<bgdev />free

Вход Регистрация

Troll level: Богатир
0

0 1 2 3 4 5
#39431 (ツ) Major Obvious
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1205 пъти.
#39432 (ツ) Един от многото
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1204 пъти.

Тоя виц на Путин май го бех чел преди години пак.

А бе човекът пробва да види къде ще клъвне - пуска некви лафчета, да им стане драго на хората и да му станат съюзници. Засега само Сърбия е прилъгал. Македонците на такъв малък червей не кълват - ще трябва да признае, че и Александър Македонски е македонец.

#39434 (ツ) Major Obvious
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1198 пъти.

Да, тва не е ново но преди май беше некъв говорител. Сега директно най-големия влиза с бутонките.

#39435 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 24.05.2021 от Един от многото, видяно: 1191 пъти.

С нас пък нещо се ебава. Руснаците са пуснали нова глупост тоя път развиваща се на българското черноморие.

Най ми хареса обаче коментарът: "Пиян народ президент не сменя."

До скоро и ние бехме така. Всъщност тепърва ще видим дали още не сме така.

#39437 (ツ) Дон Реба
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1186 пъти.

еее, че солун е гръцка земя бе!

#39440 (ツ) Delegate
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1178 пъти.

Да, ама бугарете сме пуснале обществената поръчка за съставяне на азбукиведи, понеже сме се готвили да ставаме емперия.

#39441 (ツ) Един от многото
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1177 пъти.

Така е - "поръчката" за азбуката е наша, т.е. азбуката е българска, ако ще и китайци да са я създавали (тоя спор "какви са Кирил и Методи?" според мен е излишен).

То и Apple телефоните ги произвеждат китайчета, ама не е "китайски телефон", а е на компанията Apple.

#39442 (ツ) Дон Реба
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1175 пъти.

е той цар путин казва "македонска земя", не казва "македонците"

#39444 (ツ) Дон Реба
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1174 пъти.

хм, като се замисля, вероятно визира охридската школа

#39445 (ツ) Stilgar
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1148 пъти.

Какво се правите, че има разлика между македонска и българска земя?

#39448 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 24.05.2021 от Един от многото, видяно: 1138 пъти.
Дон Реба

хм, като се замисля, вероятно визира охридската школа

Определено Путин визира охридската школа, ама пуска некви тънки лафчета... не може да каже "македонска азбука", щото ще обиди нас (дето все още има голям % русофили сред населението) и доста руснаци дето си мислят, че това е "славянска азбука" (т.е. "руска"), затова е казал "славянската писменост дойде при нас от македонската земя".

Чудно ми е как би похвалил сърбите за тоя празник - примерно "славянската писменост дойде при нас написана на хартия закупена от Сърбия". Хитрец от КГБ си е, знае как да баламосва хората.

#39453 (ツ) Дърти Хари
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1129 пъти.

Да е жив и здрав и още много такива изказвания да направи. Ся ако може и едно изказване за татарите да прибави, ще наблюдаваме масови експлоззи на русофилски тикви.

#39454 (ツ) gat3way
Създадено на 24.05.2021, видяно: 1116 пъти.

Пеееерасииииии връщайте ни волжка българия незабавно!!!

#39455 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 24.05.2021 от Един от многото, видяно: 1112 пъти.

Едно време и аз така си виках, ама не щеш "Волжка България", повервай ми.

Писал съм си с "волжки българи" от Чувашия, Татаристан и др. (в "активните ми YouTube години") и тея са по-промити мозъци и от македонците. Турската пропаганда ги облъчва яко - мислят си, че са "тюрки", че българите и турците са "братски народи", ходят да учат в Турция. Само такива помяри ни трябват.

П.П. Но не ги мисли - руснаците сами си го "завряха в гъза" с политиката си спрямо тея народи и другите народи в централна Азия. Един хубав "ИДИЛ-2" е достатъчно да пламне с финансова подкрепа от Турция и цяла средна Азия ще е леш. Тея пияници, руснаците с Чечня едвам се справиха, сметай тогава какво ще стане.

#39462 (ツ) Дон Реба
Създадено на 25.05.2021, видяно: 1084 пъти.
Един от многото

Писал съм си с "волжки българи" от Чувашия, Татаристан и др. (в "активните ми YouTube години") и тея са по-промити мозъци и от македонците. Турската пропаганда ги облъчва яко - мислят си, че са "тюрки", че българите и турците са "братски народи", ходят да учат в Турция. Само такива помяри ни трябват.

ами те са тюрки, говорят турскоподобен език, един бачкер дето беше ходил в коми ми разказваше че турчин и ония там се разбират без преводач, примерно колкото българин и чех.

#39474 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 25.05.2021 от Един от многото, видяно: 1050 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Писал съм си с "волжки българи" от Чувашия, Татаристан и др. (в "активните ми YouTube години") и тея са по-промити мозъци и от македонците. Турската пропаганда ги облъчва яко - мислят си, че са "тюрки", че българите и турците са "братски народи", ходят да учат в Турция. Само такива помяри ни трябват.

ами те са тюрки, говорят турскоподобен език, един бачкер дето беше ходил в коми ми разказваше че турчин и ония там се разбират без преводач, примерно колкото българин и чех.

Ем не точно - толкова са "тюрки", колкото прабългарите от които и те и ние произлизаме. Ама това е много дълга и дебела тема.

Важното е, че сега немат нищо общо с нас - станали са турчеещи се мюслита, и то донякъде със "щедрата подкрепа" а Русия, която в опита си да ги отдалечи от националните им убеждения ги сближи с Турция и си "сложи таралеж в гащите".

#39476 (ツ) Дон Реба
Създадено на 25.05.2021, видяно: 1047 пъти.
Един от многото

Ем не точно - толкова са "тюрки", колкото прабългарите от които и те и ние произлизаме.

севар, ирхан, котраг, омуртаг, текирдаг - турщината те блъска в ухото като локомотив беенве на прелез. сигурно и герба IYI съвсем случайно съвпада с тоя на основателите на османската империя?

#39477 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 25.05.2021 от Един от многото, видяно: 1045 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Ем не точно - толкова са "тюрки", колкото прабългарите от които и те и ние произлизаме.

севар, ирхан, котраг, омуртаг, текирдаг - турщината те блъска в ухото като локомотив беенве на прелез. сигурно и герба IYI съвсем случайно съвпада с тоя на основателите на османската империя?

Искаш да започваме тая тема - така ли?

Добре, кажи ми - "Може ли дядо да е наследник на внука си?"

Ква "турщина" след като турците са били племена и са сформирали нещо като "народност" едва през 11 век!? За прабългарите в Европа има сведения още през 4-ти век, а в Азия дори по-рано.

А "тюрки" идва от някакво китайско наречие "тю кю", което означава "силни хора". Нема нищо общо с турците - те просто са си го присвоили като са станали империя, точно както руснаците са си присвоили "славянското" като те са станали империя.

П.П. То и "славяни" не е "етническо определение", а произлиза от латинския термин "sclavi" означаващо "роби". Ама това пък е 3-та тема. Мани, че почнем ли ги тея теми ще стигнем до това "колко велик е българския народ", а като го виждам всеки ден си мисля "точно обратното".

#39485 (ツ) Дон Реба
Създадено на 25.05.2021, видяно: 1039 пъти.

абе не знам, ама ако искаш да се махне "мафията" трябва да приемеш че прабългарите са турци, тъй като това е правоверната позиция приета от нормалните държави дето нямат мафия. rofl rofl

#39487 (ツ) Един от многото
Създадено на 25.05.2021, видяно: 1034 пъти.

Мани, едно че тея държави "грам не ги е.е" за нас, второ че и мен не ме интересува "какви са били прабългарите" виждайки българите днес.

Даже съм склонен да приема западното виждане за Българите - "че сме некви цигани". Съдейки по гласоподавателите на Бойко и Слави, по "народните ценности" на "тарикатлък, простотия" и др., мисля че даже западняците са ни "нацелили". Баш цигани сме.

0 1 2 3 4 5

Troll level: Богатир
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE