<bgdev />free

| |  


All tags 2023 9may ai algorithm alpha amd american api argon2 arm asm asmbb assembler attachment awareness balgaria bay888 bcrypt bender beta bgdev-next bgdev-next.👍 big.data bitchnigga bitcoin bmw boi borg brexit bug bulgaria business c cad chat cloud computer-names console crossorigin deprivation desktop dna dotnet email eupl falling feature forum foundation fp fresh fun game github goats google gpl gpt gpt.3.5 gypsies happiness harvard hash improvement include investment it java javascript js kleta kleta.maqka.balg lambi language learning leftovers legend level levenshtein.dist libx license linkedlist linux ma mcafee mele microsoft minimag minimalism negro net nginx nigga not.a.bug oop paradigm parler patterns perception persuasion pipe play.station politics populi pornhub pow pro programming protonmail python reba rust sci-fi scripting seks seo server shell sleep smartbeauty soft-skills sqlite srabska sse starship sugerface syntax tablet tailwindcss telegram theme thug troll80lvl tutanota typescript uacme ui uk unix untermensch upload uptime usa utilities ux vb via viber virtual.reality vox vps vulnerable war wasm weapons-grade web windows word x86 xbox xss youtube zig ziglang Übermensch БОКЕБЪЛГАРИН БЪ БЪлгария Белезниците Били Били.Белезниците БялДонор Веган Виста Възраждане ГЛУПАК Гана Глиста ЕС Казарма Копейкин Мода.и.овча.мисъ НЕКАДЪРНИК НРБ ПО-ЗЛЕ.И.ОТ.РАБИ Подкасти Разни Румен СИК СКУМ СетенЧук Скум ТИР Туче Украйна Урсула Яначков авангард аз айфонджия алгоритми амбиции анархизъм антиваксъри армения аудио аутисти бази.данни бакъп без без.пръчове безпросвета бенчмарк биготи биомаса бира боклук борисов ботев брадва булшит бъг бъгове бял ваксина вандал век венерика викинги вицове вишу война вървежен гана ганорник гей гейщина германия герои гешев глупак говеда групировка гюбек данъкоплатец двойни.стандарти дедотия демокрация дизайн дисциплина добитък докери долар донори држава дришльо дрон ебане еврогейски.съюз езици експеримент електроника електроника.s2 емиграция ендпойнт енум ерген ергономия жалкар задача затоплизъм защита здраве златен злато игри идеали идиократ идиократи идиокрация идиот избори избори.рабин изкуство икономика имбецили имейл инвестиране инокулация инструмента интервю ипад искам.да.си.реда казах камшикодържач капитализъм карабах караница картечница кино клавиатура ковид19 колайдер колям.кур комари комплексар комунизъм консолидация конспирации космонавтика кофа кофит-19 краставица криптовалути курви кучелюбци лайно лаладжия лаптоп либерастия литература лоши.практики луд лъжеучени лъжец любов майни майтапи малоумници мафия мениджмънт месо местене метавселена метафизика механика мистика мисъл мода мода.овча.мисъл модерация морал мутра мутри наука национализъм не.it негър некадърник некадърници неон нидерландия овча овчи олигофрени организация офтопик парички партия педал пенджури пенсия пишока плюскане победа погромист поезия политика порно посредствен почивка празници прасе превод предалщина програмиране проект проста простотии против.правилата проф пръч пръч.дришльо пръчка психика психични.болести психология пустиняк путин путката путьо рабин рабин.е.шибан.пе работа радост разврат разни разработка расизъм резерват рейтинг реклама рекламен религия рест ризи ропче ропчета русия руски.език рутина самоковска сасипаха секира село селяндур сериали сериозно.програм сетен сеянин симулация скопяване скръм слушалки сортиране софия софтуер софтуни социализъм спектрометър спринтове сране стандарти стил стуйо стюи сушилня сцена съвет съм сън сървър сърничка таб ташаци телевизия тема територията терминология термояд технологии титли традиция тролинг тръмп туба туче тъпак тъпанари тъпня уиндоус украйна умнокрасивци фалит фантастика фашизъм фейк.акаунти физика филми форум форумни.проекти футбол хазарт хамали харабия хардуер хахаха хомофобия хостинг храна хумор цайко цайси целофан цензура цензурра циганин чалга чалгар чекии чернокраки честота чипове чнг чужбина чук шпация щайга юан яката яко ям 🔨 😂 🪓


Колко ядра може да има процесорът, ако го проектираха по-добре.

  

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...11 12 13 14 15


  Евлампи  Създадено на 20.10.2024, видяно: 198 пъти. #122792
waldorf

трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.

Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон



  waldorf  Създадено на 20.10.2024, видяно: 197 пъти. #122793
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.



  waldorf  Създадено на 20.10.2024, видяно: 193 пъти. #122794
Евлампи
waldorf

трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.

Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон

И двете ги мразя. Така е като оставиш хора без работа да се чудят какво да правят. Резултата е само беля.



  Stilgar  Създадено на 20.10.2024, видяно: 186 пъти. #122795
waldorf
Stilgar
Baj_boeb
Baj_boeb
Stilgar

Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.

еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.

аз си мислех, че всяко пуска отделна нишка, а то била друга идеята - да не блокира UI.

В тоя случай не е отделна нишка. Общо взето казваш на OS-а "обади ми се когато това приключи" като в случая това е да дойдат данни по сокет (от гледна точка на OS-а, иначе е заявка до базата). През това време ASP.NET ползва нишката за друго. Целта е да можеш да имаш примерно 20 000 потребителя с примерно 20 нишки и така да спестиш ресурс (памет за стековете и CPU време дето scheduler–а би джуркал блокирани нишки). Общо взето в web сценарий се прави за scalability.

Абе в жабаскрипта асинхронното програмиране си е пишман многозадачност. Не знам дали знаеш как точно е реализирано с синтакс шугар върху generators, че даже и без тях. Всичкото това за да се емулира многозадачност със само една нишка. Оказа се удачно и май тогава навлезе и в другите езици. Или пък влезе от други езици … трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.

В тоя конкретен случай и тука е така, то работа не се върши, чака се базата да обади отговор.



  Стуйо  Създадено на 20.10.2024, видяно: 182 пъти. #122798
synergie
Стуйо

Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.

Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.

Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?



  Стуйо  Създадено на 20.10.2024, видяно: 180 пъти. #122799
Евлампи
waldorf

трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.

Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон

Кур за Руби, но то всички хипстъри на руби вече станаха свиркаджий-питонаджий, като Флай от стария форум.



  Последният акаунт на Единия  Създадено на 20.10.2024, видяно: 180 пъти. #122802
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(



  Baj_boeb  Създадено на 20.10.2024, видяно: 175 пъти. #122803
Евлампи
Baj_boeb

c++, друго не издавам.

Какво МРАЗИШ в це с плюсовете :)

всичко след c++ 03 + виртуални функции, гледам да ги ползвам само когато е крайно необходимо



  Baj_boeb  Създадено на 20.10.2024, видяно: 173 пъти. #122804
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

е аз си го ползвам. само че множествено наследяваш само интерфейси, както в джава



  Последният акаунт на Единия  Създадено на 20.10.2024, видяно: 170 пъти. #122805
Baj_boeb
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

е аз си го ползвам. само че множествено наследяваш само интерфейси, както в джава

Е тва и C#-а го има, там няма множествено наследяване на класове.



  synergie  Последно редактирано на 20.10.2024 от synergie, видяно: 170 пъти. #122806
Стуйо
synergie
Стуйо

Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.

Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.

Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?

It's magic. Ако не искаш да си цял живот Джонка, ще се поинтересуваш как.

п.п.Твоя код винаги ще е по-бавен от това да викаш WhenAll първо. Особено когато стартираш асинхронни таскове дето не са просто Task.delay. Бенчмаркни си го сам и после ела тук да ми полапаш уя. Редно е като те уча на занаят и то без да разбирам от C#. Представи си сега па и ако разбирах

п.п.2 Мен не могат да ме уволнят затова че програмирам с чатГПТ, защото аз съм КОНСУЛТАНТ и консултирам фирмените Джонки да разбират кода дето преди това са написали.



  Baj_boeb  Последно редактирано на 20.10.2024 от Baj_boeb, видяно: 164 пъти. #122807
Последният акаунт на Единия
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(

аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи

bool runsOnWater;

bool runsOnLand;

rofl



  Последният акаунт на Единия  Последно редактирано на 20.10.2024 от Последният акаунт на Единия, видяно: 161 пъти. #122808
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(

аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи

bool runsOnWater;

bool runsOnLand;

rofl

Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...



  Baj_boeb  Създадено на 20.10.2024, видяно: 155 пъти. #122814
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(

аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи

bool runsOnWater;

bool runsOnLand;

rofl

Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...

е аз имам и с повече от 100



  Последният акаунт на Единия  Създадено на 20.10.2024, видяно: 148 пъти. #122815
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(

аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи

bool runsOnWater;

bool runsOnLand;

rofl

Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...

е аз имам и с повече от 100

И пак би нашил сичко у 1 клас!? 🤔 Fair enough...



  Baj_boeb  Създадено на 20.10.2024, видяно: 142 пъти. #122818
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
Baj_boeb
Последният акаунт на Единия
waldorf
Последният акаунт на Единия

C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).

Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.

Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.

Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:

Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System

Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.

Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.

LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.

WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.

AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.

За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал... :-(

аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи

bool runsOnWater;

bool runsOnLand;

rofl

Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...

е аз имам и с повече от 100

И пак би нашил сичко у 1 клас!? 🤔 Fair enough...

абе не, ама понякога така се получава



  Евлампи  Създадено на 20.10.2024, видяно: 131 пъти. #122822
waldorf

И двете ги мразя. Така е като оставиш хора без работа да се чудят какво да правят. Резултата е само беля.

Руби е номер едно, flaws and all :)



  Стуйо  Последно редактирано на 20.10.2024 от Стуйо, видяно: 120 пъти. #122824
synergie
Стуйо
synergie
Стуйо

Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.

Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.

Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?

It's magic. Ако не искаш да си цял живот Джонка, ще се поинтересуваш как.

п.п.Твоя код винаги ще е по-бавен от това да викаш WhenAll първо. Особено когато стартираш асинхронни таскове дето не са просто Task.delay. Бенчмаркни си го сам и после ела тук да ми полапаш уя. Редно е като те уча на занаят и то без да разбирам от C#. Представи си сега па и ако разбирах

п.п.2 Мен не могат да ме уволнят затова че програмирам с чатГПТ, защото аз съм КОНСУЛТАНТ и консултирам фирмените Джонки да разбират кода дето преди това са написали.

ахахаххахахахаххахаха

ахахаххаха

аааааааааааааааааааааааа

аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа

чуек, не, не, не

Ти ли си консултант бе, мършо замирисала?

Бъркай бетон в Берлинистан, бич!

П. С. Първото ти име Волен ли е?

П.С. 2. Като къмитвам в .net core ще ти напиша Task.WhenAngry да консултираш джунките как се чувстваш, когато цигани ебът жена ти. Малоумник прост.



  Стуйо  Създадено на 20.10.2024, видяно: 108 пъти. #122830
Baj_boeb
Стуйо
Stilgar
Стуйо
Stilgar
Последният акаунт на Единия
Stilgar
Стуйо
Stilgar
Стуйо
Stilgar

Какъв е дейтастора който налага тея ExpressionFilterDefinition?

Виж типа на колекшън.

Ох... ми съжалявам :(

Не му ли направиха вече LINQ provider дето поне може да работи с where

И аз те съжалявам, EF парадигмите водят до жестоки изкривявания за да ми задаваш такива въпроси :)

Не знам... такова нещо бих писал само ако дайтастор драйвъра ме принуждава. Ни с EF, ни с Dapper ни с нито по друг доброволен начин не бих си го причинил.

И сепак евала - кода му е що годе читав (мое да се оптимизира, но е приемлив), но да MangoDB е малко shit. :-(

Не знам. Мен тея хендлъри ме дразнят. Сигурно някъде там има и mediatr бррррр

Либертарианец сплескан, колко пъти трябва да ти казвам, че MediatR е лайно и само идиоти като джуджераста биха го ползвали със CQRS? Вземай от хапчетата за деменция на рабиняка.

Как ти изглежда тва дет го вика тоя хендлър

Повече код не пускам тук, има прекалено силни дотнетаджии-питонаджии на ваучери за храна, които ме карат да изглеждам глупав, вземайки абсурдни суми въпреки некадърността ми.

за какви суми говорим ? почвам да завиждам на дот нетаджиите. при мен последните 3 години, вземам по 130к лв

Мислиш ли, че съм малоумен да си казвам точните пари във форум с олигофренясали параноидно-шизофренични тролове и експерт-консултанти?



  Стуйо  Последно редактирано на 20.10.2024 от Стуйо, видяно: 106 пъти. #122832

Синжира бил консултант, ве ееееееей, ахаххахаххаха, не мога спра да се хиля, чуек, събудих жината, ахахаххахаххаха


0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...11 12 13 14 15


Колко ядра може да има процесорът, ако го проектираха по-добре.

  



AsmBB v3.0 (check-in: 7544654b24928b93); SQLite v3.47.0 (check-in: 03a9703e27c44437);
©2016..2024 John Found; Licensed under EUPL; Powered by Assembly language Created with Fresh IDE