В тва отношение тая религия е бая жълтопаветно соросоидна - прощава ти се, но само ако си искрен и наистина се разкайваш за постъпките си. Българския съд работи по тоя начин.
впрягаш каруцата пред коня - соросящината е базирана на християнството, а не то на соросящината. семето на либерастията е посято преди 2000 години, и търпеливо е чакало подходящи условия да избуи, и ето че техническия прогрес ги даде.
Не, нищо такова. Прочети още веднъж поста на единьото, на който съм отговорил. Това е стандартен алгоритъм за определяне на доминиращи и подчинени, от как ги има хората сигурно. Формализирано изглежда така:
1. Всяка религия (вкл. соросящината) започва като някаква много сложна и абстрактна система от правила, които е невъзможно да бъдат следвани. По този начин, шаманът/гуруто/попът/сорос става централната властова фигура, която одобрява или не действията на хората.
2. С течение на времето хората почват да се усещат, че шаманът нещо си тълкува правилата в своя полза и грехове от сорта на "помириса свинско" или "погледна жена по неправилен начин" или "закъсня с 5 мин. за 8-мата дневна молитва" са леко абсурдни и не е възможно да живееш праведен живот, т.е. извън властта на шамана.
3. Поради горното, все повече народ просто махва с ръка и казва "ебал съм го, ще горя в ада". Първата реакция на религията, естествено, е да праща хората да горят не в ада, ами на площада. Което, естествено, поражда съпротива в народа. Втората стъпка на религията е отстъпление и Конкретизиране на правилата с цел да се запази поне някаква власт.
4. Религията окончателно спира да е властови инструмент, хората почват да я практикуват като хоби или социално събитие.
Касателно християнството то няма как да отмени въпросната абсурдна вяра в "искреното разкаяние", защото в основата на цялата религия, т.е. на влиянието и властта (доколкото я има) седи догмата, че човек изначално е "добър и честен, но понякога прави грешки.
Абсолютно същото се отнася и за соросоидното правосъдие/власт, но без абс. никаква връзка с религията, просто да прокламираш, че човека е "добър и честен" е очевидно безкрайно по-добра пропаганда, отколкото че е "лош и лицемерен".