<bgdev />free

Вход Регистрация

В петък ще ни ваксинират за Ковид-19
0

0 1 2 3 4 ....7 8 9 10 11 ....17 18 19 20 21 ....35 36 37 38 39 ....50 51 52 53 54
#30707 (ツ) |
Създадено на 02.03.2021, видяно: 1136 пъти.
Courvoisier
|

Та, какво точно е казал Майкъл Дъглас пред Гардиън? "Could have been" или нещо друго? :)

Освен, че наричаш всички идиоти, освен че ти винаги си прав, също така държиш ти винаги да си написал последния коментар. Колко типично за control freak. Либералите не обичат такива във фирмите, нали. И си мълчиш на работа и тук отпушваш клапата и се почва здраво, по много. Отпуши още малко, давай! rofl

Та, какво е казал Майкъл Дъглас пред Гардиън? "Could have been"? :)

#30708 (ツ) Courvoisier
Последно редактирано на 02.03.2021 от Courvoisier, видяно: 1133 пъти.
|
Courvoisier
|

Та, какво точно е казал Майкъл Дъглас пред Гардиън? "Could have been" или нещо друго? :)

Освен, че наричаш всички идиоти, освен че ти винаги си прав, също така държиш ти винаги да си написал последния коментар. Колко типично за control freak. Либералите не обичат такива във фирмите, нали. И си мълчиш на работа и тук отпушваш клапата и се почва здраво, по много. Отпуши още малко, давай! rofl

Та, какво е казал Майкъл Дъглас пред Гардиън? "Could have been"? :)

Слаба работа, отвърти още малко кранчето. Кажи как те нервираха днес идиотите над теб. Кой друг е идиот, CEO-то, CTO-то, CIO-то, CMO-то, head of нещо си, излей мъката.

Стимулирам те с този цитат

Courvoisier
|
Courvoisier

Не ми е нужно.

Да, на кретените не им е нужно нищо. Те ЗНАЯТ. :)

Та, какво е казал Майкъл Дъглас в интервюто с вестника? :)

Цитирах те 3 пъти, но ще те цитирам 4-ти път:

|
Courvoisier
|
Courvoisier

По- хубавото е, че лекар го е казал и не е казал, че това е причината, а че това може да е причината. Има разлика. Знам, че не ти харесва, но такъв е животът.

E, разбира се, лекарят на Майкъл Дъглас ей сега ще дойде да ти го каже специално на теб. Тъпак!

Много си бавен. Пак ти повтарям, той е казал could have been. Надявам се разбираш английски.

Къде е казал "could have been"? Дай линк!

П.П. Тъпак. :)

Нямаш проблеми. Първо ще те цитирам: My picture

После от дадения от теб линк: My picture

#30709 (ツ) |
Създадено на 02.03.2021, видяно: 1130 пъти.

Курвата започна да спами. :) Дали е нормален temper tantrum на умствено изостанал или нещо по-серизно? :)

#30753 (ツ) Courvoisier
Последно редактирано на 03.03.2021 от Courvoisier, видяно: 1100 пъти.
|

Курвата започна да спами. :) Дали е нормален temper tantrum на умствено изостанал или нещо по-серизно? :)

Не се кефиш, когато друг ти прилага подхода ти ли? Ех, и ся ко? Въх! rofl Да те цитирам ли пак? :-D Но осъзнай, всъщност това, което ти казах е полезно за теб. Реално си некво ропче на заплата. Както и да го погледнеш, само рабина си е сам ортак, а ти си ропче. Не се взимай много сериозно, ще те боли егото.

#30756 (ツ) |
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1090 пъти.
Courvoisier
|

Курвата започна да спами. :) Дали е нормален temper tantrum на умствено изостанал или нещо по-серизно? :)

Не се кефиш, когато друг ти прилага подхода ти ли? Ех, и ся ко? Въх! rofl Да те цитирам ли пак? :-D Но осъзнай, всъщност това, което ти казах е полезно за теб. Реално си некво ропче на заплата. Както и да го погледнеш, само рабина си е сам ортак, а ти си ропче. Не се взимай много сериозно, ще те боли егото.

Ти да използаш подхода ми? Та ти си толкова тъп, че дори не можеш да използваш Гугъл. :)

Аз съм бил ропче на заплата, хехехе. Това, разбира се, за разлика от гиганти като теб дето почти могат да уволняват, а? :)

#30757 (ツ) Дон Реба
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1087 пъти.

курвоазие, изостанал селянин такъв, ваксинацията срещу папиломен вирус е не просто медицинска грижа,а морален акт, показващ напредничавост и отдаденост на прогресивната кауза. всичко което помага на коврите да ковреят е хубаво и прогресивно, и трябва да се промотира, иначе току виж патриархалщината се завърне и настане мрачно средновековие.

#30758 (ツ) |
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1085 пъти.
Дон Реба

курвоазие, изостанал селянин такъв, ваксинацията срещу папиломен вирус е не просто медицинска грижа,а морален акт, показващ напредничавост и отдаденост на прогресивната кауза. всичко което помага на коврите да ковреят е хубаво и прогресивно, и трябва да се промотира, иначе току виж патриархалщината се завърне и настане мрачно средновековие.

Абе, Реба, какво стана с процента ваксинирани в САЩ и БГ? Нещо се умълча. :) Реалността се оказа маалко по-различна от фантазиите ти, а? :)

#30759 (ツ) Дон Реба
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1081 пъти.

да, оказаха се близо еднакви, това ме изненада наистина.сега ако се окаже и че в сан франциско няма лайна по улиците или че в детройт няма престрелки между негърски банди ще призная че живеем в измислян свят управляван от режисьори :)

#30763 (ツ) Courvoisier
Последно редактирано на 03.03.2021 от Courvoisier, видяно: 1064 пъти.
Дон Реба

курвоазие, изостанал селянин такъв, ваксинацията срещу папиломен вирус е не просто медицинска грижа,а морален акт, показващ напредничавост и отдаденост на прогресивната кауза. всичко което помага на коврите да ковреят е хубаво и прогресивно, и трябва да се промотира, иначе току виж патриархалщината се завърне и настане мрачно средновековие.

това е syntax sugar, my point беше, че напредничавият либераст е control freak и се взима way to seriously. той вероятно си го знае и на неговата възраст вероятно е безвъзвратно повреден, но може би с хатха йога и един курс аяхуаска при подходящ шаман ще се оправи. все пак, някой ден, когато тръгне да умира, няма да си мисли "на колко хора написах, че са идиоти", или пък "ех, онзи път когато написах на някого си, че е идиот", не! може би страда, че не е направил напредничава либерастка фирма с много гейове, лесбийки, феминистки и другокожи, а в същото време рабин си е сам ортак и си има "ропчета мангусти". funny story, повечето милениали са много по- уравновесени. намирам тази критика за полезна за него, защото, цитирам Руми,

The wound is the place where the light enters you.

These pains you feel are messengers. Listen to them.

както е казал същият автор

someone who doesn’t keep score, who’s not looking to be richer, or afraid of losing, who has not the slightest interest even in his own personality: he’s free.

What hurts you, blesses you. Darkness is your candle.

затова му препоръчвам аяхуаската. може да е доста болезнено, но подобни драматични преживявания често имат илюминиращ ефект. определено му липсва self-love

#30764 (ツ) gat3way
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1051 пъти.
Дон Реба

да, оказаха се близо еднакви, това ме изненада наистина.сега ако се окаже и че в сан франциско няма лайна по улиците или че в детройт няма престрелки между негърски банди ще призная че живеем в измислян свят управляван от режисьори :)

Аз в детройт се чувствах наистина като у дома ако трябва да съм честен, нещо средно между зона б5 и района около ботевградско плюс индустриалния пейзаж около дружба, по на север предградията са горе-долу като в бояна, а останалите са като в селата над северната част на околовръстното, абе все едно софия само че съотношението между бели и черни е обратното. И соцпаметници си имат, и панелки си имат (ама са по-умно измислени от соцпанелките, имат няколко етажа гаражи примерно), метро нема ама го има people mover-а. Това което никога не съм го виждал в София беше първото което реално видях, един гълъб с отрязана глава дето се търкаляше наблизо. А иначе определено детройт е мястото у америката което лично за мен най-силно напомняше на България, всичко останало започва доста да се отдалечава, затва и не мога да разбера как може това място да е обект на каквато и да е критика, просто не е патриотично това, все едно критикуваш България.

#30767 (ツ) Courvoisier
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1040 пъти.

А бронкс е като младост, нали? 😀

#30768 (ツ) Delegate
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1037 пъти.

Ваксинирайте се, че ако почна да разказвам как съм го закъсал вече един месец и още не знам накъде съм в момента. Лежах по болници на системи. 3 скенера с ясни данни за двустранна пневмония - матово стъкло. Вече ме изписаха(то няма с какво повече да ме помпят) но не съм сигурен дали се оправям. Мощни изпотявания, задух, слабост.

#30769 (ツ) gat3way
Последно редактирано на 03.03.2021 от gat3way, видяно: 1033 пъти.
Courvoisier

А бронкс е като младост, нали? 😀

Не знам, като/ако отида там ще я проверя тая работа :)

П.П сега се сещам за още доста познати неща - и у детройт и у софия има централно парно. И по улиците е горе-долу еднакво мръсно. У софия има спасителни гледки към планината тук-там, у детройт има спасителни гледки към канада тук-там, абе приликите са много повече от разликите.

#30772 (ツ) gat3way
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1017 пъти.
Delegate

Ваксинирайте се, че ако почна да разказвам как съм го закъсал вече един месец и още не знам накъде съм в момента. Лежах по болници на системи. 3 скенера с ясни данни за двустранна пневмония - матово стъкло. Вече ме изписаха(то няма с какво повече да ме помпят) но не съм сигурен дали се оправям. Мощни изпотявания, задух, слабост.

Ти си се докарал бая зле. Баща ми беше тръгнал в тая посока, ма успя да се вреди да му направят снимка точно навреме и се почна с ударни дози антибиотици венозно преди да стане грозно, все пак възтановяването доколкото разбрах дори в тоя случай не е особено приятна работа.

#30773 (ツ) Major Obvious
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1010 пъти.
Delegate

Ваксинирайте се, че ако почна да разказвам как съм го закъсал вече един месец и още не знам накъде съм в момента. Лежах по болници на системи. 3 скенера с ясни данни за двустранна пневмония - матово стъкло. Вече ме изписаха(то няма с какво повече да ме помпят) но не съм сигурен дали се оправям. Мощни изпотявания, задух, слабост.

Гадна работа. То затова и аргумента "е то от обикновен грип умират 0.5%, от ковид 2%, много шум за нищо" е доста тъп щото от тея дето не умират пак има доста дето вируса ги преебава много здраво.

Аз тамън се набоцках с астразенеката. Не знам що, може би поради задълбочените ми медицински познания, очаквах незабавен ефект. И като не се случи нищо в началото си викам дееба тоя пеерас били белезниците само ми изкопира ДНК-то, досвидя му се една ваксинка да ми сложи. Ама след 10-на часа някъде доста здраво ме удари - главоболие, отпадналост, болки в мускули и стави...абе горе-долу баш като истинско разболяване, само без ред сълзи, ред сополи. Някъде към 5 часа беше най-гадното и за 2 дни се оправих почти напълно но още има некви дребни симптомчета.

#30774 (ツ) gat3way
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1009 пъти.

Чудно ми е ако си го карал леко или не толкова леко и се ваксинираш какво ще последва, дали реакцията няма да е по-брутална или точно обратното, интересна работа.

#30776 (ツ) Major Obvious
Създадено на 03.03.2021, видяно: 1003 пъти.

За АЗ-то пише че уж втората ваксинация се карала по-леко. За някакъв дет се боцкал с файзер пък първата била зле, втората бил за болница направо. Пак сигурно си е до човека кое как ще изкара.

#30777 (ツ) Delegate
Последно редактирано на 03.03.2021 от Delegate, видяно: 1001 пъти.
gat3way
Delegate

Ваксинирайте се, че ако почна да разказвам как съм го закъсал вече един месец и още не знам накъде съм в момента. Лежах по болници на системи. 3 скенера с ясни данни за двустранна пневмония - матово стъкло. Вече ме изписаха(то няма с какво повече да ме помпят) но не съм сигурен дали се оправям. Мощни изпотявания, задух, слабост.

Ти си се докарал бая зле. Баща ми беше тръгнал в тая посока, ма успя да се вреди да му направят снимка точно навреме и се почна с ударни дози антибиотици венозно преди да стане грозно, все пак възтановяването доколкото разбрах дори в тоя случай не е особено приятна работа.

Определено съм зле. В болницата ми смениха няколко вида антибиотика. Още като влязох и се влоших. Сатурация надолу, температура нагоре. Оттам ми смениха схемата на Сулцеф (две в едно) и Амикацин венозно, поради съмнение за наслоена бактериална инфекция. Температурата 38.2 и ми включиха в терапията по една банка Парацетамол на 12 часа. Имам повишени нива на феритин, като и други отклонения от кръвната картина, които също са покаьателни и понякога служат за диференциране на бакериален или вирусен причинител.

Между другото, още преди да вляза в болницата личната ми назначи и дексаметазон за евентуално подтискане на бурни цитокинови реакции, а в болницата минаха на урбазон венозно. Сега съм вкъщи и пия метилпреднизолон 16 мг по намаляваща схема, заедно с антибиотик(вибрамицин) пробиотик, трансметил(да, черния дроб..),едно против гъбички,фамотидин, адпирин.

Но са съм пълен парцал, едва се влача, обливат ме студени вълни пот, имам задух при елеменартни физически усилия.. Сигурно съм се обезводнил(да и диария) и имам крампи по прасците на краката.

#30778 (ツ) gat3way
Създадено на 03.03.2021, видяно: 993 пъти.

Ми да не те плаша, ама само заради кортикостероидите поне още няколко седмици ще си дроб сърма и не очаквай че като ги спреш ще се оправи на момента това, влачи си се и след тва вече с постепенни подобрения, пуфтенето и умората обаче специално се влачат повечко, а па като добавим и ковида към цялата картинка дори не искам да си го представям

#30779 (ツ) |
Създадено на 03.03.2021, видяно: 988 пъти.
Дон Реба

да, оказаха се близо еднакви, това ме изненада наистина.сега ако се окаже и че в сан франциско няма лайна по улиците или че в детройт няма престрелки между негърски банди ще призная че живеем в измислян свят управляван от режисьори :)

Определено няма повече лайна по улиците отколкото София. :)

0 1 2 3 4 ....7 8 9 10 11 ....17 18 19 20 21 ....35 36 37 38 39 ....50 51 52 53 54

В петък ще ни ваксинират за Ковид-19
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE