bvbfan
Последно редактирано на 06.08.2020 от bvbfan, видяно: 2277 пъти. #3218
Говоря за тулл-инг преди 2019-та година, 20г. нямат такъв, то от там им са проблемите.
saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2273 пъти. #3219
Естествено,че не е вярно това,най-лесно се ловят грешки при компилиране,след това гърмят разни системни рънтайм асърти и ексепшъни(ако има такива),и чак тогава идва омазване на памет и нулеви поинтъри,при които профайлърите и анализаторите я бачкат,я не
bvbfan
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2257 пъти. #3221
Пускал ли си през живота си статик аналайзер или работиш са М$?
Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2254 пъти. #3222
Raising Windows, OS X and C++ binaries needs to be added.
Rome wasn't built in a day
saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2250 пъти. #3223
Проблемът на М$ е винаги бил туул-инга, липса на всякакъв нормален профайлър, статик анализайзър и прочие. Грешките с паметта са тези, които се ловят най-лесно, както писа Джон.
Естествено,че не е вярно това,най-лесно се ловят грешки при компилиране,след това гърмят разни системни рънтайм асърти и ексепшъни(ако има такива),и чак тогава идва омазване на памет и нулеви поинтъри,при които профайлърите и анализаторите я бачкат,я не
Пускал ли си през живота си статик аналайзер или работиш са М$?
На мен даже идето ми е нагласено с някви такива Clang аналайзери,Valgrind съм ползвал,cppcheck също,ама не виждам какво променя това
bvbfan
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2246 пъти. #3225
Valgrind не е статик, променя че ти казва проблемите без да стартираш, т.е. мемори коръпшъни няма.
saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2244 пъти. #3227
Valgrind не е статик, променя че ти казва проблемите без да стартираш, т.е. мемори коръпшъни няма.
Еми cppcheck-а не хваща нулеви поинтъри примерно,но както и да е,това са подробности,идеята е че щом имаш нужда от допълнителни тулове за хващане на грешки,които компилатора пропуска,явно тези грешки не са най-лесните,ами точно обратното,най-трудни за ловене
saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2242 пъти. #3231
A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM
Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф
Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2225 пъти. #3233
Накрая всички ще пишете на ръждата, даже и фронтенда
Аз си имам едно много симпатично в уебпак тулчейна Walt js
Walt is an alternative syntax for WebAssembly text format. It's an experiment for using JavaScript syntax to write to as 'close to the metal' as possible. It's JavaScript with rules. .walt files compile directly to WebAssembly binary format.
Highlights:
Write "close to the metal" JavaScript!
No C/C++ or Rust required, just typed JavaScript.
NO LLVM/binary toolkits required, zero dependencies 100% written in JS.
Fast compilation, integrates into webpack!
Цар Джаваскрипт оценява по достойнство Уста Ръст.
Обаче Царят е ЕДИН :)
Llvm is magic. Само заради него си заслужава да пишеш вебасембли на ръст.
Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2223 пъти. #3234
ама идеалистите
Майкрософт :)
Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2221 пъти. #3235
A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM
Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф
Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.
saruman
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2210 пъти. #3238
A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM
Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф
Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.
Рибата ще ти го обясни малко по-подробно от мен,ама накратко след като живота е гаден,идеални езици като Ръст нямат място в него 😁
Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2200 пъти. #3251
A lot of tooling is built around C/C++. In particular, Microsoft binaries are now almost completely built on the Microsoft Visual C++ compiler which produces MSVC binaries, whereas Rust relies on LLVM
Да бе,тоя мач съм го гледал,особено голям кеф е като е опън сос библиотеката,ама идеалистите,които са я писали изгубят интерес да я съпортват след определен период от време,и се почва едно клониране,дебъгване,пачване,мамата си ебало и кеф
Еми и така ви се пада. В опенсоса трябва да се допринася към библиотеките които ползвате. Не може само да се лапа.
Рибата ще ти го обясни малко по-подробно от мен,ама накратко след като живота е гаден,идеални езици като Ръст нямат място в него 😁
borrow checker-a е далеч от идеален :)
Евлампи
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2192 пъти. #3269
borrow checker-a е далеч от идеален :)
Ако бех некъв гаден щех да питам кое му е най-проблемния недостатък понастоящем
Elim Garak
Създадено на 06.08.2020, видяно: 2181 пъти. #3271
Ами има много програми, които са коректни, но borrowchecker-a ги смята за грешни, защото не може да докаже обратното. С NLL (non-lexical lifetimes) много от тези проблеми изчезнаха, но не всички.
Delegate
Създадено на 14.02.2021, видяно: 1750 пъти. #28934
Автомобилните пишат на С и малко Java. Самолетите ги пишат на Ада.
Колко тематично подръпване на дявола за опашката. Обикновено грешките там завършват в огнени кълбета. Не им ли е хрумвало да сменят името на тоя език.
Rabin
Създадено на 14.02.2021, видяно: 1742 пъти. #28936
Автомобилните пишат на С и малко Java. Самолетите ги пишат на Ада.
Колко тематично подръпване на дявола за опашката. Обикновено грешките там завършват в огнени кълбета. Не им ли е хрумвало да сменят името на тоя език.
Бе напоследък самолети взеха да падат основно зарад софтуерни недоглеждания. За мое удовлетворение не е писано на С и жава. Оутсорснали фърмуера да го кодят у Индия. Дето пишат one two tree.