброто си вечно съществуване в отвъдното, което е няма две мнения по-смислено отколкото да станеш примерно мастит инвеститор и да откараш колко там години преди да гориш вечно у пъкъла където се пържат всички меркантилни безбожници.

Гледай ся - то реално погледнато нищо нема значение на тоя Свят. Ама нищо.

Думи като "хубаво", "лошо", "комфорт", "дискомфорт", "красиво", "грозно" - реално са измислени от чавека и в природата не съществуват.

Ся ще кажеш - ама нали женският паун избира мъжкия с "най-красиви" пера!? Ем не баш - решението е "инстинкт" и се извършва на "подсъзнателно ниво". Просто паун, който "може да си развява перата навсекъде и е оживял, без да го пречукат" - вероятно е "по-издражлив" и ще даде "по-добро поколение".

Женската логика търси "най-добрият индивид от дадена подгрупа". Нема "красиво", "грозно", "пернато" и т.н. тука.

То и при нас мъжете дето клишетата са, че "чукаме всичко и всеки" - истината е, че един мъж (като изключиме тея дето са откачени) търси красиви жени, не защото са "красиви", а защото "красотата е символ на физическо здраве" - мъжката логика е да "остави поколение", и една дебела и дърта жена може и да не успее да му го остави.

Та не ме разбирай погрешно - не се опитвам да давам акъл на някого как е правилно да си живее животът. Примерно в гетото има хора, които живеят като кучета и умират като кучета и няма нищо лошо в това. Даже според мен това символизира "доближаването на човека със животното". 😃

Но, просто има "работещи стратегии" за "цивилизовани общества" и "неработещи стратегии" за такива (които водят до "гетото"). И тука тея "инстинкти" играят роля.

А иначе на ниво индивид, бих казал една приказка дето я чух в едно аниме:

Вероятно няма никакъв смисъл в живота. Но това не пречи да намерим нещо интересно за правене докато сме тук!

На мене лично ми е интересно да си "трупам капитал" и да се "гавря с хората" - това е! 🤠

#57441 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 04.02.2022 от Един от многото, видяно: 489 пъти.
B.B.
Един от многото

Аз затова се бутам да стана "топ меринджей" - да мога да храня хората от висота.

Значи, ти първо ще се надупиш, ще оближеш всички задници у йерархията и като стигнеш горе ще почнеш да плюеш тия, на които си се дупил и чийто дупенца си цункал. В книгата на Захата са описани ората като тебе в първата глава - Откровение.

Заха, лошото на това да "чистиш лайна", е че виждаш само "задници". 😅

Има и друг начин за израстване в йерархията, дето не изисква "гъзолизане". Нарича се "job hopping" и дава най-добри резултати, защото:

(1) Стъпваш на по-добра позиция за повече пари, отколкото ако "лижеш задници". Шефовете много обичат да вдигат заплатите на "гъзолизците" с некви дребни пари (100-200 лв.), а за сметка на това им "шият титли" и ги "товарят като магарета".

(2) По-бързо израстваш в кариерата. Не се налага да те натоварят до пръцване, за да ти вдигнат титлата и заплатата.

#57443 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 483 пъти.
Един от многото

Просто паун, който "може да си развява перата навсекъде и е оживял, без да го пречукат" - вероятно е "по-издражлив" и ще даде "по-добро поколение".

Виждам че вече си достигнал Нирвана и знаеш с изключителна прецизност какво мислят женските пауни и другите животински видове. Аз например, обичам големи биберони, но още не мога да разбера дали е, както би казал Дарвин, щото инстинктите ми казват, че цицата ще има повече йеденйе за поколението ми, или както би казала некоя феминистка - заради деградиращото влияние на порното, или пък щото кат бях млад бях много влюбен в една цицорана и това е набило бая голема тежест у некои невронни връзки (тежест като тежестста при връзките в математически граф). Не знам. Мислещите ора често се колебаем кое е вярно и кое не. Но за това пък светът е пълен с прости ора, които имат бърз отговор на всеки въпрос. Има баланс в Природата.

#57444 (ツ) gat3way
Създадено на 04.02.2022, видяно: 482 пъти.

Но, просто има "работещи стратегии" за "цивилизовани общества" и "неработещи стратегии" за такива (които водят до "гетото"). И тука тея "инстинкти" играят роля.

Е ти нали искаше да ставаме биготи, кво против инстинктите па ся?

#57445 (ツ) Един от многото
Създадено на 04.02.2022, видяно: 477 пъти.
B.B.
Един от многото

Просто паун, който "може да си развява перата навсекъде и е оживял, без да го пречукат" - вероятно е "по-издражлив" и ще даде "по-добро поколение".

Виждам че вече си достигнал Нирвана и знаеш с изключителна прецизност какво мислят женските пауни и другите животински видове. Аз например, обичам големи биберони, но още не мога да разбера дали е, както би казал Дарвин, щото инстинктите ми казват, че цицата ще има повече йеденйе за поколението ми, или както би казала некоя феминистка - заради деградиращото влияние на порното, или пък щото кат бях млад бях много влюбен в една цицорана и това е набило бая голема тежест у некои невронни връзки (тежест като тежестста при връзките в математически граф). Не знам. Мислещите ора често се колебаем кое е вярно и кое не. Но за това пък светът е пълен с прости ора, които имат бърз отговор на всеки въпрос. Има баланс в Природата.

Чета книги Заха - отворих си чакрите, но все още не съм стигнал Нирвана. Сигурно никога няма да я стигна.

Циците се харесват на мъжете, защото ни напомнят на "женско (маймунско) дупе", също и "червеното червило" ни "навежда на такава подсъзнателна асоциация". И реално и 2-те могат да се използват по почти същото предназначение (циците - за "турска чекия", устните с червило - за свирка).

Стегнатото мъжко дупе пък кефи жените, защото на подсъзнателно ниво ги кара да го свързват със "силно мъжко изпразване". Примерно някой, който не е стегнат, ще трябва да ги натиска повече (и да ги затисне с тегло и т.н.), а някой със стегнато дупе, може да ги изчука здраво и без "да ги затиска с излишни килограми".

Впрочем ако и ти започнеш да четеш книги, ще стигнеш до един момент в който ще си кажеш:

"Ама верно ли човек е толкова тъпо животно!? И верно ли 95% от действията му са несъзнателни и могат да бъдат контролирани при правилна манипулация!?"

Но след като ти мине това разочарование, ще помислиш като погромист и ще си кажеш:

"Щом и човекът е система и може да се програмира/манипулира - как мога да използвам тея знания за:"

и тука ще имаме различия - аз бих си помислил (1) "да навъртя повечко кинта", а ти би помислил (2) "да чукнем повечко котенца"

И тука вече почват да играят познанията за "социална икономика", "инвестиции", "общества" и др. и ако знаеш достатъчно ще видиш, че "манипулаторите" и "играчите" рядко завършват с "успех". Е го - повечето мутри са в гроба. 😅

#57447 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 474 пъти.
Един от многото

А ти Заха какво направи? Борил си се бил!? 😅 Бори се с ветърни мелници!

Ти си кариеристче, което не разбира как функционира Симулацията. Аз не съм се борил. Нима Ийсус може да се пребори с Римската империя в директен сблъсък? Аз пуснах идея и и дадох начален тласък. Оттук-нататък тя циркулира, вече е влязла в умовете на много резерватници като коронавирус. Да, те се подиграват на пророка, но и ония прости люде са плюли по Кръста. Но идеята още е жива, нали? 😂

#57448 (ツ) Дон Реба
Създадено на 04.02.2022, видяно: 474 пъти.
Един от многото

Друг пример - учениците дето учителя Тео го обучава и са под постоянен burnout като мен, "нисшият им инстинкт" е да "теглят една майна на всичко, да ходят да се наебат некъде и да си купят баварец на старо", но те не се съобразяват с него, а със "висшия си инстинкт" - да работят докато пръцнат, докато станат топ в областта си и съответно стават топ меринджеи и експерти.

не знам дали съм споделял това мое наблюдения, но тия дето се напъват нямат голям шанс - най-добрите просто им идва отръки и мачкат с лекота. волята е ключова ако копаеш окоп знаейки че утре идват бомбите и снарядите, ако преминаваш през планината в 2 метра сняг, но да "успееш" с воля са пълни глупости за баламурници - най-добрите правят това в което са добри с лекота, не влагат воля, доставя им удоволствие, и "волевите" играчи нямат шанс срещу тях. и това е една от причините напъните за "успяване" да са пълна глупост.

#57449 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 470 пъти.
Един от многото

верно ли 95% от действията му са несъзнателни

Не са ти точни измерванията. Симулацията контролира 100% от действията ни.

#57450 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 04.02.2022 от Един от многото, видяно: 465 пъти.
gat3way

Но, просто има "работещи стратегии" за "цивилизовани общества" и "неработещи стратегии" за такива (които водят до "гетото"). И тука тея "инстинкти" играят роля.

Е ти нали искаше да ставаме биготи, кво против инстинктите па ся?

Интелигентни биготи! Това искам да станем - примерно Баце е такъв. Не си е показвал главата твърде много, бавно и полека "го е намествал", ама им го "намести на всички" (включително и на Божков). Баце е "дългосрочен играч" т.е. "интелигентен бигот", докато повечето биготи са "краткосрочни играчи" т.е. "яки батки" (дето сега бачкат за Баце).

Примерно какъв е пътят на Баце:

(1) От малък знае на къде да се насочи (и "учи" за разлика от повечето "мутри"). Цитат от Уикипедия:

Завършва средното си образование в Банкя. В гимназията Борисов е секретар на комсомолската организация на класа. През 1977 година кандидатства във Висшата специална школа „Георги Димитров“ на МВР в Симеоново.

За сравнение - Божков по туй време е комарджия, Васил Илиев - борче, Жоро Илиев - наркоманче, Карамански - гребец.

(2) Продължава да се развива кариерийно (което е "неестествено за повечето мутри"):

През 1982 година Бойко Борисов постъпва на работа в Софийското градско управление на МВР като командир на взвод, а по-късно е командир на рота. Впоследствие е преназначен в ЦУПО (Централно управление на противопожарната охрана). По време на т.нар. „Голяма екскурзия“ е назначен през лятото на 1989 година за командир на батальон за охрана на селскостопански обекти и оказване на помощ по прибирането на реколтата в Дулово и Каолиново, след масовите изселвания на местните жители в Турция.

От 1985 до 1990 година Бойко Борисов е преподавател във Висшия институт за подготовка на офицери и научноизследователска дейност (ВИПОНД) на МВР. Защитава пред ВАК дисертация по темата „Психофизическа подготовка на оперативния състав на Противопожарна охрана за действие в екстремална ситуация на пожар“. През 1990 година му е присъдена научната степен „кандидат на физкултурните науки“, която след 1995 г. се приравнява на „доктор по психология“.

За сравнение - Божков по туй време върти чейндж бюра, Васил Илиев е мутра в бригадите на Карамански, Жоро Илиев - още е наркоманче, Карамански е шеф на мутренска групировка в централна и източна Европа.

(3) Върти се покрай мутрите на Карамански (решава да пробва малко "по-рисково" и се "прецаква"):

Министерството на вътрешните работи на Чехия потвърди, че Бойко Борисов през периода 1992 до 1994 е лежал във затвора в Панкреац!

Сигнала е изпратен от Дойче Веле! Потвърдено е че и Борисов е бил част от криминална банда, която е крадяла автомобили в Чехия, като той просто им е бил шофьор.

По непотвърдена информация все още чешките разследващи органи са свързали в разследването си, Бойко Борисов и Васил Божков, като втория реално е бил получателя на всички крадени коли от Чехия в България.

Все пак придобира някакъв "авторитет" сред мутрите. Т.е. става "наш човек".

(4) Играе бавно но на много фронтове - МВР, мутри, бизнеси.

След напускането на системата на МВР Борисов се насочва основно към охранителния бизнес. На 13 септември 1991 година той основава фирмата „Ипон-1“ ООД, която осигурява охраната на видни личности като Тодор Живков, Симеон Сакскобургготски и президента на Международния Олимпийски комитет Хуан Антонио Самаранч. „Ипон-1“ е сред най-големите охранителни фирми в страната, членува в Световната организация на охранителите IAPPA, а Бойко Борисов е персонален член на организацията. През 1992 година Борисов създава „Ипон-2“ ООД, а след това „ИПОН – Агенция за сигурност и охрана“ ООД. През 90-те години той има участие и в редица други търговски дружества с различен предмет на дейност. След назначаването му на държавен пост през 2001 г. Борисов се оттегля от бизнеса си.

В някои от фирмите, в които участва, Борисов е съдружник и работи в тясно сътрудничество с Румен Николов („Пашата“), Младен Михалев („Маджо“), Алексей Петров („Трактора“) и други личности от сенчестия бизнес. В тази връзка е определян в тогавашния периодичен печат като представител на ръководството на сенчестата групировка СИК. Борисов е описан като „силовак“ и в творчеството на застреляния писател Георги Стоев, който е участник в силовите бригади и очевидец на събитията, които пресъздава. В пресата излизат съобщения, че за назначаването му за главен секретар на МВР са лобирали представители на задкулисните бизнес-кръгове „Монтерей“ и „Банкя“, свързани със силовите структури отпреди 1990 година. Борисов отрича да е имал връзки с организираната престъпност и съмнителни бизнес-кръгове.

Разбира, че без "покровителство" - ще го пречукат и него и групировката му и затова става "треньор на Пашата" и Ипон получава покровителството на СИК.

За сравнение - Божков е най-големият акционер на СИК, Васил Илиев става "Императора" (най-силният гангстер на Балканите), Жоро Илиев - още е наркоманче, Крамански се връща в България и разбира, че е "persona non grata" (прави си групировка и почва да се трепе с ВИС).

(5) Прави се, че е от "страната на доброто". Оставя да го вербуват.

През февруари 2013 г. сайтът „Биволъ“ публикува статия, според която на 9 декември 1996 г. Бойко Борисов е регистриран в оперативния отчет на Централната служба за борба с организираната престъпност (ЦСБОП), като информатор. Мотивът за вербовката е, че контактува с „оперативно интересни лица“. „Бивол“ публикува и втора статия съдържаща строго секретно предложение за образуване на дело за оперативно наблюдение на Борисов под псевдоним „Буда“ от 24 февруари 1997 г.

Според сайта мотивът на ЦСБОП е красноречив: „за придобиване на информация по отношение на процеси, представляващи оперативен интерес в силовите групировки и структури. За предотвратяване и пресичане на евентуална престъпна дейност от техни представители“. Борисов отрича достоверността на тези публикации. Във въпросното досие няма документи с подпис на Борисов и данни за негово участие.

В резултат на вербуването успява да се движи в МВР, движи си паралелно с мутрите и с бизнесите. Подготвя се бавно и полека за "политическа кариера", но "не прекалява".

На 1 септември 2001 година с указ на Президента на Република България Петър Стоянов Бойко Борисов е назначен на длъжност главен секретар на МВР и е повишен в звание „полковник“ от МВР. На 8 януари 2002 г. е удостоен със званието генерал-майор от МВР. На 25 юни 2004 г. е удостоен със званието генерал-лейтенант от МВР.

По покани на специалните служби ген. Борисов посещава САЩ, Русия, Великобритания, Испания, Белгия, Австрия, Франция, Германия, Нидерландия – централата на Европол, Румъния – Специалната работна група по наркотрафик, Гърция и Турция, което спомага за доброто взаимодействие в реализирането на съвместни операции по разкриването на престъпления, свързани с трафик на хора и МПС, наркотици, незаконни печатници, разпространители на фалшифицирани парични знаци и кредитни карти, контрабанда и др.

На Парламентарните избори в България 2005 ген. Бойко Борисов е кандидат за народен представител в два многомандатни избирателни района, издигнат в листите на Национално движение Симеон Втори. В резултат от изборите, НДСВ вкарва 53 депутати в 40-ото Народно събрание, сред които и Бойко Борисов. Той обаче се отказва от депутатския мандат в полза на работата си в МВР, която напуска на 19 септември 2005 година след конфликт с тогавашния вътрешен министър Румен Петков.

За сравнение - Божков е по това време "хазртният бос на БГ", Васил Илиев е в гроба, Жоро Илиев - става изпълнителен директор на ВАИ Холдинг, Крамански е в гроба.

(6) Официално "излиза от организираната престъпност". Прави си партийка със "свои хора". Позиционира хора в МВР, които в последствие да "чистят големите" (Божков и др.)

През октомври 2005 година Бойко Борисов участва като независим кандидат в частичните кметски избори в София, стига до балотаж (срещу Татяна Дончева от БСП) и е избран с убедително мнозинство (68,5%). Полага клетва като кмет на Столичната община на 10 ноември 2005 година.

В началото на април 2006 година е учредено сдружение с нестопанска цел за общественополезна дейност „Граждани за европейско развитие на България“ (ГЕРБ), в което Бойко Борисов официално не участва, но което е свързано с близки до него хора. На 3 декември същата година е създадена партия ГЕРБ, която е оглавена от близкия до него Цветан Цветанов, работил в системата на МВР, а после – в Столичната община. Самият Борисов не може да стане ръководител на партията, поради законова пречка, но на практика е неин „неформален лидер“.

(7) Става министър председател - тука нема да цитирам. Ама се сещате - "голямата кражба започва". Милиарди "усвоени" пари. Коври на килограм. Чат пат обслужва "босовете", но реално "никой не може да го закачи".

(8) Решава, че му се "яде" - строява прокуратура, ГДБОП и др. и "изяжда Божков" - праща го да си почива в Дубай.

🤔 Борисов е селянин, ама определено не е "тъп"! Сигурно би бил и Веселин Топалов на шахмат!

#57451 (ツ) Един от многото
Създадено на 04.02.2022, видяно: 462 пъти.
B.B.
Един от многото

верно ли 95% от действията му са несъзнателни

Не са ти точни измерванията. Симулацията контролира 100% от действията ни.

Значи ти ми отговори "емоционално" - с този твой коментар, така ли? Не си вкарал и 5% логика и воля да го напишеш?

Явно съм те "ударил в душата", брат! Съжалявам! 😢

#57452 (ツ) gat3way
Създадено на 04.02.2022, видяно: 462 пъти.

Е да ама няма как всички да станем интелигентни биготи като Борисов, според мен не само това ами и да се напъваш и да вървиш срещу себе си за да станеш като него е доста lousy занимание.

#57453 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 459 пъти.
Един от многото

Циците се харесват на мъжете, защото ни напомнят на "женско (маймунско) дупе", също и "червеното червило" ни "навежда на такава подсъзнателна асоциация"

Това как е било доказано? Много ми е интересно, ако може да опишеш процеса, който тия дето си им чел книгата са доказали, че баш заради мамунските гъзове ни кефат цици. Надупили са мамуна и следели какви вещества се отделят в мозъка? Не, сериозно, искам да знам. Щото секи може да си бръщолеви. Ето, аз мога да си бълнувам за Симулацията, но това е само хипотеза.

#57454 (ツ) Един от многото
Създадено на 04.02.2022, видяно: 459 пъти.
gat3way

Е да ама няма как всички да станем интелигентни биготи като Борисов, според мен не само това ами и да се напъваш и да вървиш срещу себе си за да станеш като него е доста lousy занимание.

Как бе? Всичко на тоя свят се научава.

И Баце сигурно го е мързело да "учи политика", да се "среща с политици" и т.н. (искал е да си прави кефа с аверите от СИК), ама е "вървял срещу себе си" и сега се "смее последен", както беше поговорката.

#57455 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 04.02.2022 от Един от многото, видяно: 459 пъти.
B.B.
Един от многото

Циците се харесват на мъжете, защото ни напомнят на "женско (маймунско) дупе", също и "червеното червило" ни "навежда на такава подсъзнателна асоциация"

Това как е било доказано? Много ми е интересно, ако може да опишеш процеса, който тия дето си им чел книгата са доказали, че баш заради мамунските гъзове ни кефат цици. Надупили са мамуна и следели какви вещества се отделят в мозъка? Не, сериозно, искам да знам. Щото секи може да си бръщолеви. Ето, аз мога да си бълнувам за Симулацията, но това е само хипотеза.

Ем потърси - нали си погромист и знаеш как да ползваш Google!?

Само ще ти кажа, че не го пише в една книга, а в няколко - тъй че ако "според теб", това е грешка, то тя е "систематична".

#57456 (ツ) gat3way
Създадено на 04.02.2022, видяно: 459 пъти.
B.B.
Един от многото

Циците се харесват на мъжете, защото ни напомнят на "женско (маймунско) дупе", също и "червеното червило" ни "навежда на такава подсъзнателна асоциация"

Това как е било доказано? Много ми е интересно, ако може да опишеш процеса, който тия дето си им чел книгата са доказали, че баш заради мамунските гъзове ни кефат цици. Надупили са мамуна и следели какви вещества се отделят в мозъка? Не, сериозно, искам да знам. Щото секи може да си бръщолеви. Ето, аз мога да си бълнувам за Симулацията, но това е само хипотеза.

Хаха да това е добър пример, има изследвания че преуспелите мАже харесват по-малки цици обаче ти ако харесваш големи цици как да станеш преуспял мъж, нема как ще трябва насила да почнеш да харесваш мръшливи цици.

#57457 (ツ) Един от многото
Създадено на 04.02.2022, видяно: 458 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Друг пример - учениците дето учителя Тео го обучава и са под постоянен burnout като мен, "нисшият им инстинкт" е да "теглят една майна на всичко, да ходят да се наебат некъде и да си купят баварец на старо", но те не се съобразяват с него, а със "висшия си инстинкт" - да работят докато пръцнат, докато станат топ в областта си и съответно стават топ меринджеи и експерти.

не знам дали съм споделял това мое наблюдения, но тия дето се напъват нямат голям шанс - най-добрите просто им идва отръки и мачкат с лекота. волята е ключова ако копаеш окоп знаейки че утре идват бомбите и снарядите, ако преминаваш през планината в 2 метра сняг, но да "успееш" с воля са пълни глупости за баламурници - най-добрите правят това в което са добри с лекота, не влагат воля, доставя им удоволствие, и "волевите" играчи нямат шанс срещу тях. и това е една от причините напъните за "успяване" да са пълна глупост.

Тука съм съгласен - психолозите казват. Не е вярно, че "Който иска - може!"

Примерно - инвалидите искат да ходят, ама могат ли? Захата иска да е програмист - ама може ли?

Психологически правилното е: "Който може - иска!"

Но веселото е, че страшно много хора, могат да стигнат "едно добро ниво", ама трябва да се "научат как" и да го "искат". 🤔 Което малко поставя под въпрос дали го "могат", щом не го "искат", но да... става сложно.

#57458 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 458 пъти.

Ама то няма значени в колко книги го пише. Голямото количеството говна са си пак говна. Тия имаш нулево критично мислене, човек. Четеш някаква глупост и почваш да я размахваш наляво и надясно. Сигурен съм, че в арабските страни дето следват Шериата или там как му се вика има доста книги, в които пише, че земята е плоски. Абе, те там имат ли книги въобще? Има и няколко книги описващи как евреите ядат малки деца, превръщат се в малки духчета и минават през ключалката. Критично мислене, мойто момче. Най-важното качество в информационния век. Сорос дори го е казал, а той е инвеститор дет си следва висшия инстинкт rofl

#57459 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 04.02.2022 от Един от многото, видяно: 458 пъти.
B.B.

Ама то няма значени в колко книги го пише. Голямото количеството говна са си пак говна. Тия имаш нулево критично мислене, човек. Четеш някаква глупост и почваш да я размахваш наляво и надясно. Сигурен съм, че в арабските страни дето следват Шериата или там как му се вика има доста книги, в които пише, че земята е плоски. Абе, те там имат ли книги въобще? Има и няколко книги описващи как евреите ядат малки деца, превръщат се в малки духчета и минават през ключалката. Критично мислене, мойто момче. Най-важното качество в информационния век. Сорос дори го е казал, а той е инвеститор дет си следва висшия инстинкт rofl

И до къде те доведе твоето "критично мислене", Заха? До кенефа!? 😅 Сигурно ирландците се кефят, че "критично мислещ" човек им чисти кенефите. Това е от "огромно значение".

Чети книги и не се прави на "умен".

#57460 (ツ) Един от многото
Създадено на 04.02.2022, видяно: 458 пъти.
gat3way
B.B.
Един от многото

Циците се харесват на мъжете, защото ни напомнят на "женско (маймунско) дупе", също и "червеното червило" ни "навежда на такава подсъзнателна асоциация"

Това как е било доказано? Много ми е интересно, ако може да опишеш процеса, който тия дето си им чел книгата са доказали, че баш заради мамунските гъзове ни кефат цици. Надупили са мамуна и следели какви вещества се отделят в мозъка? Не, сериозно, искам да знам. Щото секи може да си бръщолеви. Ето, аз мога да си бълнувам за Симулацията, но това е само хипотеза.

Хаха да това е добър пример, има изследвания че преуспелите мАже харесват по-малки цици обаче ти ако харесваш големи цици как да станеш преуспял мъж, нема как ще трябва насила да почнеш да харесваш мръшливи цици.

Нз, първо ще успея и после ще видя дали си падам по-малки цици. А и нали знаеш, че тея изследвания имат и "изключения". Подозирам, че аз ще съм от "изключенията".

#57461 (ツ) B.B.
Последно редактирано на 04.02.2022 от B.B., видяно: 457 пъти.
Един от многото

Значи ти ми отговори "емоционално" - с този твой коментар, така ли? Не си вкарал и 5% логика и воля да го напишеш?

Никога не съм ти отговарял. Симулацията го прави. Аз просто наблюдавам този процес.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 ....10 11 12 13 14 ....38 39 40 41 42 ....63 64 65 66 67

Цитати от книги + умозаключения
5

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE