Започнах да пиша на JavaScript една супер-елементарна (неграфична) игра .... Бихте ли ме направили ултра-богат, чак когато я завърша ?
Благодаря предварително.
Да беше ходил в Зимбабве - ще станеш зилионер - https://www.actualno.com/africa/vijte-za-kolko-dolara-se-razmenja-1-zimbabvijski-poveche-e-ot-trilion-news_478369.html
1 банкнота на стойност 10 милиарда - явно приносителят и е милиардер
Ами то си зависи от определението за милионер. Ако дефиницията е да можеш да преброиш до милион, то много малко хора са го правили това... Напротив преброяване до 100000 вече е правено и е документирано в youtube. И ако мислиш, че авторът на това "творение" е просто психопат - то може би първо му виж банковата сметка...
Помисли за механизъм посредством който да може играта ти да се вгради в този форум. В смисъл да може човек да пусне тема в тялото на която да може да има една работеща на място игра (подобно на google pacman).
Бъкел не разбирам от Асемблер Едва ли ще мога да вградя игра, която още не е завършена във форум, който е писан на Асемблер ха ха funny joke.
Лягам да спя. Няма нищо общо с Pacman.
Спомних си, че по времето на 8-битовите Правец, бях разпечатал на "безконечна хартия" Eagle DOS и следях по разпечатката една константа, която имаше смисъл на кой номер пътечка върху дискетата 360 Kb да се записва каталога. Може би за 1 седмица стигнах до мястото където беше декларирана тази константа и като и промених стойността - шестнайсетично число, операционна система DOS възприе всички дискови операции с каталога да ги извършва с новозададената пътечка. Някъде четох, че има две допълнителни пътечки на дискетата май бяха шестнадесетично 34 и 35, които не се ползват, аз използвах за пътечка за каталога май 34-та. По този начин други хора не можеха да ми четат съдържанието на дискетите - голяма майтап.
Та искам да напиша, че не съм се занимавал с Асемблер, но съм "дебъгвал на хартия" DOS за една константа