<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Задача НЕ за интервю

  

0 1 2 3 4 ...6 7 8 9 10 ...14 15 16 17 18 ...24 25 26 27 28 ...32 33 34 35 36


  bvbfan  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1874 пъти. #12764

Хванахте се стринговете, като безсмислената работа е цялото дърво, тая функция може да си сложиш и в sqlite.



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1872 пъти. #12765
bvbfan

Хванахте се стринговете, като безсмислената работа е цялото дърво, тая функция може да си сложиш и в sqlite.

Ти можеш да навреш каквото си искаш, където си искаш. Но въпросът е защо? :)

Да не си като оня, дето имал чук...



  bvbfan  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1869 пъти. #12766

Аз това имах предвид, че твоят е бавен, не стринговете, а това че зареждаш бинарно дърво на всеки старт, точно затова sqlite е по-бърз. Функцията на Левенщайн е най-неинтересното в случая, дали ще я правя на openCL или не - си е твое решение.



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1868 пъти. #12767
bvbfan

Аз това имах предвид, че твоят е бавен, не стринговете, а това че зареждаш бинарно дърво на всеки старт, точно затова sqlite е по-бърз. Функцията на Левенщайн е най-неинтересното в случая, дали ще я правя на openCL или не - си е твое решение.

Абе, ти от коя Вселена пишеш? :)

Зареждането на данните в паметта е под секунда. Сравняването на 100К стринга със 200К стринга е 1300 секунди на GPU.

Хайде опитай се да си поне малко по-адекватен?



  bvbfan  Последно редактирано на 27.09.2020 от bvbfan, видяно: 1863 пъти. #12768

Както почнеш да работиш с данни над милион пак пиши. Дори и 100к пак не е под секунда.



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1861 пъти. #12769
bvbfan

Както почнеш да работиш с данни над милион пак пиши.

И какво, като данните са над милион, сравнението между двете колекции няма ли да се увеличи също?

Казах ти, опитай се да си поне малко адекватен.



  bvbfan  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1860 пъти. #12770

Опитай ти да си поне малко умен, всяко пускане на твоята програма е бавене и нищо друго. Данните седят база, за да не се зареждат излишно, това което правиш ти.



  |  Последно редактирано на 27.09.2020 от |, видяно: 1859 пъти. #12771
bvbfan

Опитай ти да си поне малко умен, всяко пускане на твоята програма е бавене и нищо друго. Данните седят база, за да не се зареждат излишно, това което правиш ти.

УжасТ, моята програма ще се бави и вместо една седмица ще отнеме седмица и 5 секунди! Край, съгласих се, пускам sqlite.

P.S. Идиот. :)

P.P.S. Я разкажи КОИ данни се зареждат излишно, да ти се посмеем. :)



  ФейкПрофил  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1841 пъти. #12780
Delegate

Малко я барнах заявката - чувствително подобрение. Не ползвам сторнати процедури.

Successfully run. Total query runtime: 5 min 41 secs.
100 rows affected.

Абе нещо пак не е така. Задачата е за всеки от 100-те хиляди стринга да намериш най-близкия от другата колекция. С други думи, решението ти трябва да произведе 100_000 реда на изхода.

ПП: задачата много прилича на spellchecker обаче там алгоритмите се издъниха здраво :Д Както казва мастър Линус - когато теорията и практиката се сблъскат, практиката винаги печели.



  gat3way  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1835 пъти. #12782

Да, само един срещу 100 хиляди, макар че произволна бройка срещу произволна бройка няма да е кой знае колко различно, няма да нарасне баш линейно времето, защото достъпите до паметта са лайняна работа, но от друга страна, няма да е и нещо много по-зле.

На AMD APP SDK-то имаше много приличен profiler, дето за нвидията не му знам еквивалента (сигурно има), та няма как да го твърдя със сигурност, но това мога да се обзаложа че е относително memory-интензивен kernel и повечето време не отива за ALU операции, а за достъпване на памет. Вероятно компилатора тук-там успява да мине тънко с cmov-подобни изпълнения, вместо да бранчва наистина, но като цяло повечето усилия за оптимизиране бих ги хвърлил за по-умно използване на паметта (и утилизация на локалната доколкото може).

Все пак обаче подозирам че каквото и както да било върху CPU-то ще върви по-бавно не заради друго, а заради паралелизма, задачата си е почти embarassingly parallel, не е чак толкова memory-интензивен kernel-а, нема достатъчно бранчване че да се обезсмисли, не вярвам да ползва особено много регистри, поради което винаги ще си намазва върху GPU-та.



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1834 пъти. #12783
ФейкПрофил
Delegate

Малко я барнах заявката - чувствително подобрение. Не ползвам сторнати процедури.

Successfully run. Total query runtime: 5 min 41 secs.
100 rows affected.

Абе нещо пак не е така. Задачата е за всеки от 100-те хиляди стринга да намериш най-близкия от другата колекция. С други думи, решението ти трябва да произведе 100_000 реда на изхода.

ПП: задачата много прилича на spellchecker обаче там алгоритмите се издъниха здраво :Д Както казва мастър Линус - когато теорията и практиката се сблъскат, практиката винаги печели.

Броят на резултатите трябва да е равен на броят на стринговете в колекция Б. За всеки стринг от нея трябва да намерим най-близкия стринг от А.

Иначе биоинформатиците обикновено цепят тези стрингове на подстрингове (kmers) и правят разни неща с тях. Всеки стринг се цепи на (n-k) подстринга с дължина k. Ако избереш правилното k (стрингове с дължина до 32 приятно се събират в 64-битово число), можеш да правиш разни интересни неща, de Bruijn graphs и т.н.

Но не знам дали алгоритмите им ще работят ако има прекалено много грешки.

Като цяло, специалистите по бази данни изместиха проблема в области, които са много безинтересни. Но, when you have a hammer ...



  Евлампи  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1814 пъти. #12794
|

Като цяло, специалистите по бази данни изместиха проблема в области, които са много безинтересни. Но, when you have a hammer ...

Всъщност кефещото поне за мен в темата е точно противопоставянето на database и 'true' програмиране подходите



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1809 пъти. #12795
Евлампи
|

Като цяло, специалистите по бази данни изместиха проблема в области, които са много безинтересни. Но, when you have a hammer ...

Всъщност кефещото поне за мен в темата е точно противопоставянето на database и 'true' програмиране подходите

Засега администратора е водещ за наградата идиотщина на темата с изцепката (перифразирам) "ти обработваш данни, sql е създаден за обработка на данни, следователно е логично да използваш sql". :)



  Евлампи  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1805 пъти. #12796
|

Засега администратора е водещ за наградата идиотщина на темата с изцепката (перифразирам) "ти обработваш данни, sql е създаден за обработка на данни, следователно е логично да използваш sql". :)

Всъщност the promised land of SQL е точно идеята че ще бъдем свободни от ненужните досадни детайли и само ще изразяваме чистите си идеи ползвайки синтаксис близък до set theory а могъщият енджин отдолу ще транслира това това до макс ефективен код обаче както се вижда каубойското пуцане с пойнтери на някои нива бие с нокаут :)

Което пък е забавно понеже ти се ебаваше с Джон на тема hand tuned assembly vs compilers :)



  |  Последно редактирано на 27.09.2020 от |, видяно: 1800 пъти. #12798
Евлампи
|

Засега администратора е водещ за наградата идиотщина на темата с изцепката (перифразирам) "ти обработваш данни, sql е създаден за обработка на данни, следователно е логично да използваш sql". :)

Всъщност the promised land of SQL е точно идеята че ще бъдем свободни от ненужните досадни детайли и само ще изразяваме чистите си идеи ползвайки синтаксис близък до set theory а могъщият енджин отдолу ще транслира това това до макс ефективен код обаче както се вижда каубойското пуцане с пойнтери на някои нива бие с нокаут :)

Което пък е забавно понеже ти се ебаваше с Джон на тема hand tuned assembly vs compilers :)

Е няма как да сравняваш "дърво" като релационните данни, и особено идиотщина като SQL с език за програмиране, от колкото и да е високо ниво. Това наистина е все едно да използваш чук за да завиеш болт.



  Евлампи  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1794 пъти. #12800
|

Е няма как да сравняваш "дърво" като релационните данни, и особено идиотщина като SQL с език за програмиране, от колкото и да е високо ниво. Това наистина е все едно да използваш чук за да завиеш болт.

SQL е примордиален DSL с ниско качество като абстракция и съответно куп грозотии отгоре и особености при имплементациите ама това е положението, Еволюцията бачка така, очевидно няма време за ПРАВИЛЕН grand design щом джаваскрипт и C царуват :)



  Delegate  Последно редактирано на 27.09.2020 от Delegate, видяно: 1780 пъти. #12807

Ти мани това, ама SQL-а, понякога става по-засукан отколкото да си го напишеш на чисто С, акто си въртиш цикли и си избираш каквото ти трябва.



  Евлампи  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1777 пъти. #12808
Delegate

Ти мани това, ама SQL-а, понякога става по-засукан отколкото да си го напишеш на чисто С, акто си въртиш цикли и си избираш каквото ти трябва.

Те SQL сенсеите дишащи stored procedures и user-defined functions са кунгфу мастъри, с case/coalesce фатки само сигурно мое да напишат ос кърнъл :)



  |  Създадено на 27.09.2020, видяно: 1773 пъти. #12809
Евлампи
Delegate

Ти мани това, ама SQL-а, понякога става по-засукан отколкото да си го напишеш на чисто С, акто си въртиш цикли и си избираш каквото ти трябва.

Те SQL сенсеите дишащи stored procedures и user-defined functions са кунгфу мастъри, с case/coalesce фатки само сигурно мое да напишат ос кърнъл :)

IMNSHO SQL може да се конкурира с Бейсик за най-дървен популярен език. Дори Фортран (игнорирайки дали е популярен или не) е по-добре от него.



  gat3way  Последно редактирано на 27.09.2020 от gat3way, видяно: 1767 пъти. #12811

Реших да изпълня пълната задача, да се намери стринга с най-близка дистанция бла-бла, 1024 срещу 100 хиляди.

main.c:

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#include <time.h>
#include <CL/cl.h>

#define MAX_SOURCE_SIZE (0x100000)
#define SET_SIZE        (100032)
#define SET2_SIZE        (1024)
#define STRING_MAX      200


int main(void) 
{
    // Create the inputs
    int i,j,sz;
    char *A = (char*)malloc(SET_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)));
    char *B = (char*)malloc(SET2_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)));
    char *results = (char*)malloc(SET_SIZE * sizeof(int)); 
    char temp[STRING_MAX + sizeof(int)];
    double exec_time = 0.0;

    srand(1234);

    memset(A,SET_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), 0);
    memset(B,SET2_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), 0);

    // Create the set A, SET_SIZE pascal-type strings up to STRING_MAX length
    for(i = 0; i < SET_SIZE; i++) 
    {
        sz = 1 + rand() % (STRING_MAX-1);
        for (j = 0; j < sz; j++)
        {
            A[i * (STRING_MAX + sizeof(int)) + sizeof(int) + j] = (char)(rand() % 57 + 65);
        }
        memcpy((char*)(A + i * (STRING_MAX + sizeof(int))), &sz, sizeof(int));
    }

    // Create the set B, single pascal-type string
    for(i = 0; i < SET2_SIZE; i++) 
    {
        sz = 1 + rand() % (STRING_MAX-1);
        for (j = 0; j < sz; j++)
        {
            B[i * (STRING_MAX + sizeof(int)) + sizeof(int) + j] = (char)(rand() % 57 + 65);
        }
        memcpy((char*)(B + i * (STRING_MAX + sizeof(int))), &sz, sizeof(int));
    }


    // Load the kernel 
    FILE *fp;
    char *source_str;
    size_t source_size;
 
    fp = fopen("kernel.cl", "r");
    if (!fp) {
        fprintf(stderr, "Failed to load kernel.\n");
        exit(1);
    }
    source_str = (char*)malloc(MAX_SOURCE_SIZE);
    source_size = fread( source_str, 1, MAX_SOURCE_SIZE, fp);
    fclose( fp );
 
    // OpenCL stuff initialization
    cl_platform_id platform_id = NULL;
    cl_device_id device_id = NULL;   
    cl_uint ret_num_devices;
    cl_uint ret_num_platforms;
    cl_int ret = clGetPlatformIDs(1, &platform_id, &ret_num_platforms);
    ret = clGetDeviceIDs( platform_id, CL_DEVICE_TYPE_DEFAULT, 1, &device_id, &ret_num_devices);
 
    cl_context context = clCreateContext( NULL, 1, &device_id, NULL, NULL, &ret);
    cl_command_queue command_queue = clCreateCommandQueue(context, device_id, 0, &ret);
 
    // Create the buffers and copy to device
    cl_mem set_a = clCreateBuffer(context, CL_MEM_READ_ONLY, SET_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), NULL, &ret);
    cl_mem set_b = clCreateBuffer(context, CL_MEM_READ_ONLY, SET2_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), NULL, &ret);
    cl_mem temp_set = clCreateBuffer(context, CL_MEM_READ_WRITE, SET_SIZE * sizeof(int), NULL, &ret);
    cl_mem results_set = clCreateBuffer(context, CL_MEM_WRITE_ONLY, SET2_SIZE * sizeof(int) * 2, NULL, &ret);
 
    // Copy the lists A and B to their respective memory buffers
    ret = clEnqueueWriteBuffer(command_queue, set_a, CL_TRUE, 0, SET_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), A, 0, NULL, NULL);
    ret = clEnqueueWriteBuffer(command_queue, set_b, CL_TRUE, 0, SET2_SIZE*(STRING_MAX + sizeof(int)), B, 0, NULL, NULL);
 
    // Compile
    cl_program program = clCreateProgramWithSource(context, 1, (const char **)&source_str, (const size_t *)&source_size, &ret);
    ret = clBuildProgram(program, 1, &device_id, NULL, NULL, NULL);
    if (ret != 0)
    {
        size_t log_size;
        clGetProgramBuildInfo(program, device_id, CL_PROGRAM_BUILD_LOG, 0, NULL, &log_size);
        char *log = (char *) malloc(log_size);
        clGetProgramBuildInfo(program, device_id, CL_PROGRAM_BUILD_LOG, log_size, log, NULL);
        printf("%s\n", log);
    }
    cl_kernel kernel_l = clCreateKernel(program, "levenshtein", &ret);
    cl_kernel kernel_r = clCreateKernel(program, "reduce", &ret);
 
    ret = clSetKernelArg(kernel_l, 0, sizeof(cl_mem), (void *)&set_a);
    ret = clSetKernelArg(kernel_l, 1, sizeof(cl_mem), (void *)&set_b);
    ret = clSetKernelArg(kernel_l, 2, sizeof(cl_mem), (void *)&temp_set);

    ret = clSetKernelArg(kernel_r, 0, sizeof(cl_mem), (void *)&temp_set);
    ret = clSetKernelArg(kernel_r, 1, sizeof(cl_mem), (void *)&results_set);
    i = SET_SIZE;
    ret = clSetKernelArg(kernel_r, 3, sizeof(cl_uint), (void *)&i);

    size_t global_item_size = SET_SIZE;
    size_t global_item2_size = 64;
    size_t local_item_size = 64; 
    unsigned int *C = (int*)malloc(sizeof(int)*SET2_SIZE*2);

    clock_t start = clock();

    for (i=0;i < SET2_SIZE; i++)
    {
        // Execute
        ret = clSetKernelArg(kernel_l, 3, sizeof(cl_uint), (void *)&i);
        ret = clEnqueueNDRangeKernel(command_queue, kernel_l, 1, NULL, &global_item_size, &local_item_size, 0, NULL, NULL);
        ret = clSetKernelArg(kernel_r, 2, sizeof(cl_uint), (void *)&i);
        ret = clEnqueueNDRangeKernel(command_queue, kernel_r, 1, NULL, &global_item2_size, &local_item_size, 0, NULL, NULL);
        ret = clFinish(command_queue);
    }

    ret = clEnqueueReadBuffer(command_queue, results_set, CL_TRUE, 0, SET2_SIZE * sizeof(int) * 2, C, 0, NULL, NULL);
    clock_t end = clock();
    exec_time += (double)(end - start) / CLOCKS_PER_SEC;
    printf("execution time = %f seconds\n", exec_time);

    // Print best
    //for (i = 0; i < SET2_SIZE; i++)
    //    printf("%d = %u (index %u)\n", i, C[i*2], C[i*2+1]);

    ret = clFlush(command_queue);
    ret = clFinish(command_queue);
    ret = clReleaseKernel(kernel_l);
    ret = clReleaseKernel(kernel_r);
    ret = clReleaseProgram(program);
    ret = clReleaseMemObject(set_a);
    ret = clReleaseMemObject(set_b);
    ret = clReleaseMemObject(results_set);
    ret = clReleaseMemObject(temp_set);
    ret = clReleaseCommandQueue(command_queue);
    ret = clReleaseContext(context);
    free(A);
    free(B);
    free(C);
    return 0;
}

kernel.cl:

#define MIN3(a, b, c) ((a) < (b) ? ((a) < (c) ? (a) : (c)) : ((b) < (c) ? (b) : (c)))
#define MAX_STRING 200

__kernel void levenshtein(__global const uchar *A, __global const uchar *B, __global uint *C, uint index) 
{
    uint s1len, s2len, x, y, lastdiag, olddiag;
    uint temp, temp2;
    __local uint column[MAX_STRING];

    int i = get_global_id(0);
    temp = i * (MAX_STRING+sizeof(uint));
    s1len = (A[temp+3] << 24) | (A[temp+2] << 16) | (A[temp+1] << 8) | A[temp];
    temp = index * (MAX_STRING+sizeof(uint));
    s2len = (B[temp+3] << 24) | (B[temp+2] << 16) | (B[temp+1] << 8) | B[temp];


    for (y = 1; y <= s1len; y++)
        column[y] = y;
    for (x = 1; x <= s2len; x++) 
    {
        column[0] = x;
        for (y = 1, lastdiag = x-1; y <= s1len; y++) 
        {
            olddiag = column[y];
            column[y] = MIN3(column[y] + 1, column[y-1] + 1, lastdiag + (A[temp + sizeof(int) + y-1] == B[temp + sizeof(int) + x - 1] ? 0 : 1));
            lastdiag = olddiag;
        }
    }

    C[i] = column[s1len];
}

// THE WORST IMPLEMENTATION EVER!!!
__kernel void reduce(__global uint *B, __global uint *C, uint index, uint set_size) 
{
    uint i;
    uint ind=0,dist=10000;
    __local uint res[64];
    __local uint off[64];

    for (i=(set_size/64) * get_local_id(0); i < ((set_size/64)*(get_local_id(0)+1)); i++)
    {
        if (B[i] < dist)
        {
            dist = B[i];
            ind = i;
        }
    }
    res[get_local_id(0)] = dist;
    off[get_local_id(0)] = ind;


    barrier(CLK_LOCAL_MEM_FENCE);
    if (get_local_id(0) == 0)
    {
        ind = 0;
        dist = 1000;
        for (i=0; i<64; i++)
        {
            if (res[i] < dist)
            {
                dist = res[i];
                ind = off[i];
            }
        }
        C[index*2] = dist;
        C[index*2+1] = ind;
    }
}

резултат:

execution time = 35.197846 seconds

Като за силно неоптимизиран код, толкова.

P.S забавно 1 срещу 100 хиляди за 0.03 секунди, 1000 срещу 100 хиляди за 35 секунди, при това с тоя потресаващо тъп reduce кернел, очевидно доста съм го подценил, явно нвидията има некакви скрити "costs" когато изпълнява за първи път кернела, при АМД смътни такива спомени имах от същото, но нямам идея на какво точно се дължи.


0 1 2 3 4 ...6 7 8 9 10 ...14 15 16 17 18 ...24 25 26 27 28 ...32 33 34 35 36


Задача НЕ за интервю

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE