<bgdev />free

Вход Регистрация

Теория на биготерията (Реба - бил си прав през цялото време)
0

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#55584 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1074 пъти.

(Тая тема е продължение на - Теорията на пазарите)

Въведение (можете да го skip-нете):

Тая нощ се събудих потен и осъзнах, че Ребата е прав. Биготерията е по-велико от Демокрацията.

Винаги съм гледал да се държа мъжки и да си признавам грешките (примерно в проекта дето бачкахме със Захата - той не спря да мрънка и CTO-то трябваше да се извинява на клиента за мрънкането му, пък аз и болен deploy-вах некви неща и ме хвалеха меринджеи и Team Lead-ове, без една блага дума да кажа за тях; а Захата сваляше PM-ките).

Като съм в грешка съм в грешка и съм достатъчно мъж за да си призная! Та Реба - прав си! 🤠 Наистина от социално-еволюционална гледна точка - Демокрацията няма как да сработи, без на върха и отново да седи бигот "дори да е демократично избран", и даже Демокрацията води до разпад на обществото, когато защитава демократични ценности като "педеращина", "феминизъм", "правата на малцинствата" и т.н. (все неща които са противоеволюционни)

До скоро сляпо вярвах в Демокрацията, но изчетох десетки книги за Инвестиция, Недвижими имоти, Психология, Манипулация и т.н. и придобих неква наченка на "многодисциплинарен подход" и ми се отвориха 7-те чакри. А Charlie Munger е казал следното:

My picture

Встъпление в теорията:

За да не описвам целата теория - ще изредя неколко факти за човека, социума и т.н. дето са последователни:

- Хората действат на 95% емоционално и 5% рационално.

- Хората мислят най-вече по 2 начина - с "гущеров мозък" (отговорен за емоции, инстинкти, как да се наебеме и оставиме поколение, "мозъка на емоциите", поемането на високи рискове и т.н.), и "човешки мозък" (мислещ как да инвестираме, как да избегнем и да управляваме рисковете, "рационален мозък").

- Масата хора ни се струват "тъпи", не защото са "тъпи", а защото действат точно емоционално, докато топ 5% от човечеството са "истинските хора" мислещи с "човешкия мозък". Т.е. иронично казано, рептилите са 95% процента от населението, а не останалите 5%. 😅

- Емоционалното мислене на хората се изразява най-вече в стратегии "как да впечатлим противоположния пол". Т.е. хората се фокусират върху неща, които ще ги направят да изглеждат "по-големи", "по-велики", "по-богати" и т.н. от колкото са в същност. Скъпи коли и апартаменти на кредит, скъпи дрешки, големи титли "CEO и Co-Founder на баничарница", "биготщина" (да се правим на здрави и силни батки) и др.

- Съответно вече как хората се подбират може да видим от предишната тема (Нема да се повтарям много):

Направо тая теорема ми отвори всички чакри, видех Света отстрани и се почувствах като Избраният от Матрицата. И много се смях. :-D Та какво представлява тая теорема и какво става по пазарите. Нека си представим, че имаме Инвеститори (Мъже) и Инвестиции (Жени). Пазарите копират поведението на хората, т.е. имаме следните типове инвестиции:

- Индекси (S&P500 и др.) - сигурни инвестиции (лабави жени), където инвестират предимно сигурни инвеститори (лабави мъже).

- Малки компании (инвестиции) с потенциал за фалит (разбито семейство), където инвестират предимно сигурни инвеститори (лабави мъже) и малки инвеститори с потенциал за свършване на капитала (разбивачи на семейства).

- Големи компании (инвестиции) в които се стреми да инвестира всеки (красавиците).

- Добри инвестиции - компании с комбинация от характеристики (т.е. красиви, умни, амбициозни и сериозни жени) в които се опитват да инвестират всички, но успяват само добрите инвеститори (т.е. красиви, умни, амбициозни и сериозни мъже).

Съответно и инвеститорите, копират същата логика - например на добрите инвеститори (като Warren Buffet) им налитат всякакви инвестиции (предимно лабави - т.е. спрямо досегашното определение "коври") с цел, инвеститорите да инвестират в тях. Естествено между Инвеститорите и Инвестициите има конкуренция, но добрите инвеститори и добрите инвестиции печелят.

Всичко това се получава, защото реално погледнато на жените може да се гледа като на "мъже с путки и цици", които просто кълват на "чувства и страст", а латино танците учат на тея неща.

Съответно, напълно безчувствено и без правописни грешки (които се получават точно от "тресене на хормони") ще изредя нещата, които забелязах:

- Бургаските батки се правят на уверени (добри инвеститори) и затова могат "коват всекви пирончета", но знаят че "немат кинта" и са по-неуверени от мен да кажем. Щеха да ме бият, че им взех жените.

- Жените си вдигат нивото (правят се на добри инвестиции), като лъжат (както фирмите правят). Казвам им "търся сериозна връзка", "за купона съм дошъл", а те "ама съм сериозна жена, ала бала".

- Улиците в Резервата са мръсни и всички не е както трябва, щото на кой му се бачка бате, като има "жени за ебане". А в цивилизованите държави са чисти съответно, щото нема много за ебане.

- В цивилизованите държави жените и мъжете са лабави, съответно се скъсват да бачкат (там има и най-висок брой самоубийства и др.) и до такава степен си "оптимизират процесите", че не им се налага да бачкат, като през свободното време "инвеститорите" търсят "инвестиции" и обратното.

- Т.е. от горните 2 неща може да съдим, че нищо чудно, че в България голям брой от IT проектите се провалят (хем ни се ебе, хем сме неорганизирани), а в Германия и др. цивилизовани държави просто се бавят (ебе им се и понеже така или иначе процесите са оптимизирани, скатават и бавят проектите).

- Красивите, успешни и умни мъже ги повишават до мениджъри (предимно ако шефът е жена). Те пък си слагат "Гани" (т.е. жени които ги "слушат" и ги "искат", но не "получават", съответно си изкарват "женската злоба" надолу по веригата).

- Съответно за себе си, извадих извода, че вместо да съм "активен trader" па пазара (да излизам с всека срещната и да се правя на "играч") по-добре да заложа на сигурно ("коври") и да се оглеждам за много добра инвестиция ("красива", "умна", "стабилна" жена), като през това време си вдигам цената (тренирам здраво, образовам се още, правя още пари, стана Co-Founder на баничарница и т.н.).

- Според изследвания, само здравата физика и добре напомпаното тяло, ти вдига успеха (и при мъже и при жени) с поне 20%. Та ще ви разочаровам, ама и да правите яко кинта, ако сте тулупи - нема да ви връзват, колкото искате.

Същината на теорията:

Реба - прав си. В Биготските държави като България, Русия, Китай и др. Демокрацията е силно вредна. Пак ще изредя факти които подкрепят това:

- Тук мислим предимно с "гущеровия мозък", а не като "бели хора". Съответно всеки се чуди как да се "надуе" за да "надмине другия" и да "впечатли отсрещния пол".

- Чел съм и Старобългарскара литература. Нищо не се е променило за 1000+ години. Некъв поп в некъв разказ се беше оплаквал, че българите пият безразборно, а жените мислят само за мазила (т.е. биготи и кифли).

- В такова общество всеки гледа на надскочи другия и се самоизяждаме (т.е. вица за "българите и казана").

- Единственият начин за дългосрочно съществуване на биготско обещество е "тоталираният режим", където един много силен мъж (айде Баце, че е любимец на Ребата) седи отгоре и бие през ръцете другите "биготи" (само дето Баце ги награждаваше даже и посъсипа държавата; Единственото полезно бе, че се сби с Черепа и го прати да почива в Дубай).

- В биготски общества, мъжете имат повишено ниво на тестостерон. Тестотеронът води до повишаване на взимането на рискове. Чудно дали Черепа е чел за тея изследвания, преди да организира, цела България да търка билетчета.

- В биготски общества, всеки се състезава със всеки, което води до генериране на шампиони (индивиди) на Световно ниво, но рядко до изграждане на добри "колективи" и "екипи", освен ако не са под ръководството на друг бигот (за това и през Социализма сме имали по-добри колективни спортове).

Заключение на теорията:

- Пак ще стана "патриот". Реба дай идея за коя партия да гласувам - майната и на ДБ. За Копейкин ли?

- Демокрацията ще ни унищожи като народ за отрицателно време. Трябва ни бигот - патриот за лидер, пък било то и да нямаме "нулева корупция"!

#55585 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 08.01.2022 от Един от многото, видяно: 1069 пъти.

Иначе тая нощ се изпотих, щото имах едно предположение за цените на имотите в САЩ и тези в България (на база на тази теория) и реших да го тествам, и гледам следните картинки:

Цени на имоти в САЩ

My picture

Цени на имоти в България

My picture

Могат да се видят следните разлики, които ги предположих докато спах и се събудих потен:

1. Кризата в САЩ е започнала по-рано (2007 година) от кризата в България (2008 година)

2. САЩ бързо са се възстановили от кризата (в рамките на 10 години), докато ние още не може да стигнем предишните нива на цените, преди кризата.

Причината е, че българинът е инат (с "гущеров мозък") и в старанието му да "не се прецака" и да "продаде на по-голяма печалба" е задържал имота си с 1 година по-дълго (с течащи ипотеки, криза и т.н. докато по новините са казвали "Няма риск от имотна криза в България"), което е ебало майката на целата икономика и в крайна сметка е довело до значително по-бавно възстановяване на пазара от това в САЩ.

Което ме доведе до мисълта, че брокерът ми е прав - и се събудих потен. Цените на имотите ще се вдигнат с още 15% (щото българите сме идиоти мислещи с пищката си, а не с главата).

Та с други думи, мечтата ми, че тая година ще си купя още 2 апартамента отиде в кофата, но както Чарли Мънгър е казал:

My picture

Та добро начало на годината. Ще си бутам парите в ETF-и (дето и без това дават 8.5% ROI, което е по-високо от имотите) и търпеливо ще си чакам, алчния българин да пукне имотния балон, докато се прави на "бигот".

Впрочем на база на тази теория, ще направя няколко прогнози ala Vanga:

- До 2-3 години ни чака мощен срив на имотния пазар (дори по-мощен от предишния, поради тъпотията и алчността на българина и демографската криза).

- Чака ни цялостна икономическа криза.

- Демографската криза води до "високо търсене" и "ниско предлагане" на IT кадри. Което би довело или до излизане на част от чуждестранните фирми от българския пазар или до намаляване на заплатите (което с повишаване на осигурителния праг, ще е чудна комбинация; опа а и ще вкараме и Еврото) 😅 Гатака се оказва прав

- Съответно и последният клон на българската икономика (IT сферата) ще изнемогне и ще се срине до 5-10 години най-много.

#55586 (ツ) Дон Реба
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1068 пъти.

признавайки че съм прав подло ми забиваш нож в гърба и доказваш че не съм прав по друг конкретен и важен въпрос - винаги съм казвал че не е било някой да убеди опонент спор, дори за елементарни неща които могат да се проверят и измерят, камоли за концептуални. какво да правя сега като тая ми философия рухна и ето ти ме опровергаваш с пример. мисля все пак че ако продължа да го вярвам, въпреки че ти ми даваш очевиден опровергаващ пример , ще е по-добре защото по тоя начин давам личен пример в подкрепа на тезата си, а твоя пример ще го пишем "изключение което потвърждава правилото". мда, така е най-добре май

#55587 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1066 пъти.

Ами реално погледнато - трябваше да се "самоубедя" след доста четене от моя страна. Не си ме убедил в спор. Тъй че твърдението ти остава вярно.

А и в едни книги които четох пише точно, че спорейки по-скоро изостряш хората и ги караш още повече да вярват в тяхната позиция. И аз бях така. Тъй че да - прав си и за това. 🙂

#55600 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 08.01.2022 от Rabin, видяно: 1057 пъти.

Ква демокрация бе зубър, в кмб демокрация не е имало и няма да има. Тоя мазния Петков го назначиха от Козяк, щото им обещал, че ще ни инокулира до гроб! Ся дават зор да ни приключва по-бързичко. Само 6 милиона останаха!

#55602 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 08.01.2022 от Един от многото, видяно: 1053 пъти.

Мани Рабине - ей ся го слушах Гатака, да разправя как "всички да се преквалифицираме към Ганорници, щото IT секторът в България умира и скоро ще падат заплатите".

Съвпада с теоремата ми за биготите. 😃 Та и ти щеш-нещеш май ще трябва да се пренасочиш натам. Аз като се сертифицирам по SS, Скум, Pimp и др. ще мога да мандръсам един синджир ропчета. А за бедните ропчета не знам - те да му мислят.

#55605 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 08.01.2022 от Rabin, видяно: 1050 пъти.
Един от многото

Мани Рабине - ей ся го слушах Гатака, да разправя как "всички да се преквалифицираме към Ганорници, щото IT секторът в България умира и скоро ще падат заплатите".

Съвпада с теоремата ми за биготите. 😃 Та и ти щеш-нещеш май ще трябва да се пренасочиш натам. Аз като се сертифицирам по SS, Скум, Pimp и др. ще мога да мандръсам един синджир ропчета. А за бедните ропчета не знам - те да му мислят.

https://money.bg/companies/samo-za-4-dni-direktorite-na-nay-golemite-britanski-kompanii-izkaraha-poveche-ot-godishnata-zaplata-na-sluzhitelite-im.html

Зубър си беше, тъпак ще си умреш! Никога, ама НИКОГА няма да ти оставят шанс да управляваш чужд бизнес и пари.

Аз на интервю си казвам от вратата. Не ща да ме занимават с управление на хора. Квото науча науча кат технология, остава си за мен. Управлявайки ропчета си подаряваш времето и живота на ТЯХ!

Шеф може да си само у твойта си фирма. Имаме вселенския шанс да разполагаме с оръдията на труда, най-богатите люде изплуват от софтуерния бизнес. Едно време е трябвало огромни инвестиции, че да станеш богат.

Гатака го слушах, обърна ли внимание на часовата ставка, на която ви продават? 50 - 70 $ на час, повече и от чистачката. После ви вадят душата за 300 мили-пени.

#55610 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 08.01.2022 от Един от многото, видяно: 1042 пъти.

😅 Ще ми дадат некой ден.

Щи дадат да го лигавиш. Знаеш, технологиите се сменят постоянно. Аз след десетина години опит в индустрията им теглих сиктира на простотиите, и почнах наново.

CVто ми е пълно с буквички и сертификати кат твойте. Един ден ще се събудиш и ще се сетиш, че е нямало грам сми. После другите кандидати за матрял за зелен чипс ще ти се лашкат кат аутисти, и ще ти разправят за кози.

Сраснеш ли се с Корпорацията и изгубиш ли инерция после се надяваш само на пенсия, която чернокракия с радост ще ти заработва.

Корпоративната кариера е път без изход. Като пагона на соц старшините, под форма на буква Т.

П.П. Тоя коментар нещо се е бил бъгнал.

#55613 (ツ) gat3way
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1030 пъти.

Са нали е много модерно всичко да се сравнява с S&P500, та много ми е интересно доходността на партаментите в софията как ще се движи спрямо s&p500 за следващите примерно 5-10 годинки.

#55615 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1026 пъти.
gat3way

Са нали е много модерно всичко да се сравнява с S&P500, та много ми е интересно доходността на партаментите в софията как ще се движи спрямо s&p500 за следващите примерно 5-10 годинки.

Ами лабаво - особенно ако купиш апартамент у най-големия пик. Средно доходността е 4-7% ако го взимаш със собствена кинта и 8-13% ако го взимаш с кредит с нисък лихвен процент. S&P 500 има възвращаемост от 8-10% (в зависимост от меринджейски такси и др.).

Т.е. имот с кредит може да е по-доходен от S&P500, ама предвид ситуацията в Резервата си е рисково.

#55616 (ツ) Rabin
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1023 пъти.
Един от многото

Средно доходността е 4-7% ако го взимаш със собствена кинта и 8-13% ако го взимаш с кредит с нисък лихвен процент.

Звучиш като слънчасал, да не се вакса междувременно? Или искаше да кажеш, че доходът от ипотеката е за банката, докат бичиш скумовете да доплащаш за вноската от наема?

#55617 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1021 пъти.
Rabin
Един от многото

Средно доходността е 4-7% ако го взимаш със собствена кинта и 8-13% ако го взимаш с кредит с нисък лихвен процент.

Звучиш като слънчасал, да не се вакса междувременно? Или искаше да кажеш, че доходът от ипотеката е за банката, докат бичиш скумовете да доплащаш за вноската от наема?

Ем сметни си - има калкулатори за целта.

#55618 (ツ) Rabin
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1017 пъти.
Един от многото

Ем сметни си - има калкулатори за целта.

Аха ясно. Не изглеждаше чак толкоз загубен. Явно си се инокулирал, ама не си признаваш.

#55619 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1015 пъти.
Rabin
Един от многото

Ем сметни си - има калкулатори за целта.

Аха ясно. Не изглеждаше чак толкоз загубен. Явно си се инокулирал, ама не си признаваш.

Чиче, изчел съм 15 книги за недвижими имоти преди да си купя имот и спазих повечето "западни препоръки", до колкото е възможно в "банановата република България".

Имам и ексел дето ти смета доста по-точно и детайлно, възвращаемостта от тоя калкулатор, ама не го давам. 🙂

#55620 (ツ) Rabin
Създадено на 08.01.2022, видяно: 1012 пъти.
Един от многото

Чиче, изчел съм 15 книги за недвижими имоти преди да си купя имот и спазих повечето "западни препоръки", до колкото е възможно в "банановата република България".

Имам и ексел дето ти смета доста по-точно и детайлно, възвращаемостта от тоя калкулатор, ама не го давам. 🙂

Момче не чак толкоз младо и много неопитно. Като бях малък имаха един лаф дъртите. Разпиздрено дупенце най-много бой яде.

https://news.bg/politics/40-firmi-bez-litsenz-sabirat-dalgovete-na-horata.html

Очилатковци кат тебе най ги обичат, беззащитни и вкусни сте кат невръстни антилопи.

#55651 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 998 пъти.
Rabin
Един от многото

Чиче, изчел съм 15 книги за недвижими имоти преди да си купя имот и спазих повечето "западни препоръки", до колкото е възможно в "банановата република България".

Имам и ексел дето ти смета доста по-точно и детайлно, възвращаемостта от тоя калкулатор, ама не го давам. 🙂

Момче не чак толкоз младо и много неопитно. Като бях малък имаха един лаф дъртите. Разпиздрено дупенце най-много бой яде.

https://news.bg/politics/40-firmi-bez-litsenz-sabirat-dalgovete-na-horata.html

Очилатковци кат тебе най ги обичат, беззащитни и вкусни сте кат невръстни антилопи.

Не съм очилатко, цайси не съм слагал (в книгата за body language-a четох, че хората си слагат цайси, за да "изглеждат като умни, подсъзнателно на събеседниците си", ама ефектът траел 5 минути, докато си отворят устата).

Разни мои познати почнаха да носят цайси баш за тая цел (фешънската), а аз с 20+ сертификата и 50+ прочетени книги, зад гърба си ходя без цайси, и хората си ме виждат, че съм умен и без тях. 🤠

А това с колекторските фирми не ме учудва - в Резервата като станат по-зле нещата, се отива към хаос, мутренщина и анархия. Ама аз кредити нямам, разни мои познати дето се набълбукаха да му мислят.

Но е баш заради тея дето се набълбукаха - следващата имотна криза, ще бъде по-тежка от предишната (особенно заради демографската криза в Резервата). Т.е. благодаря, че подкрепяш прогнозата, която направих.

#55652 (ツ) Delegate
Създадено на 08.01.2022, видяно: 992 пъти.
#55653 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 991 пъти.
#55661 (ツ) Rabin
Последно редактирано на 08.01.2022 от Rabin, видяно: 981 пъти.
Един от многото

Разни мои познати почнаха да носят цайси баш за тая цел (фешънската), а аз с 20+ сертификата и 50+ прочетени книги, зад гърба си ходя без цайси, и хората си ме виждат, че съм умен и без тях. 🤠

50 книги не знам за кво ги броиш, баба ми е прочела много повече, пък си беше неграмотна женица.

Не ми изглеждаш умен, звучиш като залюхана читанка.

Заключение на теорията:

- Пак ще стана "патриот". Реба дай идея за коя партия да гласувам - майната и на ДБ. За Копейкин ли?

Тъп си кат негърски гъз, да те натика шибания копейкин у казармата, после ще те питам за кой ще гласуваш! И двоен данък иска за читанки като тебе. Щи реши отведнъж проблема с инвестирането, ако се сещаш. rofl

#55663 (ツ) Един от многото
Създадено на 08.01.2022, видяно: 972 пъти.
Rabin
Един от многото

Разни мои познати почнаха да носят цайси баш за тая цел (фешънската), а аз с 20+ сертификата и 50+ прочетени книги, зад гърба си ходя без цайси, и хората си ме виждат, че съм умен и без тях. 🤠

50 книги не знам за кво ги броиш, баба ми е прочела много повече, пък си беше неграмотна женица.

Не ми изглеждаш умен, звучиш като залюхана читанка.

Заключение на теорията:

- Пак ще стана "патриот". Реба дай идея за коя партия да гласувам - майната и на ДБ. За Копейкин ли?

Тъп си кат негърски гъз, да те натика шибания копейкин у казармата, после ще те питам за кой ще гласуваш! И двоен данък иска за читанки като тебе. Щи реши отведнъж проблема с инвестирането, ако се сещаш. rofl

Май Чертата ти липсва, а? Нема да споря с теб и да те храня, щото нищо не знам за теб. Нов кадър съм и не сте ми ясни.

Иначе то и един шеф на едно заведение за наркотици (тъп като гъз) ми каза, че бил чел книги ама не научил нищо. Ама то много зависи как ги четеш (аз си водя записки постоянно) и какви книги четеш.

Примерно руска художествена книга и разкази за Андрешко, нема да те научат на нещо. То и порно списанията са "книги", ама не са особенно полезни. Аз чета предимно практични книги на различни тематики и си водя много обстойни записки. Не ме сравнявай с простолюдитето в Резервата, макар да съм "Един от многото" (които намаляват).

Иначе не бих отказал казармата много - мисля в близките години да се науча и да стрелям точно. То си трябва особенно в тея "забавни времена". Тамън ще си станем gangsta от гето България. 💪 West Side Mada Faca

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Теория на биготерията (Реба - бил си прав през цялото време)
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE