saruman
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1070 пъти. #27411
IDE-то се ползва само за дебъгване,как дебъгвате с тия шелове само вие си знаете
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1059 пъти. #27412
Верно ли няма друго на Линукс "и Юникс" (хехе)? Абе, ти наистина ли си въобразяваш, че си професионалист? :)
ДъртиХари
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1051 пъти. #27413
всеки професионален програмист ползва среда
Vim-a за среда ли се брои? Ако не, това е супер. Щом и като аматьор ми плащат, като стана професионалист представям си какво ще е.
На Линукс или Юникс както и да е, като няма какво друго трябва с текстов едитор, но на другите операционни системи си има IDE и те ускоряват работата. Не виждам смисъл да си утежнявам работата.
Егати и идиотската дискусия се заформи,ама с идиоти като Пайпа всички дискусии завършват така.
Верно ли няма друго на Линукс "и Юникс" (хехе)? Абе, ти наистина ли си въобразяваш, че си професионалист? :)
Ами шест цифри стигат да си плащам някои от сметките.
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1048 пъти. #27414
Да си чувал за текстови редактори, които могат да отварят повече от един файл? Ти повече от един файл ли можеш да редактираш във всеки един момент? Как го правиш този номер?
Чувал съм, но нямат reference, не билдват в бекграунда, нямат follow и т.н.
А ти каза шел. За да бачкам в шел с вим или нано ми трябва да отворя всеки файл. Поне с кат да ги гледам. Помни се до едно време, после туулувете правят живота по- лесен. Макар, че пиша по 20-30 файла, преди да рънна нещо, предпочитам когато ми се наложи на натисна клавиш/комбинация, отколкото да си местя папката в шела и да търся кое къде е.
Ами за теб IDE е по-лесно, за мен не е. Просто е малоумно да смяташ, че каквото е лесно за теб е лесно за всички. А Дъртия Хари се оказа пълен идиот, смятащ, че щом е Мак, трябва да изполваш Xcode. :)
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1046 пъти. #27415
Верно ли няма друго на Линукс "и Юникс" (хехе)? Абе, ти наистина ли си въобразяваш, че си професионалист? :)
Ами шест цифри стигат да си плащам някои от сметките.
Мда, явно наистина няма хора...
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1040 пъти. #27416
Абе идиот, ти си пиши с Notepad, аз ще си пиша на Visual Studio, Android Studio и Xcode. Като всеки нормален програмист.
Ако под "нормален" имаш предвид "среден", мисля че ще се съглася с теб. Някъде между "некадърен" и "среден" си. :)
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1037 пъти. #27417
Обаче не разбрах защо ъпгрейда на рам ми е 500 лв, а не 100-200. Поят го със някакъв специален калай ли?
Защото за толкова го продават от Апъл. Какво толкова не можеш да разбереш?
gat3way
Последно редактирано на 26.01.2021 от gat3way, видяно: 1035 пъти. #27418
IDE-то се ползва само за дебъгване,как дебъгвате с тия шелове само вие си знаете :-)
Ми лесно, то не е много по-различно ако трябва да съм честен, където с IDE-то примерно ще нацвъкаш breakpoint на някой ред, с gdb-то слагаш breakpoint-а на адрес в паметта, е след като имаш дебъг символи имаш и адреса на който е тоя ред, абе накратко дето в IDE-то цъкаш с мишката, в конзолата пишеш една вълшебна нищонезначеща якосъкратена команда и копипействаш адреса с мишката.
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1023 пъти. #27419
IDE-то се ползва само за дебъгване,как дебъгвате с тия шелове само вие си знаете
Аз рядко дебъгвам с дебъгер. Мисля, че бях го пускал това вече:
As a personal choice, we tend not to use debuggers beyond getting a stack trace or the value of a variable or two. One reason is that it is easy to get lost in details of complicated data structures and control flow; we find stepping through a program less productive than thinking harder and adding output statements and self-checking code a1 critical places. Clicking over statements takes longer than scanning the output of judiciously-placed displays. It takes less time to decide where to put print statements than to single-step to the critical section of code, even assuming we know where that is. More important, debugging statements stay with the program; debugger sessions are transient.
saruman
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1022 пъти. #27420
IDE-то се ползва само за дебъгване,как дебъгвате с тия шелове само вие си знаете :-)
Ми лесно, то не е много по-различно ако трябва да съм честен, където с IDE-то примерно ще нацвъкаш breakpoint на някой ред, с gdb-то слагаш breakpoint-а на адрес в паметта, е след като имаш дебъг символи имаш и адреса на който е тоя ред, абе накратко дето в IDE-то цъкаш с мишката, в конзолата пишеш една вълшебна нищонезначеща якосъкратена команда и копипействаш адреса с мишката.
То това е само началото,ми след това - print a,print b,bt,s,n,print a,print b, .... ,иначе не е по-различно да,той дебъгера е еднакъв
gat3way
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1021 пъти. #27421
Не мисля че някой пише "print" там, всички ползват просто "p".
saruman
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1018 пъти. #27422
Не мисля че някой пише "print" там, всички ползват просто "p".
И п да е,тия лайна в едно нормално иде ги няма,имаш си и call stack ,и watch variables прозорец
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1014 пъти. #27423
Не мисля че някой пише "print" там, всички ползват просто "p".
И п да е,тия лайна в едно нормално иде ги няма,имаш си и call stack ,и watch variables прозорец
Wow, имаш прозорец, а? Това е невероятно ценно. Какво е това call stack, никога не съм чувал за него? Това в отделен прозорец ли е, или го пускат през вратата? :)
П.П. В gdb ако искаш call stack, просто пишеш bt.
gat3way
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1012 пъти. #27424
Това дето наистина ти трябва го има, всъщност то всичко го има, в крайна сметка иде-то си е фронтенд към същия шит, това което ти трябва обаче е достъпно сравнително бързо и лесно. И това не е мое си субективно мнение, просто с времето е еволюирало по този начин, явно е имало причина.
|
Последно редактирано на 26.01.2021 от |, видяно: 1008 пъти. #27425
Тези спорове са все едно да спориш дали филмите по телевизията са по-добри от четенето на книги. Някои предпочитат да четат книги, други да гледат телевизия.
А спорът започна заради канадския малоумник, според който на МакОС има само едно ИДЕ. Всъщност не, положението е още по-зле, идиота си мисли, че единствения начин да програмираш на Мак е с Xcode.
saruman
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1007 пъти. #27426
Не мисля че някой пише "print" там, всички ползват просто "p".
И п да е,тия лайна в едно нормално иде ги няма,имаш си и call stack ,и watch variables прозорец
Wow, имаш прозорец, а? Това е невероятно ценно. Какво е това call stack, никога не съм чувал за него? Това в отделен прозорец ли е, или го пускат през вратата? :)
П.П. В gdb ако искаш call stack, просто пишеш bt.
Не че ги няма,достатъчно съм дебъгвал с gdb през конзолата,имах предвид,че всичко става в пъти по-бавно
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 1005 пъти. #27427
Не мисля че някой пише "print" там, всички ползват просто "p".
И п да е,тия лайна в едно нормално иде ги няма,имаш си и call stack ,и watch variables прозорец
Wow, имаш прозорец, а? Това е невероятно ценно. Какво е това call stack, никога не съм чувал за него? Това в отделен прозорец ли е, или го пускат през вратата? :)
П.П. В gdb ако искаш call stack, просто пишеш bt.
Не че ги няма,достатъчно съм дебъгвал с gdb през конзолата,имах предвид,че всичко става в пъти по-бавно
Изобщо не съм съгласен, че става по-бавно. Въпрос на навик и опит.
saruman
Създадено на 26.01.2021, видяно: 997 пъти. #27428
IDE-то се ползва само за дебъгване,как дебъгвате с тия шелове само вие си знаете
Аз рядко дебъгвам с дебъгер. Мисля, че бях го пускал това вече:
As a personal choice, we tend not to use debuggers beyond getting a stack trace or the value of a variable or two. One reason is that it is easy to get lost in details of complicated data structures and control flow; we find stepping through a program less productive than thinking harder and adding output statements and self-checking code a1 critical places. Clicking over statements takes longer than scanning the output of judiciously-placed displays. It takes less time to decide where to put print statements than to single-step to the critical section of code, even assuming we know where that is. More important, debugging statements stay with the program; debugger sessions are transient.
Това не мога да се съглася,че е вярно,едно е да пишеш по правила за clean code,съвсем друго е да мяташ принтове на всеки ред щото не ползваш дебъгер
|
Създадено на 26.01.2021, видяно: 994 пъти. #27429
Аз рядко дебъгвам с дебъгер. Мисля, че бях го пускал това вече:
As a personal choice, we tend not to use debuggers beyond getting a stack trace or the value of a variable or two. One reason is that it is easy to get lost in details of complicated data structures and control flow; we find stepping through a program less productive than thinking harder and adding output statements and self-checking code a1 critical places. Clicking over statements takes longer than scanning the output of judiciously-placed displays. It takes less time to decide where to put print statements than to single-step to the critical section of code, even assuming we know where that is. More important, debugging statements stay with the program; debugger sessions are transient.
Това не мога да се съглася,че е вярно,едно е да пишеш по правила за clean code,съвсем друго е да мяташ принтове на всеки ред щото не ползваш дебъгер
Ами ако видиш Роб Пайк и Брайън Кърниган някъде може да им кажеш, че не разбират от програмиране. :)
Тези спорове са все едно да спориш дали филмите по телевизията са по-добри от четенето на книги. Някои предпочитат да четат книги, други да гледат телевизия.
А спорът започна заради канадския малоумник, според който на МакОС има само едно ИДЕ. Всъщност не, положението е още по-зле, идиота си мисли, че единствения начин да програмираш на Мак е с Xcode.
Аве идиот, казах, че е по-удобно. Ти пробвай да публикуваш ап в апстора без Xcode.
Навремето докато бях асистент в един германски университет имах колега същия ненормалник. Писа си дисертацията на LateX понеже било по-тарикатски.