<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Защо рамта е 500 лв

  

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


  saruman  Създадено на 27.01.2021, видяно: 1052 пъти. #27564
|
saruman
|

Сега се сетих, че преди 15-ина години, когато още използвах дебъгери, използвах DDD. Като гледам май е умрял, последен рилийз 2011. Гуд риданс, както казва народа...

На мен ми е интересно Евлампи с какво си дебъгва дот нета през конзолата,да не се окаже изведнъж,че всички шеладжии бацат само принтове :-)

п.с.Другото любопитно е как ти дебъгваш чужд код,където няма принтове на точните места ? :)

С четене на кода и слагане на принтове, разбира се. Ти как го дебъгваш? Next, Next, Step, Next, Step?

Естествено,особено ако имаш memory corruption,това е най-лесният и бърз метод,те хората затова мятат разни изцепшъни и пишат гарбидж колектори и смарт поинтъри,само и само да не пишат принтове :)

Но и не отричам напълно логовете за дебъгване(застраховам се да не вляза в идиотите :)),има ситуации,в които принтовете са по-удобни от степването



  |  Създадено на 27.01.2021, видяно: 1048 пъти. #27565
saruman
|
saruman
|

Сега се сетих, че преди 15-ина години, когато още използвах дебъгери, използвах DDD. Като гледам май е умрял, последен рилийз 2011. Гуд риданс, както казва народа...

На мен ми е интересно Евлампи с какво си дебъгва дот нета през конзолата,да не се окаже изведнъж,че всички шеладжии бацат само принтове :-)

п.с.Другото любопитно е как ти дебъгваш чужд код,където няма принтове на точните места ? :)

С четене на кода и слагане на принтове, разбира се. Ти как го дебъгваш? Next, Next, Step, Next, Step?

Естествено,особено ако имаш memory corruption,това е най-лесният и бърз метод,те хората затова мятат разни изцепшъни и пишат гарбидж колектори и смарт поинтъри,само и само да не пишат принтове :)

Но и не отричам напълно логовете за дебъгване(застраховам се да не вляза в идиотите :)),има ситуации,в които принтовете са по-удобни от степването

Най-бързия метод като имаш memory corruption е да пуснеш съответния туул, например valgrind.



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1043 пъти. #27566
|
saruman
|
saruman
|

Сега се сетих, че преди 15-ина години, когато още използвах дебъгери, използвах DDD. Като гледам май е умрял, последен рилийз 2011. Гуд риданс, както казва народа...

На мен ми е интересно Евлампи с какво си дебъгва дот нета през конзолата,да не се окаже изведнъж,че всички шеладжии бацат само принтове :-)

п.с.Другото любопитно е как ти дебъгваш чужд код,където няма принтове на точните места ? :)

С четене на кода и слагане на принтове, разбира се. Ти как го дебъгваш? Next, Next, Step, Next, Step?

Естествено,особено ако имаш memory corruption,това е най-лесният и бърз метод,те хората затова мятат разни изцепшъни и пишат гарбидж колектори и смарт поинтъри,само и само да не пишат принтове :)

Но и не отричам напълно логовете за дебъгване(застраховам се да не вляза в идиотите :)),има ситуации,в които принтовете са по-удобни от степването

Най-бързия метод като имаш memory corruption е да пуснеш съответния туул, например valgrind.

На теория да,на практика при голям проект няма начин,кога ще го пускаш,при всеки къмит ли?Винаги може да насереш мемори адрес при някой корнер кейс,в който няма как да влезеш лесно рънтайм с валгринда (не умишлено,но примерно при някой глобален рефактор)



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1042 пъти. #27567
saruman

На теория да,на практика при голям проект няма начин,кога ще го пускаш,при всеки къмит ли?Винаги може да насереш мемори адрес при някой корнер кейс,в който няма как да влезеш лесно рънтайм с валгринда (не умишлено,но примерно при някой глобален рефактор)

Ще го пускаш когато намериш бъг. Ти кога дебъгваш, при всеки къмит ли?



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1039 пъти. #27568
|
saruman

На теория да,на практика при голям проект няма начин,кога ще го пускаш,при всеки къмит ли?Винаги може да насереш мемори адрес при някой корнер кейс,в който няма как да влезеш лесно рънтайм с валгринда (не умишлено,но примерно при някой глобален рефактор)

Ще го пускаш когато намериш бъг. Ти кога дебъгваш, при всеки къмит ли?

Има смисъл да се пуска само при специфични бъгове,при които не помага дебъгера,айде да вляза в твоята риторика - на 95% :D нулевият поинтър ще ти изгърми при опит за дереференциране,валгринга е супер тежък тул,не знам защо толкова му се кефиш,разни статични като адрес санитайзери са доста по-яки,макар и да се ползват за различни цели



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1034 пъти. #27569
saruman
|
saruman

На теория да,на практика при голям проект няма начин,кога ще го пускаш,при всеки къмит ли?Винаги може да насереш мемори адрес при някой корнер кейс,в който няма как да влезеш лесно рънтайм с валгринда (не умишлено,но примерно при някой глобален рефактор)

Ще го пускаш когато намериш бъг. Ти кога дебъгваш, при всеки къмит ли?

Има смисъл да се пуска само при специфични бъгове,при които не помага дебъгера,айде да вляза в твоята риторика - на 95% :D нулевият поинтър ще ти изгърми при опит за дереференциране,

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

saruman

валгринга е супер тежък тул,не знам защо толкова му се кефиш,разни статични като адрес санитайзери са доста по-яки,макар и да се ползват за различни цели

Това е невероятно ценно изказване, "А е по-добро от Б, макар и да се използва за различни цели".



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1021 пъти. #27570
|
saruman
|
saruman

На теория да,на практика при голям проект няма начин,кога ще го пускаш,при всеки къмит ли?Винаги може да насереш мемори адрес при някой корнер кейс,в който няма как да влезеш лесно рънтайм с валгринда (не умишлено,но примерно при някой глобален рефактор)

Ще го пускаш когато намериш бъг. Ти кога дебъгваш, при всеки къмит ли?

Има смисъл да се пуска само при специфични бъгове,при които не помага дебъгера,айде да вляза в твоята риторика - на 95% :D нулевият поинтър ще ти изгърми при опит за дереференциране,

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

Ами пробвай да пуснеш valgrind-a в един while(true) и ще разбереш какво имам предвид,дебъгера си зарежда дебъг сигналите,утежняват екзето или там квото е,ама не алокира памет динамично да проверява разни чънкове



  |  Последно редактирано на 28.01.2021 от |, видяно: 1014 пъти. #27571
saruman
|

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

Ами пробвай да пуснеш valgrind-a в един while(true) и ще разбереш какво имам предвид,дебъгера си зарежда дебъг сигналите,утежняват екзето или там квото е,ама не алокира памет динамично да проверява разни чънкове

Чакай сега, ти наистина ли си въобразяваш, че valgrind ще алокира памет ако имаш white(true)? Изпбщо, имаш ли идея как работи valgrind? А как работи дебъгера?



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1007 пъти. #27572
|
saruman
|

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

Ами пробвай да пуснеш valgrind-a в един while(true) и ще разбереш какво имам предвид,дебъгера си зарежда дебъг сигналите,утежняват екзето или там квото е,ама не алокира памет динамично да проверява разни чънкове

Чакай сега, ти наистина ли си въобразяваш, че valgrind ще алокира памет ако имаш white(true)? Изпбщо, имаш ли идея как работи valgrind? А как работи дебъгера?

Сори,забравих за даскалският ти манталитет,мисля,че new(malloc) се подразбира в while(true)



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1003 пъти. #27573
saruman
|
saruman
|

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

Ами пробвай да пуснеш valgrind-a в един while(true) и ще разбереш какво имам предвид,дебъгера си зарежда дебъг сигналите,утежняват екзето или там квото е,ама не алокира памет динамично да проверява разни чънкове

Чакай сега, ти наистина ли си въобразяваш, че valgrind ще алокира памет ако имаш white(true)? Изпбщо, имаш ли идея как работи valgrind? А как работи дебъгера?

Сори,забравих за даскалският ти манталитет,мисля,че new(malloc) се подразбира в while(true)

Е, това е невероятно реалистичен случай. Определено си изисква дебъгер и next, next, step.



  gat3way  Създадено на 28.01.2021, видяно: 1001 пъти. #27574

Не знам как точно работи valgrind, обаче е голяма забава с opencl код, в един приличен процент от случаите води до тръшване на системата, където няма оправия освен ребутване. Не знам как го прави това номер, но може би все пак е някоя тайна на amd-то на рънтайма, откакто минах на nvidia, не ми се е случвало. Иначе да, супер нещо е точно за проблеми от сорта на мазане по памет дето не трябва, неосвобождаване и прочее, конкретно в такива случаи има смисъл доста повече от дебъгване (дебъгване на какво точно).



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 997 пъти. #27575
gat3way

Не знам как точно работи valgrind, обаче е голяма забава с opencl код, в един приличен процент от случаите води до тръшване на системата, където няма оправия освен ребутване. Не знам как го прави това номер, но може би все пак е някоя тайна на amd-то на рънтайма, откакто минах на nvidia, не ми се е случвало. Иначе да, супер нещо е точно за проблеми от сорта на мазане по памет дето не трябва, неосвобождаване и прочее, конкретно в такива случаи има смисъл доста повече от дебъгване (дебъгване на какво точно).

Хмм, не знам, явно някой трябва да го дебъгне, по възможност с дебъгер. :)



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 994 пъти. #27576
|
saruman
|
saruman
|

Напротив, има смисъл да се пуска ВМЕСТО дебъгера. Напълно малоумно е да правиш next, next, step, next за memory corruption bugs.

Ами пробвай да пуснеш valgrind-a в един while(true) и ще разбереш какво имам предвид,дебъгера си зарежда дебъг сигналите,утежняват екзето или там квото е,ама не алокира памет динамично да проверява разни чънкове

Чакай сега, ти наистина ли си въобразяваш, че valgrind ще алокира памет ако имаш white(true)? Изпбщо, имаш ли идея как работи valgrind? А как работи дебъгера?

Сори,забравих за даскалският ти манталитет,мисля,че new(malloc) се подразбира в while(true)

Е, това е невероятно реалистичен случай. Определено си изисква дебъгер и next, next, step.

Ясно,явно не си особено запознат с материята след като повтаряш едни и същи клишета :)



  gat3way  Създадено на 28.01.2021, видяно: 994 пъти. #27577

Сигурно, мазохизъм има много на тоя свят. Все пак обаче съм склонен да обвиня амд за всички такива грехове, те са виновни също и за великото съобщение в dmesg което гласи просто "ASIC Hang" след което системата става абсолютно неизползваема освен през ssh, но пък дори през ssh като пуснеш нещо дето иска да има каквото и да било вземане-даване с gpu-то, отива за вечни времена в uninterruptable sleep.



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 990 пъти. #27578
saruman

Ясно,явно не си особено запознат с материята след като повтаряш едни и същи клишета :)

Изобщо не съм запознат. Изобщо от програмиране си нямам никаква идея. Дори не знам, че > и >= изпълняват същия брой инструкции.

Кой знае защо, обаче, мога да се оправям с кода на llvm и linux kernel. Мистерия!



  |  Последно редактирано на 28.01.2021 от |, видяно: 986 пъти. #27579
gat3way

Сигурно, мазохизъм има много на тоя свят. Все пак обаче съм склонен да обвиня амд за всички такива грехове, те са виновни също и за великото съобщение в dmesg което гласи просто "ASIC Hang" след което системата става абсолютно неизползваема освен през ssh, но пък дори през ssh като пуснеш нещо дето иска да има каквото и да било вземане-даване с gpu-то, отива за вечни времена в uninterruptable sleep.

Хех, това е интересно. Някой си е оставил ръцете в драйвъра. Не че и аз не съм правил подобни грешки, wait_event вместо wait_event_interruptible. :)



  gat3way  Създадено на 28.01.2021, видяно: 982 пъти. #27580

Той драйвера си е затворен тъй че шансове никакви, ни с дебъгери ни с нищо :)



  |  Последно редактирано на 28.01.2021 от |, видяно: 980 пъти. #27581
gat3way

Той драйвера си е затворен тъй че шансове никакви, ни с дебъгери ни с нищо :)

Хмм, Alt-SysRq и t/l би трябвало все нещо да покаже, надявам се.



  saruman  Създадено на 28.01.2021, видяно: 978 пъти. #27582
|
saruman

Ясно,явно не си особено запознат с материята след като повтаряш едни и същи клишета :)

Изобщо не съм запознат. Изобщо от програмиране си нямам никаква идея. Дори не знам, че > и >= изпълняват същия брой инструкции.

Кой знае защо, обаче, мога да се оправям с кода на llvm и linux kernel. Мистерия!

Хаххаха,american bad ass,харесваш ми,хлъзгав си като жонката като го питам за средната заплата в русия извън москва :-D



  |  Създадено на 28.01.2021, видяно: 976 пъти. #27583
saruman
|
saruman

Ясно,явно не си особено запознат с материята след като повтаряш едни и същи клишета :)

Изобщо не съм запознат. Изобщо от програмиране си нямам никаква идея. Дори не знам, че > и >= изпълняват същия брой инструкции.

Кой знае защо, обаче, мога да се оправям с кода на llvm и linux kernel. Мистерия!

Хаххаха,american bad ass,харесваш ми,хлъзгав си като жонката като го питам за средната заплата в русия извън москва :-D

E, не знам колко съм badass, но не дебъгвам memory corruption bugs с дебъгер поне откакто се появи ElectricFence.


0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Защо рамта е 500 лв

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE