<bgdev />free

Вход Регистрация

Проблемите на Резервата
0

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
#40786 (ツ) Дон Реба
Последно редактирано на 10.06.2021 от Дон Реба, видяно: 870 пъти.

но пък от друга страна новия парламент , както е бъкан с борци срещу корупцията и протестъри, зе че махна лимита за брой секции в турция. направо човек ако не чете бивол и дневник за да му се изяснят нещата, би се подлъгъл че всичката тая негодуваща срещу корупцията шарена сбирщина всъщност иска повече гласовете за ДПС и пеефски.

#40787 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 866 пъти.

Ее как бе - ДПС се е "дръпнало от Пеевски" покрай санкциите на хамериканците. От Бивол така казаха.

П.П. Но без майтап - ГЕРБ бяха наложили бая ограничения за гласуване на чужденците навсякъде. Като почнаха сега да ги махат, явно ще има и "неприятни странични ефекти", ама нема как.

#40788 (ツ) Дон Реба
Създадено на 10.06.2021, видяно: 865 пъти.

това е ново за мене, обаче все тая, ще на значат нов

#40790 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 861 пъти.

Ее да, аз затова "не се ограничавам" като повечето "умно-красиви" до "махаме Боко, Пеевски и Гешев и всичко е ток и жица", а съм на мнение, че и 5 прасета като Пеевски да махнем пак ще сме Резерват (моля се само да е "1 идея по-добре", щото че "нема да се оправим - нема").

Както са казали старите българи "Каквото селото, такъв и кметът." та с 85% селско население в Резервата (както ни определи и Батето) все ще са ни такива "бизнесмените" и "политиците". Трябва народът "да се оправи първо", а това как ще стане - немам идея. По-вероятно е циганите да ни завладеят, преди "това да стане".

#40800 (ツ) Дон Реба
Създадено на 10.06.2021, видяно: 849 пъти.
Един от многото

моля се само да е "1 идея по-добре"

аллах чу молбите ти, днес са оправдали ченалова, несправедливо обвинена в корупция от бацевата мафия и 7 години държана като затворник

#40801 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 846 пъти.
Дон Реба
Един от многото

моля се само да е "1 идея по-добре"

аллах чу молбите ти, днес са оправдали ченалова, несправедливо обвинена в корупция от бацевата мафия и 7 години държана като затворник

Напоследък бих казал, че Бог чува молитвите ми (истинският, че на тая мърша Алаху се не моля), но последните събития бих ги преписал по-скоро на едно мое предвиждане преди време, че "колкото по-зле стават нещата в България, толкоз повече патриоти ще се появяват".

Та това явление в момента го наблюдавам и като странични ефекти се поправят някои грешки на ГЕРБ, но все пак не мисля, че това явление ще реши проблемите на Резервата. Скапан народ сме - това е основният проблем.

#40803 (ツ) Дон Реба
Създадено на 10.06.2021, видяно: 841 пъти.
Един от многото

"колкото по-зле стават нещата в България, толкоз повече патриоти ще се появяват".

това наистина е така. и обратното - колкото по-добре стават нещата, толкова повече умнокрасавци и джендъри се появяват. конкретно у нас за 4 години патриотите от 10%, паднаха на 3%, докато ДБ вдигна от 3% на 10% , буквално си смениха местата.

#40804 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 834 пъти.
Дон Реба
Един от многото

"колкото по-зле стават нещата в България, толкоз повече патриоти ще се появяват".

това наистина е така. и обратното - колкото по-добре стават нещата, толкова повече умнокрасавци и джендъри се появяват. конкретно у нас за 4 години патриотите от 10%, паднаха на 3%, докато ДБ вдигна от 3% на 10% , буквално си смениха местата.

Напротив, 2008 си спомням, че имаше много малко "патриоти". Бяхме влязли в ЕС и на "патриотите" се гледаше като на "шовинисти", "анти-европейци", "нацита" и т.н. Сега след "имигрантската криза", "Брекзит", "политиката на Орбан" и др. (примерно "катастрофалното управление на Баце") има доста "анти-европейски" и "анти-американски" настроения и на "националисти" и "патриоти" се гледа като на "единственото бъдеще за спасение", което е абсурдно щото "патриотите" в масата си са "тотални идиоти" (знам го от опит, бях такъв).

Впрочем трябва да си благодарен, че опровергавам това което написа, щото иначе излиза, че "през управлението на ГЕРБ умнокрасавците и джендърите са се утроили", което е в пряка опозиция с предишното ти твърдение, че "корупцията бори джендъризма". :-D

#40805 (ツ) Евлампи
Създадено на 10.06.2021, видяно: 832 пъти.
Един от многото

Скапан народ сме - това е основният проблем.

Забавното е че точно младежта дето няма необходимия житейски път чисто като години (ранни постижения от рода на образование, кариера, кинти и подобни не компенсират това, даже задълбочават заблудата) обаче е расла в отровната среда на урбано-интелектуалщина много кълве на точно това тъпо клише, още помня като приказвах същите глупости :)

#40806 (ツ) Евлампи
Създадено на 10.06.2021, видяно: 830 пъти.
Един от многото

което е в пряка опозиция с предишното ти твърдение, че "корупцията бори джендъризма". :-D

Тцъ, щом има джендъри начи няма корупция, тоест оборва се умнокрасивата глупост за невероятната корупция и 'кражби' (която поначало лесно се оборва с просто посочване на ФАКТИ като тези че любимото на умнокрасивитета бевепе и светлите кинти РАСТАТ)

#40807 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 829 пъти.
Евлампи
Един от многото

Скапан народ сме - това е основният проблем.

Забавното е че точно младежта дето няма необходимия житейски път чисто като години (ранни постижения от рода на образование, кариера, кинти и подобни не компенсират това, даже задълбочават заблудата) обаче е расла в отровната среда на урбано-интелектуалщина много кълве на точно това тъпо клише, още помня като приказвах същите глупости :)

Тука проговаря "конформизмът" ти и "чувството за принадлежност". Аз го нямам тоя проблем, признавам си, че и аз съм част от скапания народ и малко или много страдам от разни народни недостатъци.

А под "скапан", нямам предвид, че сме "лоши хора". Напротив бих казал, че сме "наивно тъп и добродушен народ" с изключение на некви "тарикати" дето отвреме навреме "natural selection-a си ги прибира" (я 4-5 двайсгодишни се размажат като кюфтета в некоя катастрофа, я некой баща заколи сина си; а бе "битови резерватски случки"). Просто делата и фактите показват, че не струваме като народ.

Евлампи
Един от многото

което е в пряка опозиция с предишното ти твърдение, че "корупцията бори джендъризма". :-D

Тцъ, щом има джендъри начи няма корупция, тоест оборва се умнокрасивата глупост за невероятната корупция и 'кражби' (която поначало лесно се оборва с просто посочване на ФАКТИ като тези че любимото на умнокрасивитета бевепе и светлите кинти РАСТАТ)

БеВеПе-то го следях и ми "беше любимо" баш като бях "партиот". Като качих 1-2 или повече IQ точки, разбрах, че неща като "индекс на човешко развитие", "качество на живот" и др. са по-важни от простата пачка. Щото като те тресне ток на тротоара (след ремонт на Фандъчката) нема много значение колко кинта имаш в портфейла.

П.П. Впрочем това с БеВеПе-то ме подсети нещо интересно - напоследък се е навъдили некви много странни животни. "Умнокрасиви патриоти" - обикновенно са некви що-годе млади хипстърчета със "западно образование", които се правят на "прикрити селяни" (като показват "етикет" и "култура" където не трябва), но и показват, че "не са избягали от традициите" (слушат комерсиална народна музичка, ходят по хижи, гори и чевермета, протестират, ходят на театро). А бе баш пример за "балкански интелигент" (Бай Ганьо v2). Сигурно по същата причина и се бутат по протести, у политиката и "за депутатски места" (както е казал героят на Алеко "келепир има в тая работа").

#40809 (ツ) Дон Реба
Създадено на 10.06.2021, видяно: 824 пъти.
Един от многото

което е в пряка опозиция с предишното ти твърдение, че "корупцията бори джендъризма".

е и ти като гофи, според него съм бил казал че "да караш със 130 е по-безопасно отколкото да караш със 90", което не е баш така, той ми цитира логически еквивалент на това което съм казал, а не точните ми думи, които бяха: "магистралите имат по-нисък рейт на смъртност от нормалните пътища". това наистина е така, и май само за гофи2 не е очевидно защо това е така - заради липса на насрещен трафик. същото е и с корупцията, само че тука ти си в позицията на гофи2 и не виждаш "насрещния трафик".

#40810 (ツ) Един от многото
Създадено на 10.06.2021, видяно: 823 пъти.
Дон Реба
Един от многото

което е в пряка опозиция с предишното ти твърдение, че "корупцията бори джендъризма".

е и ти като гофи, според него съм бил казал че "да караш със 130 е по-безопасно отколкото да караш със 90", което не е баш така, той ми цитира логически еквивалент на това което съм казал, а не точните ми думи, които бяха: "магистралите имат по-нисък рейт на смъртност от нормалните пътища". това наистина е така, и май само за гофи2 не е очевидно защо това е така - заради липса на насрещен трафик. същото е и с корупцията, само че тука ти си в позицията на гофи2 и не виждаш "насрещния трафик".

Конкретно за това твое твърдение бях съгласен. Въпреки, че четем за "катастрофи по магистралите", на ден в София стават по над 100 леки катастрофи. Т.е. определено магистралите са "по-безопасни" от нормалните пътища. Гофи може би се бъркаше, щото си мислеше, че спорим, че "повече хора умират по нормалните пътища", но човек може да е "в опасност" и без да "умре", тъй че наисинта нормалните пътища са по-опасни.

#40811 (ツ) Дон Реба
Създадено на 10.06.2021, видяно: 817 пъти.
Един от многото

Конкретно за това твое твърдение бях съгласен.

предполагам затова го дадох като пример.целта ми не е да дебатираме дали магистралите са по-безопасни от селските пътища, а само да покажа че живота е нелогичен и подмяната на едно твърдение с логическия му еквивалент не е добра идея извън час по математика.

#40812 (ツ) Един от многото
Създадено на 10.06.2021, видяно: 812 пъти.
Дон Реба
Един от многото

Конкретно за това твое твърдение бях съгласен.

предполагам затова го дадох като пример.целта ми не е да дебатираме дали магистралите са по-безопасни от селските пътища, а само да покажа че живота е нелогичен и подмяната на едно твърдение с логическия му еквивалент не е добра идея извън час по математика.

П.П. А какво ти беше оригиналното твърдение за корупцията? Щото наистина помня, че го "перифразирахме".

#40814 (ツ) Един от многото
Създадено на 10.06.2021, видяно: 806 пъти.

Впрочем ей сега слушам Илия Златанов дето го рекетира Пепи Еврото и той критикуваше Илчовски (що до сега е "ял и пил" с Гербаджиите, а сега им се "прави на интересен") и цитира следната крилата фраза:

“Не се страхувай от враговете си –

в най-лошия случай могат да те убият.

Не се страхувай от приятелите си –

в най-лошия случай могат да те предадат.

Страхувай се от равнодушните –

те нито убиват, нито предават,

но благодарение на тяхното мълчаливо съгласие съществуват и предателството и убийството.”

Роберт Еберхард Бунзен

Това е и моята теза, защо сме скапан народ - ние сме "наивно тъп и добродушен, а и равнодушен народ" и просто ще се затрием от самосебе си, и "патриотизмът не е решението", щото той адресира само 1 проблем - "проблема с чуждите" (турците, сърбите, руснаците, циганите и т.н.), а не адресира (че даже и "засилва") "проблема с нашите" (нашите мутри, нашите бизнесмени, нашите наркоманчета, нашите боклуци), затова и нищо чудно, че ГЕРБ и "обединените партиоти" беха първи дружки. Та да, ще се самозатрием - гаранция.

#40817 (ツ) gat3way
Създадено на 10.06.2021, видяно: 788 пъти.

Патриотите имат навика да се организират и като се организират всички ги виждат какви торби с лайна са, така че аз нямам никакви опасения че патриотизъма ще ни затрие.

#40818 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 760 пъти.

Айде и аз ще напиша един дълъг коментар "тип Ребата". Немам в предвид "партиотите" и другите партийци дето се бият в гърдите, че са "за народа" - за щастие народът ни "не е чак толкова тъп", че да гласува масово за тях и така или иначе събират малко проценти.

Патриотизмът, който ще ни затрие е този, който ни прави слепи за "народните недъзи", че понякога даже "горди от тях". Патриотизмът, който ни кара да си мислим, че "мутрите са ни пазили от чуждата мафия", "имаме корупцията, ала нямаме джендъризъм", "2/3 от бизнесмените ни са свързани с 'борчета' ама това е щото сме 'як български народ'" и т.н. и като четем как в чужбина некой българин ни злепостави и участва в некоя финансова измама си казваме "е това сме ние българите - хитреци и тарикати; кой като нас? естествено, че българин ще я направи тая измама".

Ще ти го перифразирам - това е като да имаме дете инвалидче с мозъчно увреждане и да му викаме:

- "браво детенце, ти си специално" (както си викаме "велик е българския народ", "велика държава е България", "велик е нашият войник")

- "браво детенце, ти просто си по-бавничко от другите" (както си викаме "по-бедни сме от Европа, ама каква хубава храна, природа имаме, рай сме")

- "браво детенце, ама какво си хубавичко, другите дечица не могат да се сравняват с тебе" а детето да му текат лигите през това време (както си викаме "ее това е лидер - Баце, як; показва им на европейците как се прави" и т.н., докато тънем в корупция и мизерия).

Едно време и аз бех от тея "родители" дето "хвалех детето" докато то се "насираше и лигавеше постоянно", и "забърсвах лайната под килима" (траех си за простотиите в България, "омаловажавах ги", представях ги като "нормални и положителни" неща), но в един ден осъзнах - "ми то си е олигофренче". Умерените българи, от "родова принадлежност" от кво ли, "не го хвалят", но се държат по-умерено и биха казали:

- "ами то си е що годе нормално детето, има проблеми ама и други деца имат проблеми" (както биха казали "ами ние сме що годе нормална държава, имаме проблеми с цигани и др., ама и западна Европа има с имигранти")

Като цяло в настоящето не ми пука особенно за държавата, камо ли пък за народа, но ми доставя искрено удоволствие да shitpost-я и като някой "похвали детето" да го "погледна в лицето и да му кажа":

- "А лайната под килима какво ги правим? Вижте, детето ви е олигофренче-инвалидче. Ще го лекувате ли - какво ще правите?" (както казвам "скапан народ сме - ако не се 'излекуваме' сме до там")

Ето "последното осиране на инвалидчето" Каракачанов - загубихме един от най-добрите си пилоти. Значи "началник-щаб на ескадрила" загива при военно обучение. Щом успяваме да се затриеме "без бой в мирно време", сметай какво ще стане, ако ни нападнат (че даже загиналият бил "един от най-добрите пилоти", сметай "колко са зле другите").

И слушам некъв бивш министър на отбраната, като го питат "Е добре де, това не означава ли, че сме тотално безполезни като съюзник?", да обяснява "Ами те съюзниците разчитат на нас за други неща - транспортна техника, хеликоптери, да им носим кафето..."

То и затова като Баце го снима коврата как спи с пачките "разните добри родители пак похвалиха детето" - "е тва е истински лидер, пори коврите - пачки, кюлчета, пистолет. Истински мъж за разлика от европейските 'лидерчета'; ами той си е дома - може да си прави каквото си иска; какво като го е снимала няква ковра?", а на мен ми се изправиха косите, щото си мисля "щом неква ковра може да ти снима 'лидер на европейска държава' в спалнята, сметай един шпионин, колко класифицирана информация може да отмъкне, че той даже просто трябва да сложи една пачка в шкафчето и ние ще му я дадем; с такъв 'премиер' сме разграден двор за всякви тарикати, шпиони, боклуци, имигранти и др. злодеи"

Та е това е Резервата - "дете инвалидче-олигофрен" дето за момента е "живо", ама не се знае до кога.

#40819 (ツ) gat3way
Последно редактирано на 10.06.2021 от gat3way, видяно: 758 пъти.

Да де, то е едно и също, организираната форма на тия са въпросните "политици", в общи линии няма по-добро лекарство против "патриотизъм" от това да ги оставиш да зависи нещо от тях, еле па да станат част от правителството си е като ваксинация, като се осмърдят на лайна и после на матряла дълго му държи да не ги слуша такива.

Но добре де да се доуточня - огромната част от тея дето според теб споделят такива виждания много лесно ще заиграят голи турски кючеци на масата срещу изненадващо ниско финансово възнаграждение, т.е те не са "истински" патриоти и тея неща са лафове за маса. Тея дето са "истинските" имат странното желание да си налагат странните възгледи и това естествено става със средствата на политиката, но тъй като са си изначално доста тъпи и наивни парчета, идеалистичният плам бързо бива удавен в софри изцепки и много лой и парцуца.

#40820 (ツ) Един от многото
Последно редактирано на 10.06.2021 от Един от многото, видяно: 750 пъти.

Е да, има го тоя ефект. Само дето предвид, че "се насираме често", нз колко ще "държи смръднята".

Гледам, че некви почнаха вече да залитат по "Възраждане", дето са "активни националисти" и са малко като "родители дето мотивират инвалидчето-олигофренче, да стане 'хулиганче'", и му казват:

- "хайде татковото да сочим с пръст по-здравите дечица от съседната масичка дето не ни харесват" (както "Възраждане" са "анти-турски", "анти-сръбски" и "анти-т.н." настроени)

- "хайде татковото да потичаме, да помпаме ръчички с 1 кг. гирички, да станем силнички" (както "Възраждане" са за "училища у секо село", "яко инвестиране в БГ армията" и т.н.)

Некви действия дето хем "не ни лекуват", а може да ни помогнат "да се сецнем тотално". Хем ни правят да ставаме "хулиганчета" и ако прекалим, колко му е да "дойдат съседните деца и да ни пречукат".

Дано да си прав и да "държи смраднята тоя път", ама ще е хубаво и да "вземем да се бършем, като се осираме". Ей сега, един голям батко (САЩ) ни подпря и ни дотъркаля до тоалетната (със санкциите по закона "Магнитски"), ама няма "да ни бърше дупето" и от нас зависи "да се измием" (да си арестуваме корумпираните боклуци). Да видим сега, дали ще се "избършем" или ще оставим "лайното да си тече".

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Проблемите на Резервата
0

AsmBB v3.0 (check-in: a316dab8b98d07d9); SQLite v3.42.0 (check-in: 831d0fb2836b71c9);
©2016..2023 John Found; Licensed under EUPL. Powered by Assembly language Created with Fresh IDE