Я, клюкарката пак се опитва да коментира опонентите си. :)
Пипончо, решил съм да ти събера най-доброто от теб в тая тема в един отделен пост. Изцепки като тия и подобни трябва да се съберат и публикуват отново че да може гугъл хубаво да ги индексира. Някой ден и Жони може да сложи подписи, а тия са топ фаворити.
Хехехе, смешник, аз определено разбирам от програмиране МНОГО ПОВЕЧЕ от теб. :) Освен многото повече опит, имам и ДИПЛОМА доказваща го. :)
И аз, за разлика от теб имам доказателство, че trie e по-бързо. Защото го тествах вчера. Код с trie на Go e 1.5х по-бърз от НхМ сравнение на C.
Много са ми забавни екземпляри като теб и bvbfan, "ама то така", "ама то иначе". Ама да си признае "ей, верно бе, не се бях сетил за това" е НЕВЪЗМОЖНО. Винаги сте прави, нали? :)
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1685 пъти. #13156
Я, клюкарката пак се опитва да коментира опонентите си. :)
Пипончо, решил съм да ти събера най-доброто от теб в тая тема в един отделен пост. Изцепки като тия и подобни трябва да се съберат и публикуват отново че да може гугъл хубаво да ги индексира. Някой ден и Жони може да сложи подписи, а тия са топ фаворити.
Хехехе, смешник, аз определено разбирам от програмиране МНОГО ПОВЕЧЕ от теб. :) Освен многото повече опит, имам и ДИПЛОМА доказваща го. :)
И аз, за разлика от теб имам доказателство, че trie e по-бързо. Защото го тествах вчера. Код с trie на Go e 1.5х по-бърз от НхМ сравнение на C.
Много са ми забавни екземпляри като теб и bvbfan, "ама то така", "ама то иначе". Ама да си признае "ей, верно бе, не се бях сетил за това" е НЕВЪЗМОЖНО. Винаги сте прави, нали? :)
Е, който за каквото е учил. :) Някои пишат код, други клюкарстват. :)
synergie
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1681 пъти. #13157
Е, който за каквото е учил. :) Някои пишат код, други клюкарстват. :)
Но само един нон-стоп сере - ти ;)
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1677 пъти. #13158
Е, който за каквото е учил. :) Някои пишат код, други клюкарстват. :)
Но само един нон-стоп сере - ти ;)
Я разкажи ТИ какво правиш, да ти се посмеем. :)
synergie
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1674 пъти. #13159
Е, който за каквото е учил. :) Някои пишат код, други клюкарстват. :)
Но само един нон-стоп сере - ти ;)
Я разкажи ТИ какво правиш, да ти се посмеем. :)
Пипончо да пиша код в тая тема е като да пиша код в темата на Рабин, сещаш се.
На теб не ти трябва много за да се превърнеш от неприятното типче което си в момента в приятен събеседник. Има хляб в теб само малко си оправи атитюда.
|
Последно редактирано на 29.09.2020 от |, видяно: 1673 пъти. #13160
Е, който за каквото е учил. :) Някои пишат код, други клюкарстват. :)
Но само един нон-стоп сере - ти ;)
Я разкажи ТИ какво правиш, да ти се посмеем. :)
Пипончо да пиша код в тая тема е като да пиша код в темата на Рабин, сещаш се.
На теб не ти трябва много за да се превърнеш от неприятното типче което си в момента в приятен събеседник. Има хляб в теб само малко си оправи атитюда.
Чакай сега, за да пишеш код в тази тема, първо трябва да можеш да пишеш код :)
Вместо да подскачаш наколо и да се радваш на резултатите на пишещите. Я разкажи пак за 4-те секунди от кода на гейтуей, и как цялото нещо щяло да се изпълни за 3 часа на 3090, че не ти се смях достатъчно вчера. :) Със SLI и ърли терминейшън. :)
synergie
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1667 пъти. #13161
Чакай сега, за да пишеш код в тази тема, първо трябва да можеш да пишеш код :)
Гледам че това на теб не ти пречи ;)
Виждам че се кефиш на ърли терминейшъна, следователно ми е ясно че не го разбираш. Ърли терминейшъна е онова нещо дето в кода на Ц не се беше сетил да го вкараш. Пак да та питам ти CS post grad ли си или имаш докторантура по източноазиатска философия?
|
Последно редактирано на 29.09.2020 от |, видяно: 1665 пъти. #13162
Чакай сега, за да пишеш код в тази тема, първо трябва да можеш да пишеш код :)
Гледам че това на теб не ти пречи ;)
Виждам че се кефиш на ърли терминейшъна, следователно ми е ясно че не го разбираш. Ърли терминейшъна е онова нещо дето в кода на Ц не се беше сетил да го вкараш. Пак да та питам ти CS post grad ли си или имаш докторантура по източноазиатска философия?
Както вече казах, аз не само пиша код, но и засега моят код е най-бърз.
Ако не беше толкова тъп, щеше да забележиш, че пробвах ърли терминешъна на GPU, и разлика няма. Ама то пробването не е като клюкарстването. :)
И не, не съм CS post grad. Ти поне до CS pre grad стигна ли? :)
П.П. Какво стана с 3-те часа на 3090? :) Със SLI. :) Хехехе. :)
Унуфри
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1661 пъти. #13163
Никой ли не успя да навие Тони сорса да дойде да го нацвъка многонишково на VB6.0 и да рисува пясъчни часовничета и джамци с "This program is not responding" по екрана. В краен случай Тобстера също би я смачкал тая закачка на php + CSS + CS GO
Яначков си лафи културно в програмисткият форум със сън и ицака, да не е луд да идва тук с троловете. Иначе и аз чакам Яначков vs Рабин отдавна... Титаничен сблъсък между дедотия и чичак.
gat3way
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1655 пъти. #13164
На GPU-то е нормално "early termination-а" да не работи много добре, защото това си е бранчване и да речем workgroup-ата ти е 64 парчета, достатъчно е само за едно парче да не е "early" termination-а и кел файда от цялото упражнение. Т.е ще работи де, но трябва статистически погледнато прилична част от случаите да приключват рано.
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1652 пъти. #13165
На GPU-то е нормално "early termination-а" да не работи много добре, защото това си е бранчване и да речем workgroup-ата ти е 64 парчета, достатъчно е само за едно парче да не е "early" termination-а и кел файда от цялото упражнение. Т.е ще работи де, но трябва статистически погледнато прилична част от случаите да приключват рано.
Да, това ми е ясно дори на мен като реално това ми е първия оптимизиран кърнъл който съм писал. Малоумния синерджи дрънка глупости за SLI докато елементарни неща за GPU програмирането не знае.
Но! Все пак го измерих дали е вярно, защото само идиот вЕрва без да мери.
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1650 пъти. #13166
Между другото същото е и с trie на GPU-то. Вероятно ще е по-бавно от сравнение на всеки от А с всеки от Б, защото различните тредове ще достъпват различни части от глобалната памет и няма да има coalescing и кеширане.
На GPU-то е нормално "early termination-а" да не работи много добре, защото това си е бранчване и да речем workgroup-ата ти е 64 парчета, достатъчно е само за едно парче да не е "early" termination-а и кел файда от цялото упражнение. Т.е ще работи де, но трябва статистически погледнато прилична част от случаите да приключват рано.
Да, това ми е ясно дори на мен като реално това ми е първия оптимизиран кърнъл който съм писал. Малоумния синерджи дрънка глупости за SLI докато елементарни неща за GPU програмирането не знае.
Но! Все пак го измерих дали е вярно, защото само идиот вЕрва без да мери.
Пипончо, нали се сещаш, че не аз съм се изцепил като чекия на мокър пясък, как най-много разбирам от програмиране и имам най-големите дипломи, че да трябва аз да доказвам нещо тук. Твоя код, които върви на GPU може и да е най-бързия, но не това беше оригиналната тема, нито някои е спорил по нея.
Това че те тийзвах с някакви спекулации(които нищо чудно и да се окажат верни имайки предвид кода който пишеш) не отмества темата от наглото ти и надменно поведение на страшен разбирач.
п.с.
Аз мисля че достатъчно пъти получи челен сблъсък с реалността. Ако не си си взел поуки, за мен няма смисъл да споря с Рабин номер 2.
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1646 пъти. #13168
На GPU-то е нормално "early termination-а" да не работи много добре, защото това си е бранчване и да речем workgroup-ата ти е 64 парчета, достатъчно е само за едно парче да не е "early" termination-а и кел файда от цялото упражнение. Т.е ще работи де, но трябва статистически погледнато прилична част от случаите да приключват рано.
Да, това ми е ясно дори на мен като реално това ми е първия оптимизиран кърнъл който съм писал. Малоумния синерджи дрънка глупости за SLI докато елементарни неща за GPU програмирането не знае.
Но! Все пак го измерих дали е вярно, защото само идиот вЕрва без да мери.
Пипончо, нали се сещаш, че не аз съм се изцепил като чекия на мокър пясък, как най-много разбирам от програмиране и имам най-големите дипломи, че да трябва аз да доказвам нещо тук. Твоя код, които върви на GPU може и да е най-бързия, но не това беше оригиналната тема, нито някои е спорил по нея.
Това че те тийзвах с някакви спекулации(които нищо чудно и да се окажат верни имайки предвид кода който пишеш) не отмества темата от наглото ти и надменно поведение на страшен разбирач.
Ами не знам, сещам се да си се изцепил за едни 3 часа на 3090. Или не си? :)
Точно пък идиот като теб да квичи за “наглото и надменно поведение” на някой друг определено е много смешно.
synergie
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1645 пъти. #13169
На GPU-то е нормално "early termination-а" да не работи много добре, защото това си е бранчване и да речем workgroup-ата ти е 64 парчета, достатъчно е само за едно парче да не е "early" termination-а и кел файда от цялото упражнение. Т.е ще работи де, но трябва статистически погледнато прилична част от случаите да приключват рано.
Да, това ми е ясно дори на мен като реално това ми е първия оптимизиран кърнъл който съм писал. Малоумния синерджи дрънка глупости за SLI докато елементарни неща за GPU програмирането не знае.
Но! Все пак го измерих дали е вярно, защото само идиот вЕрва без да мери.
Пипончо, нали се сещаш, че не аз съм се изцепил като чекия на мокър пясък, как най-много разбирам от програмиране и имам най-големите дипломи, че да трябва аз да доказвам нещо тук. Твоя код, които върви на GPU може и да е най-бързия, но не това беше оригиналната тема, нито някои е спорил по нея.
Това че те тийзвах с някакви спекулации(които нищо чудно и да се окажат верни имайки предвид кода който пишеш) не отмества темата от наглото ти и надменно поведение на страшен разбирач.
Ами не знам, сещам се да си се изцепил за едни 3 часа на 3090. Или не си? :)
Точно пък идиот като теб да квичи за “наглото и надменно поведение” на някой друг определено е много смешно.
Аз се изцепих да, ма не това е темата. И нищо чудно да върви за 3 часа на 3090, проблемът е че очевидно не ти си човекът който може да го измери ;)
gat3way
Последно редактирано на 29.09.2020 от gat3way, видяно: 1645 пъти. #13170
То подхода не е лош като цяло, абе аз като писах трошачката за хешове върху GPU, за някои алгоритми имаше голяма файда от това, примерно при MD5, 32 бита от крайната хеш сума ги имаш малко по-рано (конкретно за MD5 има още по-яки фокуси, но да оставим това настрана, защото дори и при яките фокуси, пак намазваш от същото). Та 32 бита от крайната хеш сума ги имаш няколко стъпки преди края. Там примерно ранна проверка работи наистина добре защото....ами вероятността примерно от 64 workitem-а един да му се падне да уцели баш правилната стойност е колко там....64/2^32, което означава статистически погледнато почти винаги имаме early exit. Абе като цяло това е забавно, GPGPU програмирането не е чак толкова скучно, някои неща са неинтуитивни на първо четене и забавни :)
Айййде народе на надписите за надгорбни плочи, топли, топли чак парят.
Best of Пипончо в тоя тред, миск от предсмъртни сентенции от над 10 поста. 6,7 and 8 will blow your mind
1. Няма нужда да го правя. Знам, че моят код е по-бърз. При това без да е оптимален.
2. П.П.2. Само една подсказка: това ВИНАГИ ще сравнява всяка двойка от стрингове.
3. Как каквото и да правя с функцията ще промени факта, че sqlite ще я извика за всяка двойка от стрингове?
4. Нали вече ти казах, слабо че интересува асимптотичната сложност. Затова и съм дал брой на елементите.
5. Ти наистина ли ще ме учиш колко е бавен езика на който пиша? :)
6. Я, още един дето знае по-добре от мен колко бърз е езика, който използвам.
7. Хайде бе хора, толкова ли е трудно да си признаеш, че си написал някоя идиотщина?
8. Честно, много сте смешни с тези фантазии, че ако не признаете, че сте сгрешили, значи не сте сгрешили. :)
9. Хехехе, смешник, аз определено разбирам от програмиране МНОГО ПОВЕЧЕ от теб. :) Освен многото повече опит, имам и ДИПЛОМА доказваща го. :)
10. И аз, за разлика от теб имам доказателство, че trie e по-бързо. Защото го тествах вчера. Код с trie на Go e 1.5х по-бърз от НхМ сравнение на C.
11. Много са ми забавни екземпляри като теб и bvbfan, "ама то така", "ама то иначе". Ама да си признае "ей, верно бе, не се бях сетил за това" е НЕВЪЗМОЖНО. Винаги сте прави, нали? :)
12. Нали не очакваш да оборвам идиотщините които си писал? Ако си въобразяваш, че разбираш от формална логика, ще трябва да те разочаровам. Явно формалната ти логика е от рабфак. :)
13. Защо трябва да я пиша на Го? Аз твърдя, че компилаторите, независимо на какъв език, правят оптимизации, които ТИ не можеш да направиш.
14. За теб и твоето ниво на писане на асемблер вероятно е така. Но, понеже компилаторите са по "умни" от теб, те с удоволствие правят по-бърз код използвайки ги. :) Това е донякъде в рамката на шегата, но само донякъде.
Това е само до 6-та страница
п.с. Пипончо, обмислял ли си самоубийство? ;)
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1638 пъти. #13172
Аз се изцепих да, ма не това е темата. И нищо чудно да върви за 3 часа на 3090, проблемът е че очевидно не ти си човекът който може да го измери ;)
Защо това да не е темата? :) Я разкажи на базата на какви ФАКТИ си въобразяваш, че ще върви за 3 часа на 3090. Да ти се посмеем. :)
|
Създадено на 29.09.2020, видяно: 1637 пъти. #13173
Айййде народе на надписите за надгорбни плочи, топли, топли чак парят.
Best of Пипончо в тоя тред, миск от предсмъртни сентенции от над 10 поста. 6,7 and 8 will blow your mind
1. Няма нужда да го правя. Знам, че моят код е по-бърз. При това без да е оптимален.
2. П.П.2. Само една подсказка: това ВИНАГИ ще сравнява всяка двойка от стрингове.
3. Как каквото и да правя с функцията ще промени факта, че sqlite ще я извика за всяка двойка от стрингове?
4. Нали вече ти казах, слабо че интересува асимптотичната сложност. Затова и съм дал брой на елементите.
5. Ти наистина ли ще ме учиш колко е бавен езика на който пиша? :)
6. Я, още един дето знае по-добре от мен колко бърз е езика, който използвам.
7. Хайде бе хора, толкова ли е трудно да си признаеш, че си написал някоя идиотщина?
8. Честно, много сте смешни с тези фантазии, че ако не признаете, че сте сгрешили, значи не сте сгрешили. :)
9. Хехехе, смешник, аз определено разбирам от програмиране МНОГО ПОВЕЧЕ от теб. :) Освен многото повече опит, имам и ДИПЛОМА доказваща го. :)
10. И аз, за разлика от теб имам доказателство, че trie e по-бързо. Защото го тествах вчера. Код с trie на Go e 1.5х по-бърз от НхМ сравнение на C.
11. Много са ми забавни екземпляри като теб и bvbfan, "ама то така", "ама то иначе". Ама да си признае "ей, верно бе, не се бях сетил за това" е НЕВЪЗМОЖНО. Винаги сте прави, нали? :)
12. Нали не очакваш да оборвам идиотщините които си писал? Ако си въобразяваш, че разбираш от формална логика, ще трябва да те разочаровам. Явно формалната ти логика е от рабфак. :)
13. Защо трябва да я пиша на Го? Аз твърдя, че компилаторите, независимо на какъв език, правят оптимизации, които ТИ не можеш да направиш.
14. За теб и твоето ниво на писане на асемблер вероятно е така. Но, понеже компилаторите са по "умни" от теб, те с удоволствие правят по-бърз код използвайки ги. :) Това е донякъде в рамката на шегата, но само донякъде.*