waldorf трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.
Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон
waldorf трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.
Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон
Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Евлампи waldorf трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.
Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон
И двете ги мразя. Така е като оставиш хора без работа да се чудят какво да правят. Резултата е само беля.
waldorf Stilgar Baj_boeb Baj_boeb Stilgar Ся тука по принцип от спорещите Стивито е прав, обаче всички грешите и тея неща не трябва да се правят паралелно ми трябва да си се await-ват едно след друго. Казах. Като станете опитни програмисти ще разберете защо.
еми аз не разбирам от .нет и други подобни, само някакви предположения. явно нещата са по-различни отколкото интуитивно изглеждат.
аз си мислех, че всяко пуска отделна нишка, а то била друга идеята - да не блокира UI.
В тоя случай не е отделна нишка. Общо взето казваш на OS-а "обади ми се когато това приключи" като в случая това е да дойдат данни по сокет (от гледна точка на OS-а, иначе е заявка до базата). През това време ASP.NET ползва нишката за друго. Целта е да можеш да имаш примерно 20 000 потребителя с примерно 20 нишки и така да спестиш ресурс (памет за стековете и CPU време дето scheduler–а би джуркал блокирани нишки). Общо взето в web сценарий се прави за scalability.
Абе в жабаскрипта асинхронното програмиране си е пишман многозадачност. Не знам дали знаеш как точно е реализирано с синтакс шугар върху generators, че даже и без тях. Всичкото това за да се емулира многозадачност със само една нишка. Оказа се удачно и май тогава навлезе и в другите езици. Или пък влезе от други езици … трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.
В тоя конкретен случай и тука е така, то работа не се върши, чака се базата да обади отговор.
synergie Стуйо Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.
Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.
Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?
Евлампи waldorf трябва да видя къде точно се е пръкнала тази куца концепция.
Всичко лощо в програмирането идва от руби. Най-гадното идва от питон
Кур за Руби, но то всички хипстъри на руби вече станаха свиркаджий-питонаджий, като Флай от стария форум.
waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
Евлампи Baj_boeb c++, друго не издавам.
Какво МРАЗИШ в це с плюсовете :)
всичко след c++ 03 + виртуални функции, гледам да ги ползвам само когато е крайно необходимо
waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
е аз си го ползвам. само че множествено наследяваш само интерфейси, както в джава
Baj_boeb waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
е аз си го ползвам. само че множествено наследяваш само интерфейси, както в джава
Е тва и C#-а го има, там няма множествено наследяване на класове.
Стуйо synergie Стуйо Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.
Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.
Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?
It's magic. Ако не искаш да си цял живот Джонка, ще се поинтересуваш как.
п.п.Твоя код винаги ще е по-бавен от това да викаш WhenAll първо. Особено когато стартираш асинхронни таскове дето не са просто Task.delay. Бенчмаркни си го сам и после ела тук да ми полапаш уя. Редно е като те уча на занаят и то без да разбирам от C#. Представи си сега па и ако разбирах
п.п.2 Мен не могат да ме уволнят затова че програмирам с чатГПТ, защото аз съм КОНСУЛТАНТ и консултирам фирмените Джонки да разбират кода дето преди това са написали.
Последният акаунт на Единия waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи
bool runsOnWater;
bool runsOnLand;
Baj_boeb Последният акаунт на Единия waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи
bool runsOnWater;
bool runsOnLand;
Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...
Последният акаунт на Единия Baj_boeb Последният акаунт на Единия waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи
bool runsOnWater;
bool runsOnLand;
Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...
е аз имам и с повече от 100
Baj_boeb Последният акаунт на Единия Baj_boeb Последният акаунт на Единия waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи
bool runsOnWater;
bool runsOnLand;
Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...
е аз имам и с повече от 100
И пак би нашил сичко у 1 клас!? 🤔 Fair enough...
Последният акаунт на Единия Baj_boeb Последният акаунт на Единия Baj_boeb Последният акаунт на Единия waldorf Последният акаунт на Единия C++ е готин език. Малко е тегав за C#-аджия, ама си има плюсовете (примерно дет можеш да наследяваш множество класове).
Анатема! Множественото наследяване е по криво и от асинхронното програмиране. Там и капацитет не стига. Трябва да си напълно изкукал да го ползваш. Ай познай като направиш циркулярно наследяване на един базов обект по няколко различни начина. Да не говорим какви кривини са с реда на конструиране. Само ядове. Най добре е да се забрани и вдички които го ползват да се набучат на кол за назидание.
Кво да позная - правил съм го, има case-ове дето се ползва.
Ся много shit има в програмирането, ама си има usecase-овете. Ей ся GPT-то ми изсра един use case:
Use Case: Vehicle Inheritance for a Simulation System
Consider a simulation system where vehicles are represented by different types, and each type may have overlapping functionality. You can use multiple inheritance to model a hierarchy of vehicles.
Scenario: Vehicle (Base Class): This class represents a generic vehicle and contains properties like speed and methods for moving.
LandVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds land-specific behavior such as driving.
WaterVehicle (Inherits from Vehicle): This class adds water-specific behavior such as sailing.
AmphibiousVehicle (Inherits from both LandVehicle and WaterVehicle): This class can move on both land and water, and it inherits functionality from both LandVehicle and WaterVehicle.
За секо нещо си има употреба, но да как се замисла кви ужаси съм писал и виждал...
аз тва ще го направя с един клас Vehicle, дето има променливи
bool runsOnWater;
bool runsOnLand;
Е тука е описан проблема абстрактно. Представи си, че имаш 50 други променливи за отделните класове. 🤔 Тука идва друг проблем (що не са разделени на други класове), но ся не е като в реалния живот да нема класове с по 100 property-та и променливи (и хиндусите от МикроМек ги пускат такива)...
е аз имам и с повече от 100
И пак би нашил сичко у 1 клас!? 🤔 Fair enough...
абе не, ама понякога така се получава
waldorf И двете ги мразя. Така е като оставиш хора без работа да се чудят какво да правят. Резултата е само беля.
Руби е номер едно, flaws and all :)
synergie Стуйо synergie Стуйо Аве синжире ти наистина ли не можеш да млъкнеш когато наистина не разбираш от нещо? Рабиняса ли какво се случи с тебе? Жена ти пак ли е хванала гъбички от някой циганин? Ай еби си майката, капут.
Яж, ве, Джонка, аз не мога да споря с радиото.
Аз не мога да споря с олигофрен, който програмира с чат гпт, теб със сигурност ще те уволнят скоро :) И значи, синжирофрене, Task.WhenAll, разбираш ли някак си така магически смята кой таск ще е по-дълъг за изпълнение и ще ги натъмани някак си така специално за теб и гъбясалата ти жена?
It's magic. Ако не искаш да си цял живот Джонка, ще се поинтересуваш как.
п.п.Твоя код винаги ще е по-бавен от това да викаш WhenAll първо. Особено когато стартираш асинхронни таскове дето не са просто Task.delay. Бенчмаркни си го сам и после ела тук да ми полапаш уя. Редно е като те уча на занаят и то без да разбирам от C#. Представи си сега па и ако разбирах
п.п.2 Мен не могат да ме уволнят затова че програмирам с чатГПТ, защото аз съм КОНСУЛТАНТ и консултирам фирмените Джонки да разбират кода дето преди това са написали.
ахахаххахахахаххахаха
ахахаххаха
аааааааааааааааааааааааа
аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
чуек, не, не, не
Ти ли си консултант бе, мършо замирисала?
Бъркай бетон в Берлинистан, бич!
П. С. Първото ти име Волен ли е?
П.С. 2. Като къмитвам в .net core ще ти напиша Task.WhenAngry да консултираш джунките как се чувстваш, когато цигани ебът жена ти. Малоумник прост.
Baj_boeb Стуйо Stilgar Стуйо Stilgar Последният акаунт на Единия Stilgar Стуйо Stilgar Стуйо Stilgar Какъв е дейтастора който налага тея ExpressionFilterDefinition?
Виж типа на колекшън.
Ох... ми съжалявам :(
Не му ли направиха вече LINQ provider дето поне може да работи с where
И аз те съжалявам, EF парадигмите водят до жестоки изкривявания за да ми задаваш такива въпроси :)
Не знам... такова нещо бих писал само ако дайтастор драйвъра ме принуждава. Ни с EF, ни с Dapper ни с нито по друг доброволен начин не бих си го причинил.
И сепак евала - кода му е що годе читав (мое да се оптимизира, но е приемлив), но да MangoDB е малко shit.
Не знам. Мен тея хендлъри ме дразнят. Сигурно някъде там има и mediatr бррррр
Либертарианец сплескан, колко пъти трябва да ти казвам, че MediatR е лайно и само идиоти като джуджераста биха го ползвали със CQRS? Вземай от хапчетата за деменция на рабиняка.
Как ти изглежда тва дет го вика тоя хендлър
Повече код не пускам тук, има прекалено силни дотнетаджии-питонаджии на ваучери за храна, които ме карат да изглеждам глупав, вземайки абсурдни суми въпреки некадърността ми.
за какви суми говорим ? почвам да завиждам на дот нетаджиите. при мен последните 3 години, вземам по 130к лв
Мислиш ли, че съм малоумен да си казвам точните пари във форум с олигофренясали параноидно-шизофренични тролове и експерт-консултанти?